Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvilken sjukdom har jeg fått?

2rst1

Anbefalte innlegg

I dag våkna eg ganske seint og måtte skynde meg for å rekke bussen, om den ikkkje allerede hadde godt. kledde på meg, heiv i meg mat. og skulle til å gå ut døra 2 minutter etter eg hadde stått opp. Då gjekk eg forbi speilet og stoppa opp. Eg begynt å fått blemmer rundt haka og oppover kinnbeina :dontgetit: svei litt når eg klødde på det. Eg sto berre å såg på det lenge. Eg gjekk ikkje til skulen fordi dette var skremmende, og fordi eg ikkje ville vise meg blandt folk

Noen som veit hvilken sjukdom eg har fått? :cry: kan det vere noe sånt som heter brannkopper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blemmene har begynt å gå bort no. Men det svir forsatt litt på haka. er forkjøla så kanskje det er nokre bakterier eller noko sånt som har kommet fra munnen/halsen mens eg sov og lagd nokre blemmer på haka og oppover kinnbeina. Blei iallefall heime frå skulen i dag

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar
blemmene har begynt å gå bort no. Men det svir forsatt litt på haka. er forkjøla så kanskje det er nokre bakterier eller noko sånt som har kommet fra munnen/halsen mens eg sov og lagd nokre blemmer på haka og oppover kinnbeina. Blei iallefall heime frå skulen i dag

7830218[/snapback]

Hmmm, jeg syns det høres ut som brannkopper... Har du det sinsykt kaldt på rommet ditt om natta? så kan det være det...men tipper på at du ikke har det så kaldt :!:

God bedring hvertfall...

Lenke til kommentar

tusen takk. Men eg har det ikkje så veldig kaldt på rommet i dag, svetta faktisk litt når eg våkna, men det gjer ein alltid når ein har forsove seg(hadde jo eit tjukt teppe i tillegg til dyna fordi eg allerede er forkøla) :p

Lenke til kommentar

7830218[/snapback]

Det der med "blemmer" er alfor vagt. Var de veldig røde? Var de væskefyllte? Hvor mye klør det? Det aller beste hadde vært et bilde. Kanskje noe vi burde tenke på her i forumet?

Den "bakterier ut av munnen og langs halsen" gir jeg ikke mye for :D

Lenke til kommentar

De er helt borte nå. De forsvant etter en stund. Men de så litt ut som loppebitt eller noe sånt :dontgetit: ... Var litt skremmende med en gang... Men mutter'n er sjukepleier, så pleier ikkje å gå så ofte til lege. Ho har bøker liggende heime om alle mulige ting, men fant ingenting om det eg hadde. Siden det gjekk over så fort, har eg ikkje dratt til legen. Er vel ingen vits i å dra til legen å vise han noe som eg ikkje har(koster jo penger også)... Men i dag blir det iallefall skule på meg. Føler meg frisk som ein fisk :)

Edit: Har hatt vannkopper ja. Smitta faktisk 2 andre i bygda når eg hadde det

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...