Gå til innhold

Grandiosa Full Pakke

HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For lite ost, for mye tomatsaus (!), for lite kjøtt, for lite rømmesaus.

Var helt grei, men jeg skjønner ikke hvorfor dem tok "mild taco" av produksjon, det er den desidert beste grandiosaen som noen gang har vært.

7963650[/snapback]

Årsaken til at mild taco ble tatt av var vell pga avstemningen mellom den og kjøttdeig og løk hvis ikke jeg husker feil?

Lenke til kommentar
For lite ost, for mye tomatsaus (!), for lite kjøtt, for lite rømmesaus.

Var helt grei, men jeg skjønner ikke hvorfor dem tok "mild taco" av produksjon, det er den desidert beste grandiosaen som noen gang har vært.

7963650[/snapback]

Årsaken til at mild taco ble tatt av var vell pga avstemningen mellom den og kjøttdeig og løk hvis ikke jeg husker feil?

7963795[/snapback]

Kjøttdeig og løk OG pepperoni eller hva den nå het ble behold, en skulle beholdes men de to styggeste ble behold, så hvorfor ikke mild-tacos også da?

Jeg ble glad når Taco kom, helt til jeg smakte den. Ta tilbake Mild-Taco sier nå jeg.

Lenke til kommentar

* Frossen rømmesaus som liksom skal smelte i ovnen:

- Alle naturlover tilsier at dette vil bli en utvanna og smakløs rømmesaus, noe som viser seg å stemme meget bra. Blander seg også med pizzasausen, og det kraftig hvis du ikke bruker ekstra ost. Se neste punkt

* Osten:

- Aight. De skal ha props for kjøttfyllet på denne. Bra. Men det betyr da fankern ikke at ostemengden skal reduseres. Det har Stabburet helt TYDELIG gjort her. Jeg har hatt denne pizzaen 4 ganger, og ost har vært mangelvare hver gang.

Hva skjer når det er mangel på ost og samtidig frossen rømmedressing som skal smelte i ovnen? Jo. Pizzasaus og utvanna rømmedressing blandes til en ufyselig pølsegryte-lignende fløtesaus.

Ekstra ost må til, men dette klarer ikke helt å stoppe denne blandingen av pizzasaus og utvanna rømmedressing!

Jeg har sans for den litt "milde" stilen Grandiosa holder med pizzaene sine, men det får da være grenser for hvor mild en pizza skal være.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...