Gå til innhold

Grandiosa Full Pakke

HoaXed

Anbefalte innlegg

Big One er ikke pizza, det er tjukke brødbiter med litt fyll på toppen.

Pizza skal ikke ha tykkest mulig bunn, da blir det bare pes å spise det syns jeg.

Den beste frossenpizzaen nå er Quattro Formaggio. Fyllet er bare 4 forskjellige ostetyper, men det er SINNSSYKT god smak og lukt av den. Pluss at bunnen ikke er forhåndsstekt, men helt deigete. Eneste problemet er at den er et helvete å få inn i ovnen hvis den har tint, og for å gjøre det ekstra vanskelig har de LIMT stekepapiret fast i ei papplate som må rives av.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Big One er ikke pizza, det er tjukke brødbiter med litt fyll på toppen.

Pizza skal ikke ha tykkest mulig bunn, da blir det bare pes å spise det syns jeg.

8173013[/snapback]

Da er ikke Pan Pizza noe for deg rett og slett. Anbefaler deg heller å gå for italienske varianter med tynn bunn. Selv spiser jeg bare med tykk bunn, og velger alltid nettopp det på pizzeria der de tilbyr begge deler.

Lenke til kommentar

For å si det som det er. Det eneste bra med Grandiosa Full pakke er sangen. Pizzaen er like smakfull som et glass med vann. Dypp noen brødbiter og en salami nedi så har du grandiosa full pakke.

Likte den ikke. Måtte dynge ned med dressing og krydder for å få frem noe verdifull smak. Den søkalte rømmesausen på pizzaen var jo tam som bare F, fyllet bløtt og smakløst. Eneste du kjente smaken av var noen kjøttbiter, og selv de var tam.

Nei hjemmelaga er fremdeles best, og det tar bortimot like lang tid å lage hjemmelaga som frosten.

Lenke til kommentar
For å si det som det er. Det eneste bra med Grandiosa Full pakke er sangen. Pizzaen er like smakfull som et glass med vann. Dypp noen brødbiter og en salami nedi så har du grandiosa full pakke.

Likte den ikke. Måtte dynge ned med dressing og krydder for å få frem noe verdifull smak. Den søkalte rømmesausen på pizzaen var jo tam som bare F, fyllet bløtt og smakløst. Eneste du kjente smaken av var noen kjøttbiter, og selv de var tam.

Nei hjemmelaga er fremdeles best, og det tar bortimot like lang tid å lage hjemmelaga som frosten.

8176969[/snapback]

Wtf?! :no:

Lenke til kommentar

8176969[/snapback]

8177898[/snapback]

Wtf WTF :blink:

Sangen har den lillehjernefunksjonen som gjør at den hjernevasker deg og gjør deg til en morbid slave som liker sangen. Kan ikke noe for det, sangen har meg, REDD DERE SELV!

Enden er nær, verden står ikke til påske. Redd dere selv!.

Lenke til kommentar

8176969[/snapback]

8177898[/snapback]

Wtf WTF :blink:

Sangen har den lillehjernefunksjonen som gjør at den hjernevasker deg og gjør deg til en morbid slave som liker sangen. Kan ikke noe for det, sangen har meg, REDD DERE SELV!

Enden er nær, verden står ikke til påske. Redd dere selv!.

8179286[/snapback]

Du...Du har rett.... :cry:

Hva het dama sa du? :dribble: hu er heit^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har veldig litemed mat og drikke å gjøre, men for alle Jenny Skavlan-fans så kan vel denne nyheten være av stor interesse:

Private og frekke bilder av Grandiosa-Jenny florerer

Disse bildene ligger altså på Facebook.

Ikke at jeg er av dem som søker iherdig etter Jenny-bilder selv, men da denne saken dukket opp på Sol.no måtte jeg nesten sjekke hva det var. :p

Edit: Haha:

Få timer etter at Seher.no publiserte denne artikkelen, har Facebook-gruppen blitt nedrent av nye medlemmer...
Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...