Gå til innhold

Grandiosa Full Pakke

HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i alledager skal du med navnet?

Skal du søke henne opp på telefonkatalogen, og ringe henne som én av en million andre kåte småunger?

Om det hjelper når du onanerer til reklamene (:p), så kan du kalle henne Lise Anette? m'kay?

(ikke ta noe av dette personlig.. sier det ikke rettet til deg i det heletatt.. jeg bare skriver dritt får å få ut litt frustrasjon :p . Pen dame ja, men sjønner ikke hvorfor det alltid kommer opp en tråd på forumet hver gang det kommer en pen dame på en reklame.)

Lenke til kommentar

Jeg sverget troskap til grandiosa for lenge siden så jeg er kanskje ikek riktig person til å dømme denne pizzaen.. jeg har ikek fått smakt på den ennå men jeg har hørt mye blannede meninger om den.

Men en ting skal de ha, de får hele landet til å diskutere, laste ned ringetoner og nynnen på reklamene dems.. jeg skal ikek si noe der heller siden jeg er en av de som klikket in på grandiosa.no med en gang jeg hørte om nyhetene..

Så uansett smak eller salgsmetode skal de ha at de er smarte..

de ligger et skritt forrran alltid :p

Lenke til kommentar

Skal du søke henne opp på telefonkatalogen, og ringe henne som én av en million andre kåte småunger?

Om det hjelper når du onanerer til reklamene (:p), så kan du kalle henne Lise Anette? m'kay?

(ikke ta noe av dette personlig.. sier det ikke rettet til deg i det heletatt.. jeg bare skriver dritt får å få ut litt frustrasjon :p . Pen dame ja, men sjønner ikke hvorfor det alltid kommer opp en tråd på forumet hver gang det kommer en pen dame på en reklame.)

8003748[/snapback]

For min del var det bare for å presisere hvor fin ho var, ikke for å få nummeret ei heller navnet. Synes det er fint at grandiosa iallefall har fått til noe deilig med den nye pizzaen :thumbup:

Lenke til kommentar

Denne pizzaen er noe av det værste jeg noensinne har smakt. Som vanlig har Stabburet nærmest strippet pizzaen for ost slik som de har pleid å gjøre med de nye storpizzaene. Dessuten er rømme fryst fast i pizzaen, og jeg som forakter rømme, ser bare kvalmt ut, og er kvalmt.

Nei takke seg til Orginal og Pepperoni.

Lenke til kommentar

8003748[/snapback]

For min del var det bare for å presisere hvor fin ho var, ikke for å få nummeret ei heller navnet. Synes det er fint at grandiosa iallefall har fått til noe deilig med den nye pizzaen :thumbup:

8005790[/snapback]

Poenget med å få tak i navnet, er for å søke opp flere bilder/filmer av henne, så man har enda mer å runke til. :thumbup:

Lenke til kommentar

Full Pakke var en rimelig skuffende smørje. Selvom det er slengt masse kjøtt på den smaker den omtrent ingenting. Pepperoniene gir litt smak, men skinka og kjøttbollene er mer nøytrale enn Sveits på smak. Rømmesausen som jeg var skeptisk til først merket jeg ikke at var der. Annet en at noen ganger kjente jeg en litt annen konsistens. I det store og hele var det en tafatt opplevelse og det blir nok den siste Full Pakke pizzaen som havner i min ovn.

Lenke til kommentar
Full Pakke var en rimelig skuffende smørje. Selvom det er slengt masse kjøtt på den smaker den omtrent ingenting. Pepperoniene gir litt smak, men skinka og kjøttbollene er mer nøytrale enn Sveits på smak. Rømmesausen som jeg var skeptisk til først merket jeg ikke at var der. Annet en at noen ganger kjente jeg en litt annen konsistens. I det store og hele var det en tafatt opplevelse og det blir nok den siste Full Pakke pizzaen som havner i min ovn.

8025763[/snapback]

Som jeg skulle skrevet det selv. Pizzaen var triste saker i det store og hele, lite smak på alt av fyll, rømme som bare resulterte i flytende substanser på toppen ... og værst av alt, tomatsausen - Ja! Hele pizzaen smakte bare ekkel tomatsaus :hrm:

Lenke til kommentar

Trodde rømmedressingen kom separat jeg! Rimelig skuffa når jeg oppdaga at rømmedressingen var noen klatter med bunnfryst rømme her og der på pizzaen. Må si at jeg var skeptisk til konseptet varm rømme på pizza. Og jeg hadde rett. Rømmedressingen førte til ekstra mengder med vann/fett midt på pizzaen som seriøst måtte helles av før servering! Katastrofe! Nå skjønner jeg hvorfor jeg sjeldent kjøper ferdigpizza...

Lenke til kommentar

Synes Grandiosa "Full Pupp" var helt grei. Litt mer smakfull en de andre, og det må jo være en positiv ting. "Lørdagspizza" har jeg aldri fått sansen for da det virker som at kjøttet på toppen ikke er av helt bra kvalitet samt at den smaker rimelig tamt til den prisen. (Sikkert rimelig dårlig kjøtt på de andre varianetene også, men i "farse-tilstand" legger man ikke så godt merke til det.)

Ellers må jeg si at "mild taco" var den beste grandisen for meg. Den nye taco-pizzan var helt uaktuell å fortsette med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...