Gå til innhold

Prøver på nytt med plakatbilde!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte dette! Personene er ikke så tydelig som tittelen er, noe jeg syns passet bra! Hovedpersonen trer fram på en bra måte, med "slavene" i bakgrund.

En liten idè: Mulig dette gir et forferdelig resultat, men hva med farge på slipset til hovedpersonen? Ikke noe knallblått, men kanksje noe anntydning til rødt?

Rødt noen steder, der det liksom er lysest? Noe veldig mørkt rødt med høy kontrast?

Marius

Lenke til kommentar

Ja, har laga eit utkast der person nr to, jenta har farge på slipset da, sida det er rødt, så er det dratt vekk farge på heile bildet utenom på slipset og leppene henna. Men det var vel første personen du meinte. Kunne kanskje vore litt kult, men trur kanskje det hadde blitt vanskelig å få det til å sjå naturlig ut. Men er jo verdt eit forsøk så klart. Men grunnen til at bildet er som det er, er fordi bandet valgte ut dette utkastet, kanskje eg skulle lagt ut eit anna. Men er her hvertfall plakaten;)

Lenke til kommentar

ja, det er et problem å få det til å se naturlig ut. Det abeste hadde vært om slipset var litt rødt fra før, så hadde du bare malt litt svart over og latt det være rødt igjen på noen steder. Men absolutt et godt bilde.

Har du tatt bilde slik det er eller brukt layers? Altså klippet inn personene?

Marius

Lenke til kommentar

En kul idé hadde vært en gjengående farge på alle personene.

F.eks at alle hadde en ting som var rødt på seg.

Men er vel kanskje litt for sent nå ? :!:

Uansett, likte bildet. Men tror det mangler en siste detalj, noe som popper på en måte. Prikken over I'en ;)

Endret av PixelImp
Lenke til kommentar
Det er det som er poenget. At fremste personen er vokalist og "frontfigur" og dei andre skal berre bli meir og meir uskarpe.

7830439[/snapback]

Hehe... Publikumsvennlig, men det er sånt som splitter band. Jeg er trommis, ville aldri akseptert det. ;)

Lenke til kommentar

Er enig i det siste som blir sagt her. Synes det er passe teit når vokalisten fremheves som hovedpersonen i bandbilder. Alle i bandet er like fullverdige bandmedlemmer, og det bør gjennspeiles i slike bilder. Hvis det er noen her som har sett filmen "Almost Famous" (scenen med t-skjortene), så skjønner de hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Er enig i det siste som blir sagt her. Synes det er passe teit når vokalisten fremheves som hovedpersonen i bandbilder. Alle i bandet er like fullverdige bandmedlemmer, og det bør gjennspeiles i slike bilder. Hvis det er noen her som har sett filmen "Almost Famous" (scenen med t-skjortene), så skjønner de hva jeg mener :)

7862818[/snapback]

Ikke nødvendigvis. Dersom vokalist er alene om skrive tekst/musikk, (slik det ofte er) så er det helt greit at det er han som blir fremhevet på bildene. Nå vet ikke jeg hvordan det er i dette tilfellet, men dette blir uansett off topic.

Synes egentlig at bildet er litt lite til å vurdere skikkelig, men det virker da ikke som om de andre bandmedlemmene stilles i skyggen. Jeg synes dette ser ut til å fungere bra slik det er. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...