Gå til innhold

Grandiosa Full Pakke

HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Hva er Grandiosa? (760)"

Kan umulig tenke meg at så mange ikke vet hva grandiosa er. Jeg tørr å påstå at over 90% av Norges befolkning vet hva Grandiosa er.

7898866[/snapback]

Vil jeg også tro, blir på samme måte som med Coca-Cola og McDonald's, ellers i verden

Lenke til kommentar

Reklamefilmen, sangen, bildene... Har hatt dette lenge jeg :). Sangen er sånn schalla-lalla-la.

Var for noen dager siden, fikk lyst til å laste ned Lørdagspizza sangen til obilen, men så kom Full Pakke opp. Det var da jeg fikk høre om den. Siden til Grandiossa sier reklmaefilmen og slikt kommer 13. feb, håper pizzaen også kommer da.

Send grandis til 2225 dere og da :D.

Lenke til kommentar
Reklamefilmen, sangen, bildene... Har hatt dette lenge jeg :). Sangen er sånn schalla-lalla-la.

Var for noen dager siden, fikk lyst til å laste ned Lørdagspizza sangen til obilen, men så kom Full Pakke opp. Det var da jeg fikk høre om den. Siden til Grandiossa sier reklmaefilmen og slikt kommer 13. feb, håper pizzaen også kommer da.

Send grandis til 2225 dere og da :D.

7901620[/snapback]

Takk :D

Lenke til kommentar
Helt enig, Big One Restaurant er meget god. Bare prisen som er negativ.

Kommer nok til å prøve Full Pakke når den kommer, selv om Lørdagspizzaen var en nedtur av dimensjoner etter min mening.

7898748[/snapback]

Den var absolutt en nedtur ja. Selv synes jeg originalen er best fortsatt. Akkurat passelig med fyll - og kun det mest nødvendige. :)

Lenke til kommentar
"Hva er Grandiosa? (760)"

Kan umulig tenke meg at så mange ikke vet hva grandiosa er. Jeg tørr å påstå at over 90% av Norges befolkning vet hva Grandiosa er.

7898866[/snapback]

Enig, dette er et såpass etablert varemerke i Norge, folk lyver.

Hvordan ser Full Pakke ut?

7902677[/snapback]

Den er ikke lansert enda, men jeg tipper som sagt på noe a la Sult på Dolly Dimple's meny.

Lenke til kommentar
Spørs om Full Pakke blir voldsomt populært i starten, for så å dabbe av igjen, en flopp altså. Det ble historien for Lørdagspizza iallefall, ifølge salgstallene på Rema butikken hvor jeg jobber i helgene.

7902942[/snapback]

Kan dette være fordi folk i starten kun handlet Pizzaen i helgene som impuls for å prøve noe nytt, mens nå når den er blitt en etablert del av helgekosen handles den inn i uka, som en del av de vanlige forberedelsene til helgen?

Og dermed vil færre handle den i helgen når du er på jobb?

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar
Spørs om Full Pakke blir voldsomt populært i starten, for så å dabbe av igjen, en flopp altså. Det ble historien for Lørdagspizza iallefall, ifølge salgstallene på Rema butikken hvor jeg jobber i helgene.

7902942[/snapback]

Kan dette være fordi folk i starten kun handlet Pizzaen i helgene som impuls for å prøve noe nytt, mens nå når den er blitt en etablert del av helgekosen handles den inn i uka, som en del av de vanlige forberedelsene til helgen?

Og dermed vil færre handle den i helgen når du er på jobb?

7902991[/snapback]

Det er mulig, at de handler i uka, men tallene jeg refererer til er totalsalg, altså ikke bare i helgene.

I begynnelsen var det slik at man ikke klarte å oppdrive nok av stoffet. Vi bestillte feks. en palle Lørdagspizza, men endte opp med 5-10 esker :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg smakt den :D Men...

:(. eller. Den var helt grei, men alle de andre var bedre. Betale 44 kroner for en mye tynnere grandis en vanlig med rømme, skinke, og pepperoni du ellers kunne tatt på selv. Er ikke overbevist, go lørdagspizza!

Lenke til kommentar
Nå har jeg smakt den :D Men...

:(. eller. Den var helt grei, men alle de andre var bedre. Betale 44 kroner for en mye tynnere grandis en vanlig med rømme, skinke, og pepperoni du ellers kunne tatt på selv. Er ikke overbevist, go lørdagspizza!

7942437[/snapback]

Så den har kommet ut? har ikke sett den jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...