TCi Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 De som har problemer med dette kan bare deaktivere følgende service: ATI external event utility. Du må starte maskinen på nytt etter du har deaktivert den. Problemet ligger i når Vista aktiverer 3D-modus på skjermkortet. Når du deaktiverer denne tjenesten, kjører kortet på i 2D-modus og vil ikke bytte om du starter fullskjermapplikasjoner. Ytelsen vil nok falle en del, men det er hvertfall en midlertidig løsning. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 En liten oppdatering: Ifølge folk på et par forums så har de fått beskjed fra Sapphire tech support at ATI skal slippe 7.2-drivere denne uken. just got an email about the support ticket that I put in with with Sappihre Tech about this problem. They say that AMD will be releasing a new driver (7.2) this week sometime. Oh and they also said that if the new driver didnt fix it, that maybe it was just my viedo card. Nice. So if the driver doesnt work, apparently we ALL have bad video cards. http://www.hardforum.com/showthread.php?p=...#post1030663145 Øystein Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Og det funker ikke i 7.2 heller. ATI har faktiskt lagt inn i Release Notes en linje med: Caution: The ATI Radeon™ X1950 XT is currently not supported under the Windows Vista operating system Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Og det funker ikke i 7.2 heller. ATI har faktiskt lagt inn i Release Notes en linje med: Caution: The ATI Radeon™ X1950 XT is currently not supported under the Windows Vista operating system 7996765[/snapback] Heh, ser forferdelig bra ut at en av toppmodellene ikke er understøttet Har ikke noe i mot ATi, tvært i mot, hadde Radeon veldig lenge, men er veldig glad i min 8800 akkurat nå Lenke til kommentar
Gjest member-43066 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Og det funker ikke i 7.2 heller. ATI har faktiskt lagt inn i Release Notes en linje med: Caution: The ATI Radeon™ X1950 XT is currently not supported under the Windows Vista operating system 7996765[/snapback] Haha, nå har de faktisk oppdatert Release Notes for driveren til: " Caution: The ATI Radeon™ X1950 GT is currently not supported under the Windows Vista operating system " Men allikevel funker jeg ikke driveren med XT. Jeg kan ikke være med å teste ut løsninger lenger siden jeg la inn XP igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå