CurSe Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er det sånn at alle til syvende og sist blir å få skjeggvekst i hele ansiktet, eller kan det begrense seg til visse områder? I mitt tilfelle så gror jeg automatisk flippskjegg under haken, helt identisk på begge sider av haken merkelig nok. Gror ingenting utenfor der, sett bort i fra at det vokser på overleppen, og lurte på om det blir å fortsette sånn ut livet mitt? I skrivende stund er jeg 22år gammel og for min del kan det godt fortsette sånn i årene som kommer Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Enkelt. Se på far din. Sånn blir du. :!: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Varierer veldig fra person til person. Noen får tjukk skjeggvekst nesten opp til øynene, og uansett hvor mye de barberer seg har de alltid en mørk "skygge" med skjegg. Noen er det sikk motsatt med. Jeg kjenner f.eks voksne folk som har annsikt som en barnerumpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå