toazty Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) for en stund tilbake så klarte jeg å formatere hd'en sånn plutselig jeg fikk en kompis til å bruke et recovery program til å finne igjen filene mine.. nå har jeg 80gb med image filer, hva skal jeg gjøre med dem? jeg har desverre ikke fått tak i han som gjorde dette for meg, men kan jeg bruke et annet program til å få disse disk-image filene til å åpne? hver fil er i overkant 2gb og jeg har 38 slike filer.. noen som kan hjelpe meg med det? en takk til alle som gidder å poste noe her Endret 30. januar 2007 av toazty Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 ingen som har noe forslag? hmm... trodde d va et par glupe IT folk her Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 hvilke filtyper er det?.. hvilke program brukte han? Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 ingen som har noe forslag? hmm... trodde d va et par glupe IT folk her 7860600[/snapback] Det er faktisk noen av oss ja Hvilke type imagefiler var det han lagde? Du kan bruke programmer som alcohol eller Daemon Tools til å "åpne" (mounte) slike image-filer slik at de oppfører seg som cd eller dvd. Da vil disse cd'ene eller dvd'ene mest sannsynlig inneholde backup-filene dine... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 hvilke filtyper er det?.. hvilke program brukte han? 7861980[/snapback] disk image (s).DIM. heter filene Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Det er faktisk noen av oss ja Hvilke type imagefiler var det han lagde? Du kan bruke programmer som alcohol eller Daemon Tools til å "åpne" (mounte) slike image-filer slik at de oppfører seg som cd eller dvd. Da vil disse cd'ene eller dvd'ene mest sannsynlig inneholde backup-filene dine... 7891380[/snapback] prøvde dette men windows kunne ikke åpne disken... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 ingen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå