Gå til innhold

Lite problem i Splinter cell

Nickname

Anbefalte innlegg

Hei

Har spilt spillet en del og syns det er ganske bra, men på brett 3 eller noe så kommer jeg ikke videre. Har sittet i snart 2 dager og prøvd forskjellige ting.

Det brettet hvor man begynner på taket, og hvor man ikke kan gå ned i hagen pga lasere. Etter jeg har forhørt sjåføren til en fyr, så kommer jeg ingen vei. Lurer litt på om jeg skal klatre ut i taket i trappeoppgangen, men har prøvd dette så mange ganger nå at jeg har gitt opp.

Noen som vet hvordan jeg kommer videre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha forhørt sjåføren, går du opp samme vei du kom fra. Når du har kommet opp trappa går du ut i gangen med to kontordører. Ta døra til venstre og gå ut på tarasen. Da ser du at en persjon opner et vindu. Hopp opp på gelenderet på venstre side på taresen, så hopper du opp og tar tak i den kanten som er over tarasen. Du henger under den og klatrer bortover til høyre til du kommer til et opent vindu, der går du inn.

Lenke til kommentar

Som regel så er grunne til at alarmen går at du ikke har gjemt bort de døde kroppene godt nok. Det er ikke nok å bare legge dem i et rom og skru av lyset. Du må også skyte ut lampen, så vaktene ikke kan skru det på igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...