Shybert Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 En kamerat av meg greide det kunststykke å snu RAM brikken sin her om dagen. Dette resulterte selvfølgelig i svidd hovedkort, men spørsmålet mitt er jo da om prosessoren overlevde? Er litt usikker på om jeg har lyst til å prøve den på et nytt/mitt hovedkort i tilfelle dette skulle bli skadet hvis CPU'en var ferdig/skadet. Tar Prosessoren skade av denne type behandling, og er det safe å prøve denne i et nytt hovedkort? Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 tja enten så virker den eller så virker den ikke men jeg tror ikke den ødelgger ditt hk Hvordan i svarte satan klarte han å snu rambrikken det er jo spor for **** skal være om trenet umulig å få den inn feil veien uten om at han setter seg på den når han setter den inn Lenke til kommentar
Shybert Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Ikke spør meg... Det er og blir et lite mysterium, men det er nå saken.. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Høres nå heller ut som om han har satt in ddr-ram i sdram slot eller omvendt. Er den eneste logiske forklaringen :razz: Men egentlig skulle nå det vær totalt umulig og da..... Hehe Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 for å si det sånn, det er utrolig enkelt å sette ram brikka feil vei når man er stuptrøtt :smile: Lenke til kommentar
Shybert Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Ok. Ikke supersmart gjordt, men er det noen som har noen meninger om hvorvidt det er smart/safe å prøve cpu'en et annet sted? Det var vel mest det jeg var ute etter... Cpu'en ser helt strøken ut. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 ehehe......jeg klarte faktisk og sette inn den ene sd ram brikken min feil vei en gag...det resultere i ganske mye røyk og svi lukt...men jeg hadde flax...både mobo og ram brikke overlevde;) Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 hmm...ble litt mye skrive feil der...men men! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå