Gå til innhold

Få betalt for dine videoer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

Hmm da er det eneste jeg trenger en addon til firefox som gjør at jeg kan høyreklikke på en flash reklame og velge "blokkere kilden"

Lenke til kommentar

Så vidt eg veit er det andre sider som har hatt eit liknande tilbod ei stund, så det er ikkje overraskande at Google følgjer etter.

Når en er inne på det. Hvordan tjener egentlig youtube penger? Ikke banners på forsiden, og de må da få en utrolig regning på all den båndbredden som de bruker.

7831401[/snapback]

Ved at eit stort selskap kjøpte dei opp. Utanom dette tener vel ikkje Youtube noko særleg. Litt på reklame. Er mange som har stilt spørsmålsteikn ved kva forretningsideen til Youtube er. Sett bort frå det openbare, dei ønska å bli kjøpt opp, virker det ikkje som dei har nokon planar.

Lenke til kommentar
kaysindre : Adblock ;)

Fungerer denne på flash også? trodde den bare fungerte på bilder osv. eller så har jeg kanskje bare en utdatert versjon av den i lolifox. Litt off topic, men, hehe.

Men er enig i at det kommer til å ødelegge en del om de skal legge reklame i selve filmene. Syns det tar lang nok tid som det er å laste de ned på en treg linje... :(

vil heller ha det pengefritt og reklamefritt fremfor motsatt.

Lenke til kommentar

Hvor mye vet ingen, men det er nok ikke til å bli rik av.

Mye av grunnen er fordi youtube ønsker å unngå filmtrailers osv som skal ta "hele" siden, mens de som laster opp det de har patent på selv, vil få penger. Slik at det beholder det "personlige" preget. Også er det igjen slik at de pengene vi evt skal få, må jo noen andre betale (reklame-senderne)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
Hmm da er det eneste jeg trenger en addon til firefox som gjør at jeg kan høyreklikke på en flash reklame og velge "blokkere kilden"

7830972[/snapback]

Ja, for da får du se mye av videoen du orginalt ville se... ^^

7831170[/snapback]

Hmm? Nei jeg ville bare aktivt misbruke tråden til å finne en måte å blokkere irriterende

flash reklamer!

Men jeg vil ikke fjerne alle, jeg vil istedet ha noe lignende som den innebygde å blokke bilder fra en kilde som det er i firefox fra før av.

Adblock fjerner alle og så senere kan du velge vise en og en. Jeg vil ha det motsatt:

Jeg kan se flash reklamen og så kan jeg høyreklikke på reklamen og velge "blokker alle fra xxx.no :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...