MrBirken Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hei her kan dere diskutere alt om Tenacious d musikk/filmen. tenacious d... sangar: -classico. -tribute. -history of tenacious d -Pick of destiny -gouvenment -the metal. Noen som har noen sei vil si om Tenacious d så si det!!! TaKK Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg hater den gruppa. Spesielt den tribute låta. Får lyst til å slå ned noen! ARGH Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Syns musikken er gøyal jeg, den siste plata som var musikken til den nye filmen herjer max! Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg hater den gruppa. Spesielt den tribute låta. Får lyst til å slå ned noen! ARGH 7830782[/snapback] alle har jo ulik musikk smak Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kan vel legge til at disse sangene her syns jeg er ganske kule av dem. - Kickapoo - Classico - Car Chase City - Pod - The Metal - Wonderboy - Tribute Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hehe liker de jeg. Jack Black er kul Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg likte Jack black til han ble sånn. wannabe rocker. Plakatene og filmen og det er kult, men sangene suger og gjør alt de har gjort til bullshit-bæsj. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er bra saker. Moromusikk. De beste sangene må være Beezleboss, Tribute og Wonderboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Synes de er dritkule jeg! Live versjonen av Tribute er det beste de har, som jeg har hørt hvertfall. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Im the only gay eskimo En av de bedre fra den sjangeren. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Morsom musikk, og kan vel ikke benekte at de er litt flinke også. The Road og noen til fra det albumet pluss Papagenu (He's my Sassafrass) er jo bra. DiscoBoB: Har hørt at det ikke er Tenacious D som har den sangen. Husker ikke hvem. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ja, svirrer noen rykter im at det er Wierd al ... Veit ikke På min venns venns _helt_ lovelige mp3 heter den Tenacious D - Im the only gay eskimo ... Endret 30. januar 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Genialt band, rett og slett genialt! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jack Black er så genial at det er nok til å like alt de gjør. Hvis man ikke tar det så sinnsykt seriøst er det ganske bra. Synd at alt for mange ikke skjønner det. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Eg likte faktisk ikkje school of rock så veldig godt før eg begynte å høre musikken, og såg den nyaste filmen. men The pick of destiny ruler! nå liker eg Filmane Jack Black sinnsykt bra... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) tenicious d er god gruppe det, elsker skuespeleren jack black eg såg filmen pick of destiny hinn dagen.. vill anbefale den til alle som liker T.D litt, eller meir! sett nokon som har skrevet at dei ikkje liker tenicious D tideligare i denne tråden.... og det klarer ikkje eg å skjønne meg heilt på, men-men smaken er som staken.... alle er forskjelige... EDIT: 1. kickapoo 2. classico 3. the metal 4. tribute Endret 30. januar 2007 av xersess Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 hey har høyrdt meir på tenaciuos d i det siste og fant ut at desse sangene er veldig gode: belzeboss kickapoo the metal tribute the government totally sucks master exploder POD Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Det er sant xersess. dei sangane e best! iallefall kickapoo http://www.youtube.com/watch?v=pwQNEXJI3io Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg hater den gruppa. Spesielt den tribute låta. Får lyst til å slå ned noen! ARGH 7830782[/snapback] Så ikke post her da. Forøvrig så er Tenacious D et kjempe band med god humor! Elsker bandet og hoper på flere album oppgjenom, lignendes det nyeste Forøvrig er dette min favoriter; The pick of destiny Master Exploder Kickapoo Beelzeboss the final showdown I'm the only gay escimo ( JA, Tenacious D har den. ) Tribute Dear Penis Rung digga dung Thing's I want ( med Sum 41. ) History of the D med flere lignedes sanger Tenacious D er bare elsk Btw: Skift tråd navn til "Den store Tenacious D tråden " ^^ Lenke til kommentar
Shot_at_dawn Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Forøvrig så er Tenacious D et kjempe band med god humor! Elsker bandet og hoper på flere album oppgjenom, lignendes det nyeste I'm the only gay escimo ( JA, Tenacious D har den. ) Dear Penis Tenacious D er bare elsk Btw: Skift tråd navn til "Den store Tenacious D tråden " ^^ 8128269[/snapback] det er IKKE Tenacious D som har I'm the only gay eskimo.. det burde enhver tenacious d fan vite... Corky and the juice pigs er de som har laget og fremfører den sangen... Dear penis er heller ikke av Tenacious d! Denne sangen er Rodney Carrington sin.. Hvordan kan du si at du elsker Tenacious D når du ikke engang vet hvilke sanger de har laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå