Mortenrk Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hei, gikk litt dårlig på matteeksamen (understatement ...), så jeg lurer på om noen har noen erfaringer med klaging? Det hadde vært greit å fått en okei karakter, kanskje jeg da bare bør vente til konten? Endret 30. januar 2007 av Mortenrk Lenke til kommentar
Pia85 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 hiehei. det som er litt skummelt med å klage, er at du står i stor fare for å rykke ned en karakter igjen. For da ser de kjempe nøye gjennom oppgavene dine. Men jeg strøyk en gang på tverrfaglig eksamen. Da hadde jeg jo ikke noe og tape, siden man ikke kan få dåligere. Jeg fikk den tilbake, og stod Så det kan gå begge veier, men det sies at du ikke altid burde klage hvis du har en helt grei karakter. Da burde du nok heller ta den på nytt... Hørt mye om de som klager og går nedover i karakter. da skal du være ganke sikker på at du fortjener en bedre karakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg klagte på en muntlig naturfageksamen og fikk den strøket fra vitnemålet. Fikk 3 og mente selv at jeg fortjente 5. Det mente klagenemden også og strøyk derfor karakteren Bare klag, sier jeg. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Regner med det er snakk om høyere utdanning og stryk siden du nevner konteeksamen? Hvis du bare vil ha ståkarakter kan du jo klage og håpe på at du får en E. Du kan jo ikke akkurat få en dårligere karakter om du klager Hvis du vil ha bedre enn E er nok konteeksamen veien å gå. Lenke til kommentar
Wheronika Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg klagde på en engelsk eksamen og fikk medhold. De satte karakteren opp litt men ikke nok spør du meg . Ddet er vel litt værre med matteeksamen innbiller jeg meg da, i og med at det er veldig konkret, enten er det feil eller så er det riktig liksom.... Lenke til kommentar
magicus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Til og med gutten som fikk F klarte å klage Har bare positive erfaringer med å klage.. klager på det meste, ikke bare karaktersettingen.. Alle offentlige vedtak kan stort sett påklages og du kan alltids sende brev til sivilombudsmannen. Det lønner seg å lese litt i forvaltningsloven. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Klager på det meste? Flott du utnytter systemet for det det er godt for og kaster en haug med ressurser ut vinduet. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Klager på det meste? Flott du utnytter systemet for det det er godt for og kaster en haug med ressurser ut vinduet. 7929535[/snapback] Hadde ytelsene fra det offentlige vært bedre hadde jeg ikke trengt å klage. Og som du ser, det nytter å klage. Er det gjort urett mot meg er det ikke bare min rett, men det er min plikt å klage. Og dessuten.. det er ikke mine ressurser jeg kaster ut vinduet, det er dine :!: Jeg betaler ikke skatt engang. Ha en god dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå