SkyFish Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Heisann, jeg lurte bare på hva som skjedde med de utrolig fete Barebones som dukket opp et par år siden, ble de aldri populære siden det ikke har utviklet seg videre? nå når jeg sjekker komplett og alle andre butikker har de bare kjedelige kubber til barebones, er jo ikke det jeg vil ha. Noen som vet om det er mulig å få tak i sånne fortsatt? Denne her er jo den perfekte barebone http://www.hardware.no/nyheter/barebone/ms...rt_mega_pc/4209 Vil ha en sånn som ser bra ut og aller helst med fjernkontroll til volum osv (er vel ingen med fjernkontroll til selve pc'en når man kjører mediaplayer osv, det må jeg vel kjøpe ekstra, men. Tusen hjertelig takk for all hjelp //Kenneth Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 En grunn til at det ikke finnes så mange barebones lik den du linker til (med fjernkontroll, display og gjerne mulighet til å lytte til musikk fra cd uten å starte resten av maskinen) er at HTPC og mediacenter-maskiner er blitt mye mer vanlig, og at disse gjerne har tatt over mye av det markedet slike barebones var beregnet for. Med typisk "hifi"-utseende og gjerne mer støysvak drift (2,5" disker og eksterne psu-bricks) er disse blitt foretrukker og framfor litt større barebones. Det nærmeste jeg har sett til den bokser du linker til som er i salg i dag er vel shuttle sine G6M-modeller, som har vfd display i fronten, og aopen sin EA65-II cube, som jeg tror støtter avspilling uten å starte windows. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Takker for svaret ditt, ble litt skuffa når jeg såg at de har utgått, siden jeg både vil ha et bra kabinett til pc bruk, men også ha det til mediacenter samtidig. men men, det ble bare til en Shuttle SB81P til slutt, den såg helt ok ut og jeg tror da den har ok ytelse til mitt bruk. mvh Kenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå