Gå til innhold

Grandiosa Full Pakke

HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VARM RØMMEDRESSING?!?

Halloo?

Nei ellers takk..

7985434[/snapback]

Hva er forskjellen på det og på når man legger på manuelt? Det er ikke noen forskjell når det først er i munnen...

7987762[/snapback]

Skal vi ikke bare steke lasagne med salat på?

Siden vi spiser salaten ved lasagnen uansett, så "hva blir forskjellen?"

Dressing og saus skal være kald.

Er en del av smaken.

Lenke til kommentar
VARM RØMMEDRESSING?!?

Halloo?

Nei ellers takk..

7985434[/snapback]

Hva er forskjellen på det og på når man legger på manuelt? Det er ikke noen forskjell når det først er i munnen...

7987762[/snapback]

Skal vi ikke bare steke lasagne med salat på?

Siden vi spiser salaten ved lasagnen uansett, så "hva blir forskjellen?"

Dressing og saus skal være kald.

Er en del av smaken.

7988107[/snapback]

Jeg spiser ikke lasagne med salat...

Lenke til kommentar

Da har jeg også fått testet "Full Pakke".

Var skeptisk på dette med varm rømmesaus, og jeg fikk dessverre rett i denne mistanken. Dette var rett og slett ikke godt. Jeg har lest her at noen klager på at det danner seg væske på toppen av pizzaen, og på grunn av dette hadde jeg på ekstra ost. Det var forresten meget lite ost på fra før av. Trodde da jeg ville unngå det overnevnte problemet, men neida, det ble et solid væskelag på toppen. Tok ut pizzaen fra ovnen, og lot den ville 1-2 munutter før oppskjæring. Delte den først langs midten, og da fikk jeg se at tomatsausen bare rann ut fra midten. Første gang jeg har opplevd dette, kan virke som at fyllet er meget rennende. Måtte skifte bakepapir med en gang pga sølet.

Blir nok første og siste gang jeg betaler penger for denne. Klarte 1/2 pizza før det sa stopp.

Terningkast 1, siden jeg ikke en gang klarte å spise hele.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Ja, Stabburet er smarte. Slipper en ny pizza som koster dem ca 2kr å lage og selger pizzaen for rundt 30. Mange kjøper pizzaen for å smake, og etterpå trekker Stabburet den og har tjent seg søkkrike.

7996976[/snapback]

ja er sånn de gjør. jeg syns grandiosa fullpakke ikke varså veldig god. men gikk ned:)

Lenke til kommentar
Ja, Stabburet er smarte. Slipper en ny pizza som koster dem ca 2kr å lage og selger pizzaen for rundt 30. Mange kjøper pizzaen for å smake, og etterpå trekker Stabburet den og har tjent seg søkkrike.

7996976[/snapback]

ja er sånn de gjør. jeg syns grandiosa fullpakke ikke varså veldig god. men gikk ned:)

7997799[/snapback]

30kr? Koster den ikke 44,90? Fantastisk dyrt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...