runela Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er det vanskelig og ta av døren på en bil? Eventuelt hvordan burde jeg gå fram? Har en opel ascona c. Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ta av multipluggen med ledninger (hvis du har det) og slå ut pinnene i hengslene. Mange biler har dører som er skrudd fast, men mener å huske at c ascona bare har pinner gjennom hengslene som må bankes ut Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 å få ut de pinnene kan være lettere sagt enn gjort gitt! pinnene på min 81 audi coupe rørte seg ikke en millimeter. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ta en slegge og slå på den til den faller av av seg selv Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Husk å fjern eventuelle låsbrikker før du eventuelt dæljer løs på pinnene. Du bør bruke en klubbe for å få litt kraft på de om de sitter. En hammer er ikke stort. En som holder døra mens du dunker ut kan også være kjekt. Lenke til kommentar
runela Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Låsebrikker`? Husk å fjern eventuelle låsbrikker før du eventuelt dæljer løs på pinnene. Du bør bruke en klubbe for å få litt kraft på de om de sitter. En hammer er ikke stort. En som holder døra mens du dunker ut kan også være kjekt. 7850038[/snapback] Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Eventuelt skru av hengslene, vet ikke hvordan det fungerer på ascona dog da. Mitt problem kom når jeg skulle sette de tilbake - fant at det vakke så enkelt.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Låsebrikker`? Husk å fjern eventuelle låsbrikker før du eventuelt dæljer løs på pinnene. Du bør bruke en klubbe for å få litt kraft på de om de sitter. En hammer er ikke stort. En som holder døra mens du dunker ut kan også være kjekt. 7850038[/snapback] 7850630[/snapback] Noen av disse stiftene har en fordypning inn hvor det er montert en skive inn for å forhindre at disse skal kunne hoppe av seg selv Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Eventuelt skru av hengslene, vet ikke hvordan det fungerer på ascona dog da. 7850836[/snapback] Hadde c ascona tidligere, og der var hengslene sveisa fast. Om det er originalt eller gjort i ettertid vet jeg ikke.. Kjip løsning uansett Trådstarter: ikke glem dørstopperen (den som holder igjen døra fra å åpne for mye og holder den i åpen posisjon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå