SiR0 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Her er månedens beste actionbilder. Plukk din favoritt, og vær med i trekningen om en LG KE820 mobiltelefon. Les mer Lenke til kommentar
ing110ng Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 er det bare meg, eller ser det veldig ut som om fotografiet "scooterhopp" er fotografert rett av en helt vanlig veggposter/plakat e.l.? jeg sikter da blant annet til lysskinnet som visker ut hele foten til sjåføren og bretten som lager ei stor kløft i scootersetet.. Lenke til kommentar
Rubberpiggy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 er det bare meg, eller ser det veldig ut som om fotografiet "scooterhopp" er fotografert rett av en helt vanlig veggposter/plakat e.l.? jeg sikter da blant annet til lysskinnet som visker ut hele foten til sjåføren og bretten som lager ei stor kløft i scootersetet.. 7847024[/snapback] Enig med deg, ser ut som det lysskinnet er etter blitz... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kan ikke si annet enn at jeg er enig selv. Virket mistenkelig det der ... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 er det bare meg, eller ser det veldig ut som om fotografiet "scooterhopp" er fotografert rett av en helt vanlig veggposter/plakat e.l.? jeg sikter da blant annet til lysskinnet som visker ut hele foten til sjåføren og bretten som lager ei stor kløft i scootersetet.. 7847024[/snapback] Helt enig! Lenke til kommentar
tovhasle Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Synd det ikke står hvilken mobil bildene er tatt med. Jeg vet at "30 meter over bakken" er tatt med en K800i iallefall Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Actionbilder? Så jeg kan altså sende inn et portrett av meg selv, som har vært gjennom en runde med Ctrl-I i Photoshop, og kategorisere det som actionbilde..? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Heisann Bildet av scooteren er nå fjernet fra konkurransen. Ved nærmere inspeksjon var det helt tydelig at bildet ikke var tatt ute i naturen. Heldig nok for de fire andre kandidatene. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Actionbilder? Så jeg kan altså sende inn et portrett av meg selv, som har vært gjennom en runde med Ctrl-I i Photoshop, og kategorisere det som actionbilde..? 7847349[/snapback] Eller Paint om du vil ... Heck, til og med telefonene har denne muligheten, jeg hadde jo det på min T610! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det var vel heller ikke poenget. Lenke til kommentar
ing110ng Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Bildet av scooteren er nå fjernet fra konkurransen. 7847369[/snapback] det går fremdeles an å stemme på bildet når du kommer videre til bekreftelse av stemmegivningen.. Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 skulle ikke de ikke si hvem som har vunnet lg mobilen i går?? eller holder de på enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg