Insomniatic Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Noen som har bilde? Jeg vil se herligheten. 7962058[/snapback] Rømmesaus er på fra før. Ikke slik som på lørdagspizza. Endret 17. februar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Takk, takk begge to! Den så... god ut! Må smakes i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Takk, takk begge to! Den så... god ut! Må smakes i nærmeste fremtid. 7962179[/snapback] Bare så du vet det så smaker kjøttbollene ekkelt. Ikke så god som lørdagspizza. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg gleder meg vilt til å smake! Den ser vannvittig god ut, men øyet bedrar... Kan tenke meg den kommer til å få samme starten som lørdagspizza, og så plutselig kjøper ingen den lenger. But, time will show... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Se her ja Er den så god som den ser ut som? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er den så god som den ser ut som?7962712[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er den så god som den ser ut som?7962712[/snapback] Nei. 7963086[/snapback] Jo. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 For lite ost, for mye tomatsaus (!), for lite kjøtt, for lite rømmesaus. Var helt grei, men jeg skjønner ikke hvorfor dem tok "mild taco" av produksjon, det er den desidert beste grandiosaen som noen gang har vært. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 For lite ost, for mye tomatsaus (!), for lite kjøtt, for lite rømmesaus.Var helt grei, men jeg skjønner ikke hvorfor dem tok "mild taco" av produksjon, det er den desidert beste grandiosaen som noen gang har vært. 7963650[/snapback] Årsaken til at mild taco ble tatt av var vell pga avstemningen mellom den og kjøttdeig og løk hvis ikke jeg husker feil? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 For lite ost, for mye tomatsaus (!), for lite kjøtt, for lite rømmesaus.Var helt grei, men jeg skjønner ikke hvorfor dem tok "mild taco" av produksjon, det er den desidert beste grandiosaen som noen gang har vært. 7963650[/snapback] Årsaken til at mild taco ble tatt av var vell pga avstemningen mellom den og kjøttdeig og løk hvis ikke jeg husker feil? 7963795[/snapback] Kjøttdeig og løk OG pepperoni eller hva den nå het ble behold, en skulle beholdes men de to styggeste ble behold, så hvorfor ikke mild-tacos også da? Jeg ble glad når Taco kom, helt til jeg smakte den. Ta tilbake Mild-Taco sier nå jeg. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) * Frossen rømmesaus som liksom skal smelte i ovnen: - Alle naturlover tilsier at dette vil bli en utvanna og smakløs rømmesaus, noe som viser seg å stemme meget bra. Blander seg også med pizzasausen, og det kraftig hvis du ikke bruker ekstra ost. Se neste punkt * Osten: - Aight. De skal ha props for kjøttfyllet på denne. Bra. Men det betyr da fankern ikke at ostemengden skal reduseres. Det har Stabburet helt TYDELIG gjort her. Jeg har hatt denne pizzaen 4 ganger, og ost har vært mangelvare hver gang. Hva skjer når det er mangel på ost og samtidig frossen rømmedressing som skal smelte i ovnen? Jo. Pizzasaus og utvanna rømmedressing blandes til en ufyselig pølsegryte-lignende fløtesaus. Ekstra ost må til, men dette klarer ikke helt å stoppe denne blandingen av pizzasaus og utvanna rømmedressing! Jeg har sans for den litt "milde" stilen Grandiosa holder med pizzaene sine, men det får da være grenser for hvor mild en pizza skal være. Endret 17. februar 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Mamma kjøpte Full Pakke i dag men jeg gikk for lørdagspizza nok en gang Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvor laster man ned sangen? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvor laster man ned sangen? 7968461[/snapback] Full pakke reklamen finner du her: Og her er en finsk grandiosa-reklame: http://www.youtube.com/watch?v=FLoedjRPkbI Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Pizzaen smakte jo hest og piss! Vi var 3 kompiser som spiste makkverket og tre biter lå igjen. Ingen av oss er spesielt småspiste! Tror hvis de hadde kuttet den "sausen" av rømmedressing så kunne den KANSKJE vært spiselig... Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvor laster man ned sangen? 7968461[/snapback] Full pakke reklamen finner du her: Og her er en finsk grandiosa-reklame: http://www.youtube.com/watch?v=FLoedjRPkbI 7968700[/snapback] Ja men hvor laster jeg den ned liksom? Har søkt og søkt..blitt hekta på den . Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvor laster man ned sangen? 7968461[/snapback] Full pakke reklamen finner du her: Og her er en finsk grandiosa-reklame: http://www.youtube.com/watch?v=FLoedjRPkbI 7968700[/snapback] Ja men hvor laster jeg den ned liksom? Har søkt og søkt..blitt hekta på den . 7971332[/snapback] Den var jo like elendig som Lørdagspizza sangen.... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hvorfor ha på rømmesaus? Vil ha Grandiosa Mild Taco tilbake!! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Er "Full Pakke" like dyr som lørdagspizza var når den kom? (50/60+ Kr) Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Skal smakes, men har ikke høye forventningene til Stabburet's nye produkter. Det godtroende jeg hadde om Stabburet forsvant da lørdagspizzaen kom på markedet. Æsj. Endret 20. februar 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå