sKRud Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei. Ser at det er mange her inne som har xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxi signaturen.. Så tenkte å bare ta livet av dette en gang for alle.. Har laget en promokode/rabattt kode til folket her inne på hw og genrelt resten av diskusjon.no.. Med denne koden får du maksimalt med rabatt. Det vil si at dere med denne koden får alt det som jeg kunne ha fått i "vervepremie". Så altså med å bruke kode ordet xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx , så får du host så billig som det er mulig. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Håper ikke dette blir sett på som, spam.. Det bør ikke det siden jeg ikke har noen som helt fortjenneste eller nytte av dette. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 ingen som hadde noen kommentar til denne..? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Denne burde kanskje ligge under PHP, eller webdesign. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 ja..det er mulig..fant liksom ikke noen god kategori å plassere den inn under..men det er bare å flytte den om MOD skulle synes at den passer bedre en annen plass.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Nett-tjenester. ... Hva er det egentlig du mener? Det er mange som har link til Dreamhost i signaturen, og det vil du ta livet av ved å lage denne tråden..? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) ingen som hadde noen kommentar til denne..? 7878414[/snapback] Jo, jeg syntes det var reklame og spam! Rapporterte den også, men ingenting skjedde.... ! Endret 5. februar 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Joda, vi stenger reklametrådene her i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg