h00v3r Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det er ikkeno bra uansett. En Diablo 2-klone uten noe atmosfære og elendig kamera. 7871312[/snapback] Hva med de som likte Diablo 2, det passer jo dem perfekt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nei, jeg elsker diablo og syns dette var en dårlig kopi. Problemet er at kameraet har så dum vinkel at du bare ser 1 meter foran deg på max ut zoom. Lenke til kommentar
Nikitta Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 God ide/historie og fin grafik, men styringen virker direkte idiotisk! Jeg prøvede det kun i nogle minuter, så måtte jeg stoppe inden det endte med en økse gennem computeren i frustation over styring og kameravinkel, så jeg kan ikke udtale mig om andet end førstehåndsindtrykket men "klik hvor du vil hen og din character tager en omvej derhen, uanset hvor mange monstre der er imellem, uden at du kan vide på forhånd hvilken vej han/hun vil tage" er en form forstyring som kan ødelægge et spil for mig fuldstændigt, uanset hvor godt resten af spillet ellers er. Ideen med at man må løbe uvæbnet hen til hvor man døde for at få sit udstyr tilbage vækker heller ikke ligefrem min begejsting. Hvis der var flere end jeg kunne klare bevæbnet, hvordan i al verden skal jeg så kunne klare mig i samme område ubevæbnet? Ehm - Nej. Ikke mig det her. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 @Bitex Kanskje like greit at eg ikkje fekk start på det, då. Starta på nytt på Fallout 2 i staden. Kay Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nå må det jo sies at Monte Cristo kun har laget sjelløse business tycoon-spill frem til nå. Tror de prøver seg på en genre de ikke har så mye peiling på, annet enn at en i teamet spiller Diablo 2. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg