Atrof Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Har et problem, avinstallerte skjermdrivere for å installere nye , etter rebot finner ikke bios hardisk. noen som har hatt lignenede problem eller forslag til å fikse det? OS XP skjermkort G4 4400 hovedkort Abit kt7 raid Et skudd i blinde dette men håper likevel på en løsning. [ Denne Melding var redigert av: Atrof på 2002-12-01 03:26 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Flash bios til siste version. Lenke til kommentar
Atrof Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Ja hadde det hvert så enkelt snufs :sad: er bare noen dager siden jeg gjorde det så siste versionen regner jeg med at jeg har. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Driver du med Overklokking? Jeg hadde ei stund problemer med at BIOS ikke fant HDD'en. Så klokket jeg ned og hdd kom fram igjen. Ellers så vet jeg ikke annet en å skjekke kabler...dra de ut og sett de på plass igjen. B|Real Lenke til kommentar
Atrof Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Hmm rebota noen ganger så vips var jeg oppe igjen. ja må innrømme at jeg klokker opp det som klokkes kan he he. hmm systemet virker jo stabilt bortsett fra denne feilen og noen blåskjermer ( mulig jeg skal klokke litt ned ) Uansett takk for svar. [ Denne Melding var redigert av: atrof på 2002-12-01 17:51 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå