ZenCo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 "Hva er Grandiosa? (760)" Kan umulig tenke meg at så mange ikke vet hva grandiosa er. Jeg tørr å påstå at over 90% av Norges befolkning vet hva Grandiosa er. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 "Hva er Grandiosa? (760)" Kan umulig tenke meg at så mange ikke vet hva grandiosa er. Jeg tørr å påstå at over 90% av Norges befolkning vet hva Grandiosa er. 7898866[/snapback] Vil jeg også tro, blir på samme måte som med Coca-Cola og McDonald's, ellers i verden Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Reklamefilmen, sangen, bildene... Har hatt dette lenge jeg . Sangen er sånn schalla-lalla-la. Var for noen dager siden, fikk lyst til å laste ned Lørdagspizza sangen til obilen, men så kom Full Pakke opp. Det var da jeg fikk høre om den. Siden til Grandiossa sier reklmaefilmen og slikt kommer 13. feb, håper pizzaen også kommer da. Send grandis til 2225 dere og da . Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Reklamefilmen, sangen, bildene... Har hatt dette lenge jeg . Sangen er sånn schalla-lalla-la. Var for noen dager siden, fikk lyst til å laste ned Lørdagspizza sangen til obilen, men så kom Full Pakke opp. Det var da jeg fikk høre om den. Siden til Grandiossa sier reklmaefilmen og slikt kommer 13. feb, håper pizzaen også kommer da. Send grandis til 2225 dere og da . 7901620[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Helt enig, Big One Restaurant er meget god. Bare prisen som er negativ. Kommer nok til å prøve Full Pakke når den kommer, selv om Lørdagspizzaen var en nedtur av dimensjoner etter min mening. 7898748[/snapback] Den var absolutt en nedtur ja. Selv synes jeg originalen er best fortsatt. Akkurat passelig med fyll - og kun det mest nødvendige. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Prisen på Big One er en hake for stor ja, men utrolig mye mat i dem. Men den homemade style, DEN er dyr! Visst den fortsatt er i produksjon da, har ikke sjekka. Hvordan ser Full Pakke ut? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 "Hva er Grandiosa? (760)" Kan umulig tenke meg at så mange ikke vet hva grandiosa er. Jeg tørr å påstå at over 90% av Norges befolkning vet hva Grandiosa er. 7898866[/snapback] Enig, dette er et såpass etablert varemerke i Norge, folk lyver. Hvordan ser Full Pakke ut? 7902677[/snapback] Den er ikke lansert enda, men jeg tipper som sagt på noe a la Sult på Dolly Dimple's meny. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Spørs om Full Pakke blir voldsomt populært i starten, for så å dabbe av igjen, en flopp altså. Det ble historien for Lørdagspizza iallefall, ifølge salgstallene på Rema butikken hvor jeg jobber i helgene. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Spørs om Full Pakke blir voldsomt populært i starten, for så å dabbe av igjen, en flopp altså. Det ble historien for Lørdagspizza iallefall, ifølge salgstallene på Rema butikken hvor jeg jobber i helgene. 7902942[/snapback] Kan dette være fordi folk i starten kun handlet Pizzaen i helgene som impuls for å prøve noe nytt, mens nå når den er blitt en etablert del av helgekosen handles den inn i uka, som en del av de vanlige forberedelsene til helgen? Og dermed vil færre handle den i helgen når du er på jobb? Endret 8. februar 2007 av Fulgu Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Spørs om Full Pakke blir voldsomt populært i starten, for så å dabbe av igjen, en flopp altså. Det ble historien for Lørdagspizza iallefall, ifølge salgstallene på Rema butikken hvor jeg jobber i helgene. 7902942[/snapback] Kan dette være fordi folk i starten kun handlet Pizzaen i helgene som impuls for å prøve noe nytt, mens nå når den er blitt en etablert del av helgekosen handles den inn i uka, som en del av de vanlige forberedelsene til helgen? Og dermed vil færre handle den i helgen når du er på jobb? 7902991[/snapback] Det er mulig, at de handler i uka, men tallene jeg refererer til er totalsalg, altså ikke bare i helgene. I begynnelsen var det slik at man ikke klarte å oppdrive nok av stoffet. Vi bestillte feks. en palle Lørdagspizza, men endte opp med 5-10 esker Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) -----FJERNET----- Endret 8. februar 2007 av Fulgu Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Beklager, fjernet denne posten da jeg innser at den ble veldig OT Endret 8. februar 2007 av Bjorhus Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) -----FJERNET----- Endret 8. februar 2007 av Fulgu Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Nå har jeg smakt den Men... . eller. Den var helt grei, men alle de andre var bedre. Betale 44 kroner for en mye tynnere grandis en vanlig med rømme, skinke, og pepperoni du ellers kunne tatt på selv. Er ikke overbevist, go lørdagspizza! Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Nå har jeg smakt den Men... . eller. Den var helt grei, men alle de andre var bedre. Betale 44 kroner for en mye tynnere grandis en vanlig med rømme, skinke, og pepperoni du ellers kunne tatt på selv. Er ikke overbevist, go lørdagspizza! 7942437[/snapback] Så den har kommet ut? har ikke sett den jeg Lenke til kommentar
Mow Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Så den på Rema 1000 på Holt Vestvollen i sta. Fått sin egen frysedisk for seg selv også faktisk. Fikk ikke kjøpt den, da jeg har minus på kontoen, men blir prøvd i morgen! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er mild taco og taco to forskjellige?Damn, I didn't know Aldri smakt taco, digga mild taco. 7845215[/snapback] Jeg ble kvalm av den Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja. Men den normale er helt ok. Selvom jeg foretrekker kjøttdeig og løk. eller helt normal grandiosa. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen som kan svare på det spørsmålet om den rømmesaus tingen var valg-fri? Sett den i butikken og virket som om det ikke var valgfritt av det jeg så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå