Beyma Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har som regel bare firere og femmere, men har en toer i matte.. Tror dere det holder?? Fikk 6 på tverrfaglig eksamen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det varierer vel fra år til år, og hvor stor pågang det blir på linja. Ta en prat med rådgiveren din for å sjekke hvordan det har vært tidligere. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har som regel bare firere og femmere, men har en toer i matte.. Tror dere det holder?? Fikk 6 på tverrfaglig eksamen 7830353[/snapback] Det er vell kunn almennfag karakterene som telles... om du får 6 på eksamen har ikke noe med snitte å gjøre, den blir telt utenom... F.eks har du og en kompis samme snitte og du har bedre examnes karakter, kan du få plassen lettere enn han Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Skal ikke så veldig mye til for å komme inn på Allmenn påbygg. jeg kom inn med 3.9 i snitt. og jeg vet at det var flere som hadde lavere enn meg som kom inn i klassa. så hvis du har bare 4'ere og 5'ere så burde det ikke være noe problem å komme inn, tror da jeg : ) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det er vell kunn almennfag karakterene som telles... 7830692[/snapback] Så du sier at studieretningfagskarakterene ikke teller, eller mener du bare at tverrfaglig eksamen ikke teller? Det varirer som sagt veldig, men i fjor kom man inn med 3,4 i snitt og opp på skolen jeg skal gå på neste år, men det er nok best å være sikker, det er det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå