Joachim_F Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Skaperen av Gabriel Knight ønsker å fortsette serien, men Vivendi er ikke like interessert. For øyeblikket jobber hun med Gray Matter. Les mer Lenke til kommentar
Soth Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har ventet lenge på dette her. Nå har Jane ihvertfall bekreftet at hun er interessert i å fortsette serien. Glade nyheter. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Enig, dette er en stor dag. Jeg venter i spenning. Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Gabriel Knight er kanskje et av de spillene jeg har lengtet mest etter å se en oppfølger av, med en 3'r som er utrolig bra.... Krysser fingrene for at vi får se en 4'r Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ohhhhhh.....Får virkelig håpe at det blir en fortsettelse av Gabriel Knight! Elsket de forrige spillene! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jobbet ikke hun i Sierra On-Line en god god stund tilbake ? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jobbet ikke hun i Sierra On-Line en god god stund tilbake ? 7844731[/snapback] Yup, De første Gabriel Knight spillene ble utgitt av Sierra. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Blir jævlig sur hvis Vivendi roter dette til å ikke gir henne sjangsen til å lage spillet. Har lest at GK4 vil omhandle spøkelser og vil foregå ved et Engelsk slott hvertfall. Uansett håper jeg at hvis dette spillet blir en realitet håper jeg at dem dropper 3D møkket fra GK3 og går over til Videokvalitet som det var i GK2. Et av de beste spillene jeg noensinne har spillt.. har sikkert rundet det rundt 10 ganger siden det kom ut i 1996? Taklet ikke 3D kameraet og grafikken der. Med dagens teknologi kan dem lage utrolig bra FMW spill, synd at det døde ut på slutten av 1990-tallet. Uansett er det fantastisk at GK4 kan bli en realitet! =) Endret 1. februar 2007 av Myagos Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vivendi bør ikke rote til dette! GK-spillene er vel noe av det bedre som har kommet til en PC nær meg siden jeg begynte å spille.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg