Gå til innhold

Stalker hands on - IGN/Gamespot


Anbefalte innlegg

Enig, Donnie, jeg mener Hr. Jenssen.

Jeg har lenge irritert meg over fiender som på en måte ikke registrerer at de akkurat fikk en blyklump i beinet i 3 ganger lydens hastighet. Og i de få spillene hvor det registreres så holder de seg litt for benet og løper videre i spurtfart. Jeg vil gjerne se fiender som halter, konstant, etter man har skutt dem. Eller mister våpen hvis man treffer armen. En liten rant der.

Men tror nok det blir et spill som holder meg foran skjermen i noen timer, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig, Donnie, jeg mener Hr. Jenssen.

Jeg har lenge irritert meg over fiender som på en måte ikke registrerer at de akkurat fikk en blyklump i beinet i 3 ganger lydens hastighet. Og i de få spillene hvor det registreres så holder de seg litt for benet og løper videre i spurtfart. Jeg vil gjerne se fiender som halter, konstant, etter man har skutt dem. Eller mister våpen hvis man treffer armen. En liten rant der.

Men tror nok det blir et spill som holder meg foran skjermen i noen timer, ja.

8112135[/snapback]

 

på godfather så halter fiender etter skudd i knærne, og mister våpen ved skudd i hånden.

Lenke til kommentar
Hmm, det der klippet ble jeg litt skeptisk av... Er det av den endelige versjonen?

Nei. Sånn eg har forstått det er det frå ein betaversjon i januar. Det blir gått ut frå at dei spelar på ei lav vanskegrad, noko som kan vere med på å forklare kvifor det ser så lett ut. Forhåpentlegvis rettar GSC opp det du påpeikar om at fiendane tåler alt for mange skot. Blir det sånn som på filmen vil det vere ein nedtur. Viss GSC ikkje gjer noko med det, må vi håpe på ein mod som fiksar det, evt. at vi lett kan endre på det sjølv.

Lenke til kommentar

Ja, for det der var ærlig talt for dumt. Det blir lett kjedelig når man må skyte såpass mange skudd i fienden. Skuddvekslingen kan da ta flere timer om man står på litt avstand.

 

Om verken GSC eller en mod fikser det, så får bare vi i community'et klage til dem så mye at de til slutt gir etter med en patch. :)

Lenke til kommentar

Enig med Hr jenssen i at å tømme 3 kalasjnikov magasin i Ai `en før den legger seg er nokså fjernt. La oss håpe at retailverssjonen har litt mer bakkekontakt. Våpenet er ikke 3 verdens beste venn og fiende bare for skøy.

 

Noen som vet hvor langt ute i spillet den snutten er henta fra? Jeg har blandt annet gledet meg veldig til å teste våpenet med kikkertsiktet som vi har sett tidligere.

 

 

Nå begynner jeg også å glede meg veldig til spillet, skal bil underholdenet å spille noe annet en et "skytepåaltsomserutsomdetleverspill".

 

Storien er jo sterk, spennende miljø.

Lenke til kommentar

liker ikke spill der man skal skyte mange skudd for å drepe,

skyter man på mennesker skal de gå ganske fort i bakken med mindre de har en kjempe god grunn, skyter man på månstere og bosser kan jeg godta at det skal ta litt mer skudd.

 

det rare er jo at fiender døde ganke fort på mp beta'n da, tok ikke så mange skudd før du eller de døde liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...