toazty Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 går det ann å boote fra extern harddisk... tenkte jeg skulle installere Vista, men vil ikke formatere hardisken min, så jeg tenkte kanskje det går ann å bruke de eksterne ? og i tilfelle.. hvordan gjør man det? takker for alle svar Lenke til kommentar
Makky Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 går det ann å boote fra extern harddisk... tenkte jeg skulle installere Vista, men vil ikke formatere hardisken min, så jeg tenkte kanskje det går ann å bruke de eksterne ? og i tilfelle.. hvordan gjør man det? takker for alle svar 7829361[/snapback] Hvis disken er usb, og hovedkortet ditt støtter boot via dette, så skal det bare være å velge usb i bios. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 noen som har erfaringer med dette med dette hovedkortet som jeg har? Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du må vel kanskje si først hvilket hovedkort du har Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det står i signaturen hans. Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Det står i signaturen hans. 7830938[/snapback] Ups, min feil, såg ikkje det. Men uansett så ligg vel "usb" i boot rekkefølgen visst hovedkortet hans støtter det. Endret 30. januar 2007 av Plantronic Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Det står i signaturen hans. 7830938[/snapback] Ups, min feil, såg ikkje det. Men uansett så ligg vel "usb" i boot rekkefølgen visst hovedkortet hans støtter det. 7830946[/snapback] ahhh... jada... boote fra usb device funka d ja.. nice... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå