pleiadene Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hei!er det noen som har peiling på hvor det blir av samsung z 720?ligner d 900,men har 3g++skulle komme før jul som jeg forstod Lenke til kommentar
Cappuccinoo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ja, det lurer jeg også på.... Det var fastslått at den skulle komme i november.... Er det samsung som er trege eller lever vi i et påhengs-land? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 leste om en på finn.no som solgte den.... bløff eller ikke...i dont know er vel ikke lenge til den dukker opp uansett Lenke til kommentar
SuperLinn Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 På flere nettbutikker så står det at de venter den inn 23. feb. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 er dette en telefon som er "klin" lik D900 foruten at der er 3g da? Jeg elsket D900, men likte ikke mangelen på radio,svak mp3 spiller og at kontakt/kalenederen var såpass dårlig. Skal jo være en profftelefon dette så håper det er rettet opp i disse sakene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå