SunMaster Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei. Usikker på hvor hen i forumet dette passer best, men prøver her. Jeg ønsker å lage en liten "video", og har behov for å ta et bilde en gang i minuttett (cirka). Jeg må bruke blitz. Dette må kunne stå i flere dager uten tilsyn, helst oppkoblet til PC for overføring av bilder. Er det noen som har forslag til hva slags utstyr jeg trenger for å kunne gjøre dette? Hvis det ikke kan gjøres rimelig er det desverre ikke aktuelt. Jeg har et panasonic nv-gs500 - kan dette brukes til det jeg ønsker? Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 med mitt 350D så kan jeg koble det til pc, også bruke programvaren til å ta bilde f.eks. hvert minutt, men det er bare over en begrenset periode, men om det er mulig å gjøre dette med et videokamera vet jeg ikke. Kan hende det finnes noe passende programvare, men det er vel mere vanlig å bruke stillbildekamera til en slik oppgave framfor et videokamera. Eventuelt bruke et "web"kamera Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 hmm, skudd i mørket; sette ned frameraten i kamera eller i redigeringsprogram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå