Superior Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Kjøttdeig og løk er den absolutt verste Grandisen, dog med Taco rett bak. Den nye varianten har en tradisjonell Grandiosa-bunn med "alt", det vil si røkt skinke, pepperoni, kjøttboller og dråper av rømmesaus, pluss ost og tomatsaus 7829743[/snapback] Høres bra ut, utenom rømmesausen, selvsagt. 7830810[/snapback] Den blir nok som på lørdagspizzaen, valgfri. 7830837[/snapback] Håper det, ja. Endret 30. januar 2007 av Superior Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Åh, jeg hadde glømt taco! Jeg var sikkert eneste i Norge som likte den Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke eneste, men en av de få Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 grandiosa taco <3 mild taco også før den gikk ut. De andre smaker ikke noe særlig tiltalende. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Er mild taco og taco to forskjellige? Damn, I didn't know Aldri smakt taco, digga mild taco. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Grandiosa Taco eksisterer fortsatt. Så den i frysedisken på rema i sta:p Endret 1. februar 2007 av Mow Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Var det et "ja" til at det er to forskjellige? For mild taco er vel borte? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mild taco is the shit! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mild taco hadde tynnere saus, og mais på. Den nye er annerledes, og uten mais. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Gleder meg til å høre den nye sangen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 fordi det er penger å tjene? 7829769[/snapback] De tjente ikke nok på de mange millioner de solgte fra før liksom? Nå blir produktet bare teit. Er vel ikke lenge til de lager grandiosa barnevogner. 7829934[/snapback] Alle de som kjøpte vanlig før, kjøper det nok enda. Og alle de som ikke liker originalen, kjøper de andre hvis det faller i smak. Greit nok at det solgte bra fra før, men jeg nekter å tro du ikke hadde gjort det samme hvis du kunne tjene uhorvelige mye mer pga det. Slik er business. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg spiser bare grandis hvis jeg MÅ. Det beste er vanlig å mikse med litt ost og forskjellige ting åppå men fortsatt må jeg ha ketchup... håper den nye blir så dårlig at grandis delen av stabburet må legges ned! så kan ordntlige kjøpe pizzar som restaurante toscana etc komme fram og seire som de burde gjøre... leif. regards Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Tipper "Full Pakke" blir noe som minner mye om Sult som du finner på Dolly. Typisk nordmenn å falle for den med mest ingredienser, mest for penga, DA MÅ DEN JO VÆRE BEST. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Var det et "ja" til at det er to forskjellige?For mild taco er vel borte? 7845403[/snapback] Ja, desverre. Både Taco og Big One Mexican (den beste frossenpizzaen) er borte. Tipper "Full Pakke" blir noe som minner mye om Sult som du finner på Dolly. Typisk nordmenn å falle for den med mest ingredienser, mest for penga, DA MÅ DEN JO VÆRE BEST. 7875723[/snapback] Eg er lei Sult, folk kjøper alltid den. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har ikke store forventninger... Synes ikke at pizzaen skal være overlesset. Liker nok den originale og pepperoni best. Dr Oetker Ristorante Prosciutto er selvsagt den beste kjøpepizzaen ! Lenke til kommentar
Superior Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jo mer fyll, desto bedre. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jo mer fyll, desto bedre. 7880913[/snapback] Kunne ikke vært mer uenig.. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Når blir denne å se i butikkene? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Mild taco er borte ja, og trist er det. Syns det var mye mer smak på den enn "vanlig" Taco. Er jo alltid moro med en ny pizzasort, for oss som praktisk talt lever på flatpakket mat. Min favoritt for tiden er uten tvil Big One Resturant, den smaker faktisk noe, men er igjen sabla dyr. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Helt enig, Big One Restaurant er meget god. Bare prisen som er negativ. Kommer nok til å prøve Full Pakke når den kommer, selv om Lørdagspizzaen var en nedtur av dimensjoner etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå