Hawkn Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Realisme! Det er på tide at de blir kvitt det bullshittet med at hodene sprenger osv. 8736106[/snapback] Det er jo litt av sjarmen med GTA. 8740556[/snapback] Det er fortsatt en helt unødvendig bullshit feature som ikke er vits å ha med i det hele tatt. Ønsker at du kan mekke din egen gjeng som en sa tidligere i tråden. Endret 1. juni 2007 av Hawkn Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tøft om det blir ragdoll på folka. Jeg ønsker å se folk som bare faller om om de blir skutt i panna. Ikke at hodet flyr av og de sjangler som høner. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tøft om det blir ragdoll på folka. Jeg ønsker å se folk som bare faller om om de blir skutt i panna. Ikke at hodet flyr av og de sjangler som høner. 8757191[/snapback] Hahaha... ;p Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) -Jeg er lei av blodfontene etter at folk blir skutt hodet av. Ønsker at de gjør noe med dette. -En annen ting jeg ønsker er ett bedre og mer realistisk melee-system, med stort fokus på grab.Ønsker at en f.eks kan kaste folk inn vinduer, gjennom dører, utfor broer og ut i veien foran dundrene semi-trailere. Endret 1. juni 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Og at hvis du kjøre på folk på en bru for eksempel, så blir dem kasta utfor broa.. Og når du kjører på alle, at de fyker rundt når man kjører på dem, ikke sånn som på de forrige gta, at de bare blir liggendes flat som en pannekake under bilen.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Enig. Jeg vil se folk som ruller, kastes gjennom lufta og moses på støtfangeren. Og kanskje noen folk som ikke nødvendigvis blir drept når man kjører på dem, men som prøver å kravle seg til sikkerhet. Noe jeg tror er veldig mulig med dagens fysikkmotorer. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Et spørsmål her: Vil det være som på de andre gta-spillene, at folk og biler bar dukker opp når du kommer til steder? Eller kan du, om du ser en fin bil, finne igjen samme bilen (akkurat den bilen, ikke bare en likedan) om du prøver å kjøre etter den? Altså slik det er i Mafia. Om en stjeler en bil og parkerer den, vil den da stå på samme plass om du kommer tilbake senere? (om ingen stjeler den, eller den blir tauet bort etc. da ) Får liksom ikke til å forklare helt det jeg mener her føler jeg, men tipper dere skjønner hva jeg mener!? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Et spørsmål her: Vil det være som på de andre gta-spillene, at folk og biler bar dukker opp når du kommer til steder?Eller kan du, om du ser en fin bil, finne igjen samme bilen (akkurat den bilen, ikke bare en likedan) om du prøver å kjøre etter den? Altså slik det er i Mafia. Om en stjeler en bil og parkerer den, vil den da stå på samme plass om du kommer tilbake senere? (om ingen stjeler den, eller den blir tauet bort etc. da ) Får liksom ikke til å forklare helt det jeg mener her føler jeg, men tipper dere skjønner hva jeg mener!? 8853031[/snapback] Jeg skjønner... Ja, du skal finne den bilen der du setter den! Så skal ikke ting bare dukke opp, de kommer sakte fram ting du ser langt vekk ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Samme GPS-lignende ting som i Saint's Row. Slik at du kan trykke en plass på kartet over hele byen, så legges det en rute for deg. Ellers ender jeg alltid opp i en blindvei eller på elva. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Og at hvis du kjøre på folk på en bru for eksempel, så blir dem kasta utfor broa.. Og når du kjører på alle, at de fyker rundt når man kjører på dem, ikke sånn som på de forrige gta, at de bare blir liggendes flat som en pannekake under bilen..8779677[/snapback] Haha, mange av de må man jo kjøre over flere ganger før de er døde. Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kunne stå i safe-house og skyte ut av vinduene.... Også kalt Snipe Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Lurer på hvordan dere har tenkt å ha det online... 5 millioner av samme fyr springer rundt å skyter helikoptere, og blafser ned horer på gatehjørnet... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tviler på at det går 5 millioner inn på en server gitt. Og det å utvikle muligheten til å bytte skin tror jeg ikke er den mest vanskelige, siden den har vært med i tidligere GTAspill. Er mest spent på om det blir multiplayer over hele mappet, eller om de lager egne multiplayer maps. Blir hvertfall gøy uansett tror jeg. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 kunnevalgs forskjlige charakerters med forskjige bakrunder og forskjlig historie, men de møts en eller annen gang så får de samme derfra men at de begyner med ver sin bakrund. foreks: cj i SA man han ene så sånn som ha med trailern for gta IV så en annen med helt annen i gjen som kanskje kommer derfra. hadde vert litt kult det og Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Er ikke for online i GTA. Endret 16. juni 2007 av Uchiha Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Skjønte ikke den dritt av det du skrev Tribal OM du har Dysleksi vet jeg ikke, men hvis du har det er det lov til og lese igjennom det man skriver og så være litt kritisk på innlegget sitt... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) kunne valgt mellom fler personer med ulikhistorie bakrund og at de møtes og forsettes på samme historie litt senere vis du skjønte det bedre. folk fra forskjlige bakrunder edit: og ja jeg har dysleksi Endret 16. juni 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Du er ikke den eneste... Edit: Som ikke skjønte hva du skrev første gang Endret 16. juni 2007 av Uchiha Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Er ikke for online i GTA. 8875211[/snapback] Someone is afraid to get PWNED! Lakus: Han mente at det brude ha gått an å være de tidligere GTA karakterene i multiplayer, noe som ikke er en dårlig ide. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 GTA passer ikke til online, finito. Kunne gruset deg om jeg hadde orket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå