A.J Green Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Full Pakke var grusom. Fikk brekninger av "rømmesausen" Jeg er enig med mange her, mild taco var digg. Hva med en petition på dette? Ut med Full Pakke, inn med mild taco! Lenke til kommentar
Snø Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Rømmesausen har en syntetisk syrlig smak som ødelegger totalt. Sist jeg spiste Grandiosa Taco var på julaften, veldig god. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Full Pakke var grusom. Fikk brekninger av "rømmesausen" Jeg er enig med mange her, mild taco var digg. Hva med en petition på dette? Ut med Full Pakke, inn med mild taco! 8084051[/snapback] Syns noen her bør få fler til å si sin mening om pizzaen i denne tråden og sende linken til Grandiosa Family.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Enig, Grandiosa burde få høre! Har enda ikke møtt på noen som faktisk liker "Full Pakke", forhåpentligvis vises dette på salget også. Fiasko! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Til Jenny Skavlan fans, vet dere etterlyste bilder av henne. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Kjenner du henne? Kule bilder forresten Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Idol-Tone look-a-like delux hun der! Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Idol-Tone look-a-like delux hun der! 8103093[/snapback] Ikke det at hun har noe å skjemmes over Lenke til kommentar
xmarionx Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Grandiosa ser så delikat ut på pakningen.. men når du har tatt pizzaen ut.. er bunnen tunn.. lite fyll osv.. big one kan man jo bli mett av.. og grandiosa er jo godt d da.. men "grandiosa full pakke" er lureri! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ledelsen bak Grandiosa prosjektet kan regelrett gå å henge seg i Stabburet ! Skjønner eller? Skal brenne ut Full Pakke reklamen på en cd plate å ha full pyrofest! For første gang i mitt liv blir jeg tilfreds med å tenne på noe jeg ikke liker! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvorfor kaste bort en cdplate og masse tid på å laste ned reklamen, og brenne den ut? Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg bor på hybel, å har gjort dette i to år nå. Som hybelboere flest syns jeg ferdigpizza er nam å ha til middag, når man ikke er lei av det! Jeg har kommet frem til at det enkle ofte er det beste ergo grandis orginal og big one classic/pepperoni. Dette er de jeg liker aller best. Jeg har også en trang til å prøve nye ting når de kommer. Først kom grandis med kjøtt/løk og pepperoni. De var ikke gode i det hele tatt. Så kom lørdagspizzaen, falt heller ikke i smak, men skal ha plus for at rømmedressingen funker. Full pakke er deres siste skrik. Den ser nydelig ut på pakken å fungerer i teorien. Men når jeg fikk satt kloa i den, så smakte det helt for jævlig! Rømmedressingen smaker ikke bra, kjøttet er merkelig osv. Så Hva det er Grandiosa holder på med om dagen kan ikke jeg svare på vertfall!! Grandiosa sin klassiske med egen-mekka tilbehør er nammenamm!! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg brukte Full Pakke og de andre pizzaene i Heldagsprøve i Norsk i går Som en billedlig og metaforisk fremstilling av temaet "vinnere og tapere" i sammfunnet. Måtte lyve litt bare, måtte si at Full Pakke var den beste.. (Ja, jeg løy) Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg synes den tradisjonelle er best jeg. Av det nye pizzene er det kun pepperoni og kjøttdeig & løk jeg har sansen for. Synes Lørdagspizza og full pakker er ganske kvalmende Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 "Spyyyyyy" "Klikke på Staburret" " Gå Til Angrep på Grandiosa Leveransen Landet Rundt" "Invitere til Kakekasting på Reklameansvarlig" " Bruke 30 Kroner på Big One Classic" "Sitte fornøyd og mett hjem" Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Den var jo ikke -så- forferdelig da... Stek den godt, så har jeg ikke noe imot å spise den. Var ikke mange biter jeg fikk spist da. (Var på besøk hos en kamerat, og de hadde det til middag) Men er langt ifra den beste frossen-pizzaen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Smakt den jeg óg nå. Smaken overraska meg, jeg trodde den kom til å være værre, men det er definitivt ikke noe jeg skal bruke penger på (: Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er ingen høydare, spesielt ikke hvis man ser på prisen. Vanlig grandiosa, kjøttdeig og løk og den med pepperoni (om den fins enda), er nå de beste syns jeg. De skal jo ha for at de prøver. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Helt grei, hverken mer eller mindre. Samtlige Grændis-varianter er dog stusselige unnskyldninger for pizza sammenlignet med Dr. Oetkers varianter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå