Nickname Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei Har spilt spillet en del og syns det er ganske bra, men på brett 3 eller noe så kommer jeg ikke videre. Har sittet i snart 2 dager og prøvd forskjellige ting. Det brettet hvor man begynner på taket, og hvor man ikke kan gå ned i hagen pga lasere. Etter jeg har forhørt sjåføren til en fyr, så kommer jeg ingen vei. Lurer litt på om jeg skal klatre ut i taket i trappeoppgangen, men har prøvd dette så mange ganger nå at jeg har gitt opp. Noen som vet hvordan jeg kommer videre? Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Etter å ha forhørt sjåføren, går du opp samme vei du kom fra. Når du har kommet opp trappa går du ut i gangen med to kontordører. Ta døra til venstre og gå ut på tarasen. Da ser du at en persjon opner et vindu. Hopp opp på gelenderet på venstre side på taresen, så hopper du opp og tar tak i den kanten som er over tarasen. Du henger under den og klatrer bortover til høyre til du kommer til et opent vindu, der går du inn. Lenke til kommentar
Nickname Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Er ikke så enkelt, fordi alarmen går hele tiden da. Tror det er noe med laser opplegget der, men jeg kan ikke se noen ting når jeg blir tatt. Kommer alltid halveis til vinduet, så går alarmen. Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Det skjedde ikke på meg. Men er det noen som vet hvor jeg skal på det minefeltet på mission 7? Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Som regel så er grunne til at alarmen går at du ikke har gjemt bort de døde kroppene godt nok. Det er ikke nok å bare legge dem i et rom og skru av lyset. Du må også skyte ut lampen, så vaktene ikke kan skru det på igjen. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Er du helt skjør i knollen? Klarer du ikke brett 3? Trenger du proffesjonell hjelp? Det brettet tok meg 2 min ( ikke for å skryte) Bare ring meg! Hade, tomsing! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Sorry, noen logget seg på mitt brukernavn. har kjeftet mye på de skyldige Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Kjøpte spillet på fredag og runda det på formiddagen idag... moro, moro! Fikk ikke bruk for split- jumpet en gang... Regel 1: Gjem alle du nøytraliserer!!! Minefeltet: Bruk predator- mode for å se minene, og løb før lyset tar dig!! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Laser? Laser??? Hvilken laser er det dere snakker om!?! Når jeg gjorde det der, så så jeg ingen laser. Men men, har selv et lite (kanskje stort?) problem, se den her Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hvis alarmen går så står det jo hvorfor på skjermen... Garantert et lik du har glemt i gangene. Gå tilbake og sjekk, evnt spill fra en tidligere quick save eller ta levelen på nytt, det er jo ikke så vanskelig når du vet hva du skal gjøre..:smile: Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Rune_S...for å unngå minene på mission 7 , bruk Thermal Vision....han radio fyren sier det til deg...lurt å høre på han! Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Rune_S...for å unngå minene på mission 7 , bruk Thermal Vision....han radio fyren sier det til deg...lurt å høre på han! Lenke til kommentar
valen Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 ser ut til at jeg også har samma problemet, har du egentlig klart brettet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå