Guffen Duck Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har et lite firma som trenger egen E-post gateway. Driver med mye tester å trenger å sende mail til mange virituele domener. Har både Notes, Exchange og Sendmail som mail servere. Hvilken mail gateway er fornuftig å sette opp. Finnes det gratis løsninger? Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Din Sendmail kan i allefall gjøre dette, men om du gjør mye rart med de bakenforliggende epostserverne er nok en egen gateway lurt. Jeg ville valgt en løsning basert på Postfix (for Linux/BSD) eller benyttet Sendmail om dere har kompetanse på det. Å sette opp statisk ruting internt fra domene til rett server er en smal sak. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Din Sendmail kan i allefall gjøre dette, men om du gjør mye rart med de bakenforliggende epostserverne er nok en egen gateway lurt. Jeg ville valgt en løsning basert på Postfix (for Linux/BSD) eller benyttet Sendmail om dere har kompetanse på det. Å sette opp statisk ruting internt fra domene til rett server er en smal sak. 7831917[/snapback] Vi har kompetanse på det. Men det jeg trenger er noe som er "right out the box" finnes det en egen linux distro som har dette ferdig med grensesnitt? Lenke til kommentar
Gjest member-1768784 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) - Endret 10. april 2017 av member-1768784 Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Postfix er helt greit det. Skal teste denne ut. Noen som vet om flere løsninger? Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Trenger du en veiledning til Postfix så skrik ut (trenger bare sette opp transports). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå