abcd423417984 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hei Jeg kjører nå Vista Business og ting funker stort sett bra (med enkelte unntak), men det er en ting som irriterer meg grundig. Hvis jeg velger å trykke knappen med avslutt-ikonet på startmenyen (tooltip: "Saves your session and put your computer in a low-power state so that you can quickly resume working") så "skrur" pcn seg av slik man skal forvente, men man ser fremdeles at den lyser. Problemet er når jeg skal vekke den til live igjen; det går ikke! Uansett hva jeg trykker så er den død. Eneste unntaket er hvis jeg faktisk trykker på den fysiske power-knappen på kabinettet. Da våkner den til live, men skjermbildet uteblir og maskina er i en tilstand hvor den ikke reagerer på noe. Eneste måte å recovere fra denne tilstanden er å holde powerknappen inne (for å drepe strømtilførselen). Noen tanker om dette? Skulle gjerne hatt dette til å fungere skikkelig. Endret 30. januar 2007 av invictus Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei Jeg kjører nå Vista Business og ting funker stort sett bra (med enkelte unntak), men det er en ting som irriterer meg grundig. Hvis jeg velger å trykke knappen med avslutt-ikonet på startmenyen (tooltip: "Saves your session and put your computer in a low-power state so that you can quickly resume working") så "skrur" pcn seg av slik man skal forvente, men man ser fremdeles at den lyser. Problemet er når jeg skal vekke den til live igjen; det går ikke! Uansett hva jeg trykker så er den død. Eneste unntaket er hvis jeg faktisk trykker på den fysiske power-knappen på kabinettet. Da våkner den til live, men skjermbildet uteblir og maskina er i en tilstand hvor den ikke reagerer på noe. Eneste måte å recovere fra denne tilstanden er å holde powerknappen inne (for å drepe strømtilførselen). Noen tanker om dette? Skulle gjerne hatt dette til å fungere skikkelig. 7829194[/snapback] Har hørt at flere har det problemet der, er nok en bug fra Microsoft sin side.... Har ikke hørt om en løsning enda!! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Nå skal det sies at det plutselig begynte å fungere for meg sånn helt uten videre... vel så helt uten videre er det vel kanskje ikke da det har gått en stund, men jeg har ihvertfall ikke gått konsekvent inn for å fikse problemet...det fiksa seg selv. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Opplevde det ca. en gang i måneden med XP pluss at det har hent en gang med Vista. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå