runela Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har en amilo a 1630 som jeg synes bråker alt for mye. har renset viftene og skiftet kjølepasta men viften går fremdeles på full guffe. Noen som har en ide? Program som kan stille ned vifta eller noe? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvis eg ser på min profil så er vel det en sånn maskin eg har... Fikk beskjed av supporten til FSC at viften måtte jo gå.... Ellers ble jo komponentene for varme! Nyttet ikke å snakke om at andre maskiner ikke hadde vifter som gikk hele tiden... På min maskin gikk den på minimun hele tiden, og ble den kjørt hardt så speedet den opp enda mer... I min står en AMD 3700+. meget mulig denne må ha vifta på hele tiden.... Har hvertfall gått hele tiden siden eg fikk den! Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Er en 3400+ i min. Går for fult hele tiden til meg:S synes disse viftene bråker litt vell mye vis de er beregnet for og gå hele tiden Endret 30. januar 2007 av Zx45 Lenke til kommentar
otis Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Sånn er det bare med FSC PC, nesten alle av de litt "eldre" og de veldig mye eldre FSC har elendige kjøleløsninger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå