cock hammer Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Les og gled dere! IGN "...it feels distinctly different from anything out on the market right now. The outdoor environments in the game are massive..." http://pc.ign.com/articles/759/759444p1.html Gamespot: "This highly ambitious first-person survival game isn't a traditional shooter by any means. You won't be running and gunning through linear levels like you do in so many other games. Instead, you'll be plopped down around the radioactive ruins of the infamous nuclear power plant, and from that point you'll be able to explore a dynamic and living world, complete with its own ecology." "This initial taste of S.T.A.L.K.E.R. is enticing, mainly because it appears that GSC Game World has delivered on many of the ambitious features that were promised years ago. There's almost a palpable sense that you're not quite playing a game, but rather exploring an incredibly dynamic and dangerous world. We're excited at the prospect of adventuring and living in this world. It also doesn't hurt that the visuals have remained impressive." http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/...t&click=topslot Endret 30. januar 2007 av cock hammer Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 pokker, der skøt forventningene seg opp..... hadde planlagt å holde de lave, for evnt unngå å bli skuffet.... Men, det høres bra ut da Gleder meg ja Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 ser veldig bra ut ja! multiplayern trenger de ikke ta med om du spørr meg da:P Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Subscribed, skal studere artiklene når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Et av de spillene jeg har hatt størst forventninger til. Det blir kanskje min største "fiende" når jeg en eller annen gang får kloa i spillet. Men jeg gleder meg skrekkelig mye! Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ikkeno nytt at såkalte previews er veldig positive i måten spillet fremstilles på. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Nesten for galt å lese slike hands on previews altså.. for nå gleder jeg meg VELDIG! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det blir sikkert jævlig bra når det kommer ut en gang i 2009. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 ehh, spillet kommer om litt over en mnd da Lenke til kommentar
Radial Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 ehh, spillet kommer om litt over en mnd da 7830942[/snapback] Vi håper i alle fall det. Jeg tror det ikke før jeg får se det. Dog virker det mer nærliggende enn noen gang nå. Jeg krysser i alle fall fingrene for at de slipper et "ferdig" produkt, som ikke må patches et utall ganger før det fungerer tilfredstillende. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 ehh, spillet kommer om litt over en mnd da 7830942[/snapback] Vi håper i alle fall det. Jeg tror det ikke før jeg får se det. Dog virker det mer nærliggende enn noen gang nå. Jeg krysser i alle fall fingrene for at de slipper et "ferdig" produkt, som ikke må patches et utall ganger før det fungerer tilfredstillende. 7832739[/snapback] Quote/Intervju med betatester: "Having liked Boiling Point, is the game bugged? A: This beta is 100 times better than retail Boiling Point." http://www.oblivion-lost.de/index.php?zone=design2&lang=en Det lover jo bra Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Skal ikke allverden til heller da hehe Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Håper virkelig de klarer å dra dette i land! Noen som har sett noen antydninger om hva maskinkravene er? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Fett, gleder meg også til dette altså.. Lurer også litt på maskinkravene. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 What are the recommended system requirements for the game? AMD Athlon 64x2 4800+ or Intel Core 2 Duo, 1Gb RAM, 3D Hardware Accelerator Card Required - 100% DirectXR 9.0c compatible 256MB (Geforce 7800, for example). It should be noted that at the start of the game development our initially targeted system requirements were much lower. As a result (and due to the lengthy game development) the game can be played well on lower-end systems (the game ships with two renders - DirectX 8 and DirectX 9 one). Additionally, the game allows to scale various options for optimal performance. For the maximum quality and performance, the more powerful system you have, the better. Er du usikker på om du kan kjøre spelet, er sikkert ein fordel å vente til spelet er ute, eller prøve betaen når den kjem. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hvis det kommer en open beta da? til nå har jeg bare sett beta i u.k frankrike og tyskland.. men håper på open beta men noen som vet om det er SP Eller MP beta? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det kjem ein MP-beta. Det vil ikkje bli gitt ut ein SP-beta eller demo. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ser lovende ut de systemkravene. Har ingen behov for å kjøre på max grafikk. Vet du når MP-betaen kommer ttt? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 I utgangspunktet var planen at alle skulle få tilgang meir eller mindre samstundes, men av ein eller annan grunn har THQ bestemt seg for å dele ut adgang til bare nokre få land i starten. Men dei har lova at dei skal dele ut rikeleg med tilganger så alle skal få prøve etterkvart. Så eg kan ikkje gi ein eksakt dato. Men eg reknar med at vi vil få tilgang i løpet av februar. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Spillet blir ikke utsatt ytterligere denne gangen, det er jeg nesten 100% sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå