Tirilhjelm Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det andre bildet funka dårlig. Prøver på nytt;) Og igjen, tar gjerne i mot kritikk. Takk for titten! Lenke til kommentar
exbone Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Syns dette var veldig kult. Den effekten funket bra her(vet ikke hva det kalles, high key?), men jeg synes kanskje det var bittelitt i meste laget, de to bakerste personenes ansikt forsvinner jo fullstendig. Men tøft tøft Lenke til kommentar
Tirilhjelm Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Det er det som er poenget. At fremste personen er vokalist og "frontfigur" og dei andre skal berre bli meir og meir uskarpe. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei. Jeg likte ideen og plakaten. Men om man allikevel skal fundere litt. Hvordan blir det om det er speilvendt? Uvanen min er at jeg ser som jeg leser, og derfor blir det litt feil (for meg) at det er uklart "først". Men det er jo bare en tanke om noe som i utgangspunktet er bra. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg likte dette! Personene er ikke så tydelig som tittelen er, noe jeg syns passet bra! Hovedpersonen trer fram på en bra måte, med "slavene" i bakgrund. En liten idè: Mulig dette gir et forferdelig resultat, men hva med farge på slipset til hovedpersonen? Ikke noe knallblått, men kanksje noe anntydning til rødt? Rødt noen steder, der det liksom er lysest? Noe veldig mørkt rødt med høy kontrast? Marius Lenke til kommentar
Tirilhjelm Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ja, har laga eit utkast der person nr to, jenta har farge på slipset da, sida det er rødt, så er det dratt vekk farge på heile bildet utenom på slipset og leppene henna. Men det var vel første personen du meinte. Kunne kanskje vore litt kult, men trur kanskje det hadde blitt vanskelig å få det til å sjå naturlig ut. Men er jo verdt eit forsøk så klart. Men grunnen til at bildet er som det er, er fordi bandet valgte ut dette utkastet, kanskje eg skulle lagt ut eit anna. Men er her hvertfall plakaten;) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ja, det er et problem å få det til å se naturlig ut. Det abeste hadde vært om slipset var litt rødt fra før, så hadde du bare malt litt svart over og latt det være rødt igjen på noen steder. Men absolutt et godt bilde. Har du tatt bilde slik det er eller brukt layers? Altså klippet inn personene? Marius Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) En kul idé hadde vært en gjengående farge på alle personene. F.eks at alle hadde en ting som var rødt på seg. Men er vel kanskje litt for sent nå ? :!: Uansett, likte bildet. Men tror det mangler en siste detalj, noe som popper på en måte. Prikken over I'en Endret 1. februar 2007 av PixelImp Lenke til kommentar
Tirilhjelm Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Nja, synst det hadde blitt litt overdrevet. Men det kunne blitt kult. Ja, det er egentlig noke som mangla.. Kan legge ut fleire Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Er bare å prøve ut alt du kan tenke deg, er først da man finner ut hva som er best Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Komposisjonen var fin, men syns bildet ble alt for lyst. Hva med en anne bakgrunn enn hvit? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er det som er poenget. At fremste personen er vokalist og "frontfigur" og dei andre skal berre bli meir og meir uskarpe. 7830439[/snapback] Hehe... Publikumsvennlig, men det er sånt som splitter band. Jeg er trommis, ville aldri akseptert det. Lenke til kommentar
Tirilhjelm Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Ka du meina med at du aldri ville akseptert det? At det blir vansklegare og vansklegare å sjå kem dei er? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 "Onkel" mener nok at han ville at alle skulle bli framhevet og ikke bare vokalisten. Et band hadde kommet lnegre uten en vokalist enn en trommis Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er enig i det siste som blir sagt her. Synes det er passe teit når vokalisten fremheves som hovedpersonen i bandbilder. Alle i bandet er like fullverdige bandmedlemmer, og det bør gjennspeiles i slike bilder. Hvis det er noen her som har sett filmen "Almost Famous" (scenen med t-skjortene), så skjønner de hva jeg mener Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er enig i det siste som blir sagt her. Synes det er passe teit når vokalisten fremheves som hovedpersonen i bandbilder. Alle i bandet er like fullverdige bandmedlemmer, og det bør gjennspeiles i slike bilder. Hvis det er noen her som har sett filmen "Almost Famous" (scenen med t-skjortene), så skjønner de hva jeg mener 7862818[/snapback] Ikke nødvendigvis. Dersom vokalist er alene om skrive tekst/musikk, (slik det ofte er) så er det helt greit at det er han som blir fremhevet på bildene. Nå vet ikke jeg hvordan det er i dette tilfellet, men dette blir uansett off topic. Synes egentlig at bildet er litt lite til å vurdere skikkelig, men det virker da ikke som om de andre bandmedlemmene stilles så i skyggen. Jeg synes dette ser ut til å fungere bra slik det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå