Gå til innhold

Stalker hands on - IGN/Gamespot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjekk ut http://stalker-world.net/eng/index.php

veit ikke om dette er lovelig eller ulovelig men legger med en link jeg ;)

kan laste ned public beta av stalker uten key eller noe ;)

7935057[/snapback]

Fristende, må innrømme det.

Men jeg tror jeg venter til fullversjonen er til salgs jeg. Får liksom mer glede av det da, og det er jo koselig å ha noe å glede seg til. Men lykke til for de som vil ødelegge litt av moroa ved å spille en betaversjon til de stuper :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd så masse bugs, jeg. Jeg kan ikke komme på en eneste en som har ødelagt noe. Det er en beta, så at du forventer mer er uforståelig. Likevel er jeg overrasket over at at det er så få bugs allerede. Kan ikke si at grafikken er elendig heller. Den er veldig atmosfærisk, hjelper mye med å sette tonen til spillet. Spillermodellene er ikke akkurat den aller beste - langt ifra, de er veldig 'flate', men landskapet, himmelen, bygningene, flammene, og anomaliene er veldig godt laget, og de ser bra ut. Jeg liker det at man bruker iron-sight med alle våpnene, og jeg gleder meg til å se den tredje holdemåten i fullversjonen; skulderholdingen. Man har nemlig både hofteholding, skulderholding og iron-sight.

Lydene i spillet synes jeg også er veldig gode. Artig å se at det finnes mange våpen også. Elsker å se tomhylsene fly ut av den avsagde hagla når man lader den om.

Problemet mitt er bare at jeg ikke har noen BETA-key, da jeg ble for sein til å melde meg på noen av de sidene, så jeg fikk aldri noen. Må ty til LAN-spilling for å få opplevd spillet, men det er jo også artig.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jupp, det er korrekt. Man kjøper våpnene før man spawner i DM og TDM. I Artefact-Hunt kjøper man våpnene når man først spawner.

Forresten fint at man ikke kan kjøpe alle våpnene. Noen er sperret uansett om man har nok penger. Greit å ha noen overraskelser igjen til fullversjonen. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

For de som får "dårlig" grafikk...følg denne linken og last ned STALKER.pl-CFG.rar

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=578

FINAL!

_______

#. Info

PL / ENG

Link: STALKER.pl-CFG.rar

Waga / Weight: 4KB (4 096B)

#.Features

- 1280x1024 - 32bit

- High Dynamic Range Lightening Rendering,

- Soft Shadows,

- Bloom,

- Motion Blur,

- Emulowany Temporal Supersampling po różnych zabiegach / Emulated Temporal Supersampling,

- Bump-Mapping,

- Radiocity,

- Refractions,

- R1 Lights,

- "Gamma, Contrast, Brightness" dla najlepszego wyglądu / "Gamma, Contrast, Brightness" for best visuals,

- GI bez drastycznego spadku FPS / GI without FPS loss,

- Parallax-Mapping.

Lenke til kommentar

Dei kunne gitt ut ein demo der vi fekk spele eit oppdrag. Men i så fall måtte den vere svært begrensa, særleg med tanke på kvar du kan bevege deg. Eg vil tru at dei og måtte skrive om litt på AIen for at den skulle fungere optimalt. Alt i alt trur eg ulempene er større enn fordelane, og vi ville ikkje fått eit rettferdig inntrykk av spelet.

Lenke til kommentar

Da har jeg løpt rundt i betaen en times tid og testa våpnene og mapsa osv.. og jeg tror dette kommer til å bli MEGET bra! Grafikken er jo slettes ikke dårlig, men en ting jeg la merke til var at noen av modellene og teksturene var av forskjellig kvalitet.. at de liksom har beholdt noen gamle modeller og teksturer, men også lagt til nye og bedre etterhvert som utviklingstiden ble lengre. Er jo bare en bagatell da, men :p God variasjon hvertfall, de har mange modeller. Og skyggene var generelt veldig bra! Følelsen når du går og løper osv virker veldig finpusset og bra. Eneste buggen jeg la merke til, var at granatene ikke funker, sprenger med en gang du slipper dem, med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg :p

Tror dette blir FETT! :D

edit: leif

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Jeg bestilte bare den metallboksen fra Play i dag, jeg. Pundet er såpass lavt nå (11,91NOK), så jeg slo bare til, og sparte noen kroner i prosessen.

Boksen havner sikkert i tollen eller noe sånn, så jeg får den garantert ikke på lanseringsdagen, men det gjør lite. Da laster jeg bare ned spillet og spiller det til jeg får originalversjonen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...