thrice Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 tNick:thrice Navn:***** By:Kristiansand Fødselsår: Sivil status:Singel Interesser/hobbyer:Interessene mine går mye på det jeg studerer - samfunn og politikk. Slenger med noen tilfeldige stikkord: -Lese -Diskutere, så fremt begge parter vet hva de prater om. -Puber og halvlitere i sola -Mote, i den forstand at jeg er kritisk når det kommer til hva jeg tar på meg. -Film, Indiana Jones, The Boondock Saints, LoTR, 300, Fight Club -Standup: Chris Rock, Eddie Murphy, Richard Pryor, Russel Peters. -TV, Entourage, The Office US, House. -Musikk, Nujabes, Thrice, Coltrane, Seigmen, Wolfmother, Marley-er, Alexisonfire, Thomas Dybdahl, Radiohead, Gang Starr, Motorspycho, Kanye West, In Flames, Dumdum Boys, Blindside, Disturbed. Ellers er jeg veldig flink til å utsette ting, som å få meg litt søvn, når jeg har eksamen om to dager, og jeg enda ikke har fått oversikt over pensum. Er forsåvidt arbeidsledig også, går på borgerlønn - studentlån. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nick: Het tidligere thomasy932, så byttet til ThomasT-93, har nå byttet til SLi. "hovedbrukernavnet" mitt er "thomasy93" og "ThomasT" Navn: Thomas Van T. Fødselsår: 1993 Sivil status: Singel Bosted: Aurskog Høland Interesser/hobbyer: - For det meste Data og spill - Være med kammerater - Driver å prøver meg på litt fotografering for tiden (ikke noe profft, må jo starte ett sted) - Er også på Diskusjon.no en god del, joina i fjor.. Har fått en del poster siden da. Bilde Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Får vel oppdatere litt.. Nick: Volcov, DemonFudge, Waka Jawaka, AFSN. Navn: Torstein F. Fødselsår: 1985, 6 mai. Sivil status: Samboer Bosted: Ørneredet, Stjørdal Interesser/hobbyer: Friluft, hundene til sambo og meg, venner, spill, musikk, filmer. Endret 7. august 2008 av Volcov Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nick: Tevez_91 Navn: Kenneth J. Fødselsår: 1991-07-01 Sivil status: Varierer Bosted: Lillestrøm/ Interesser/hobbyer: Fotball og chillen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Nick:samebror Navn:Kenneth "Samen" Fødselsår:1992 Sivil status:Har Kjæreste Interesser/hobbyer:må bli fotball(på tribunen og foran skjermen), pc, musikk, film, matlaging og kvinnfolk Endret 7. oktober 2008 av samebror Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nick: Gnålern Navn: Andre Fødselsår: 1989 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Hobbyer er programmering (C#), har et prosjekt for et Open Source firma, jeg tjener det folk donerer. Så er det spill da, kjøpt meg ende klassikere (August), Starcraft, Diablo 1 + 2, KOTOR, AoE osv. Har startet smått med Dungeon and Dragons, men har ingen i nærmiljøet å spille med. Har lasted ned en campaign jeg akter å bli ferdig med iløpet av året. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) oh. yeah. Endret 11. oktober 2009 av Tee_c Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nick: Totinona Navn: Tina.. Fødselsår: 1990. Sivil status: Single and not searching. Interesser/hobbyer: Musikk og diverse. Høyde: Hele 161cm. Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Nick: Snauskalle Navn: Peder Hakkedunomed Sivil status: Singel Fødselsår: 1994 (27. mars) Interesser/hobbyer: Musikk, politikk, og trening er alt jeg kommer på sånn i farta Har faktisk ikke no bilde av meg sjæl etter at jeg skinna meg på PC-en for øyeblikket, men det kommer så snart jeg gidder å ta et Endret 12. oktober 2008 av Snauskalle Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nick:Lolliken, Twinge Navn: Torstein N...... Fødselsår:10.12.85 Sivil status:Singel (igjen) :S Interesser/hobbyer: Fotball, Brann (flau for øyeblikket), data Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Nick: Sofakriger Navn: Marius Fødselsår: 1989 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Data, venner og trening Endret 12. november 2008 av Sofakriger Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Nick: Lemon (midlertidig Hoppende Bryster - jeg ble lovet Oreos) Navn: Oda Født: 18. mars 1991 Sivilstatus: Singel Interesser/hobbyer: MUSIKK - festivaler og konserter, gitarspill og sang, vinyl og iPod LITTERATUR - skjønnlitteratur, sluker alt jeg kommer over, kunne godt tenkt meg å bli forfatter FILM - ingen filmnerd, ser for lite på film, men koser meg med dem JOBB - Posten, trives greit SPILL - ingenting seriøst: spiller for å koble av, liker alt fra SuperMario til RA3 til Mirror's Edge INTERNETT - livet mitt, Diskusjon.no, YouTube, tegneserier, pr0n Endret 17. februar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Sovesmurf Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Nick: Sovesmurf Navn: Marius Fødselsår: 1989 Sivilstatus: Singel Interesser/hobbyer: Data, venner og soving Endret 25. november 2008 av Sovesmurf Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nick: Sniper_Elite Navn: Marius Fødselsår: 1989 Sivilstatus: Singel Interesser/hobbyer: Data og venner Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nick: The Duke Navn Aleksander Fødselsår: 1991 Sivilstatus: Singel Interresser: Pink Floyd, Data, Forum, venner og Pink Floyd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Navn: Lars Fødselsår: 1989 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Xbox 360, øl (ikke som i fylla-øl), venner, film og fritid. Bildet er fra Mai 2008 og det er ikke en hårstrikk, men en pustemaske. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Nick: Mimir Navn: Roy Sivil status: Kjæreste. Eller "ugift", som det heter. Fødselsår: 1989 Interesser: Norrøn mytologi, bøker, musikk og film. Gjerne med trykk på "film" og "norrøn mytologi". Forumet er vel også en interesse....vel...greit...det er livet mitt. Bilde fra HadeLAN 09. Høy på energidrikk, på jakt etter unger som gjør ugang. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 14. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Nick: Sondre Navn: Sondre Sivil status: singel Interesser/hobbyer: snowboard, musikk Endret 23. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nick: Agent_eNVy / Go1den3ye Navn: Niclas V. Fødselsår: 1985 Sivilstatus: Samboer Interesser: Gaming, Musikk, Film, STRANDA en sommerdag!! diskutere ++++ Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Nick: Cinque Navn: Kristine Fødselsår: 1990 Sivil status: Kjæreste <3 Interesser/hobbyer: Musikk, data, spill, bøker, ridning og hester, tegning, foto, bilderedigering Endret 17. februar 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå