Lurvefranzen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Nick: Lurvefranzen. Navn: Trond. Fødselsår: 1991. Sivil status: Singel, men jobber med saken! Interesser/hobbyer: Det er ganske mye. Bruker vel mest tid på PC. Derav forum, spill og andre ting internett kan by på. Ellers elsker jeg fotball, spiller på et morrolag "AFK Kondis Kameratene". (Nei, AFK står ikke for away from keyboard, men for Askøy Fotballklubb. ) Jeg satser også på å karre til meg et partoukort på Brann Stadion for neste sesong, da jeg ikke fikk et i år. Ser fram til gullet 2008! Ellers er jeg tross alt en sosial fyr, liker å hygge meg med venner, som sene filmkvelder og lignende. Er også interresert i fotografi, hunder og fiske. En fjelltur med kamera, hunden og fiskestang er det lite som kan måle seg med! Ellers:Jeg er en racer på scooteren min. Endret 25. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Navn: Steffen Nick: Sameboe Fødselsdag: 15 Januar 1992 Sivilstatus: Ensom Ulv Interesser: Fotball, dataen, kvinnfolk, gaming, og ellers vanlige ting. Ellers: Med på Nettby, Facebook og Penest bla. Endret 28. november 2007 av Sameboe Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nick: Carl M Navn: Carl M Fødselsår: 1992 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Internett, Gambling Ellers: Jeg er en tard Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nick: Runarbs Navn: Runar Bruun Sivertsen Fødselsår: 1990 Bosted Bodø Sivil Status: singel Utdanning Studiespesialiserende VG1 og halveis ferdig med VG2 Interesser/hobbyer: Musikk, bassgitar, data (venner også, men det er jo en selvfølge for de fleste) mere kommer kanskje. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Nick: Moppskaft Navn: Patrick Fødselsår: 1989 Bosted: Stavanger Sivil status: Singel Utdanning: Går VKII allmennefag + realfag. (Stress ) Interesser: Musikk! Liker egentlig det meste, men det går helst i rock og metal. Spiller gitar og har fått undervisning i klassisk gitar ved kulturskolen i nærheten noen år. Ellers liker jeg å å se film. Jeg er utrolig glad i film! Data er også kjempekjekt! Sitter egentlig for mye foran PCen pg MSN og WoW hjelper ikke med å få meg ut.. Så har jeg i de siste årene interessert meg mer og mer for manga og anime. I og med at jeg er glad i film så jeg en del asiatisk film, og det førte meg til manga og anime. Å henge med venner prøver jeg jo på, men det er sørenmeg ikke lett! Jobb: Jobber i en butikk.. Det er ikke kjekt, jeg trives ikke og vel.. liker det ikke. Men jeg trenger jo pengene og det er ikke så krevende arbeid. Ellers: Skjer ikke så mye i livet mitt. Er vel skole, venner, data og musikk som fyller min hverdag. Endret 13. desember 2007 av moppskaft Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Nick: xersess Navn: Sagen Fødselsår: 1991. 2.sep Sivil status: Eg har meg sjølv Utdanning: VG2 SFA (etter sommeren) Interesser/hobbyer: Musikk, gitar/eventuelt andre instrument i blant, data/dataspel, trening, venner, fest, natur, kaffi osv. -Art og alt rock, prog og psykedeliske greier. Endret 14. juli 2008 av xersess Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nick:Goliatmo Navn:Harald Fødselsår:1991 Sivil status:Homo, singel med andre ord. Interesser/hobbyer:Jo.. jeg liker å tegne og skrive.. Har blitt litt for mange lange netter forran PCn. Jeg har store ambisjoner om å fordype meg i C++, men får skaffe meg en skikkelig bok først.. Og for tida er jeg oppslukt i spillet lost (ikke TV-serien) lol, jeg skal bli frisør når jeg blir stor^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Nick: Turtlis Navn: Maria Fødselsår: -85 Sivil status: Forlovet. Jobb/utdanning Har gått hestelinje i to år. Hater skole..dessverre. Har jobbet med masse rart Interesser/Hobbyer Har egentlig aldri hatt hobbyer, foruten å samle på alt som har med hest å gjøre da jeg var liten kid. Jo jo, ridning er vel en hobby når jeg tenker meg om.. Har drevet med hest i snart 15 år. Hunder er også noe jeg elsker å holde på med!! Har hatt dyrehage sidene jeg fikk min første katt, og kommer ikke til å stoppe før jeg kveles av dyrehår MEG! Endret 9. desember 2008 av Turtlis 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) *poff* Endret 5. januar 2010 av ekwathne Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nick: zaltmann Navn: Vegard Jevnaker Fødselsår: 29.08.1991 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: PC, venner, plage pool supportere i "this is anfield", wow , fotball, film osv. Andre planer: Går no 1STA ved Årdal vidaregåande skule, skal neste år gå IKT i sandane før eg skal søke lærlingplass for å skaffe meg fagbrev. Deretter skal eg ta eitt tre - års studium (TRES) innan IKT der eg oppnår ved fullført studium, bachelor grad innan IT Ellers: Så har eg lett lappen(A1) og køyrer rundt på ein Yamaha xt 125 og nyter det Så har eg våre på Old Trafford "Theatre of Dreams" 2 gonger, første gongen vant United 2-0 øver Newcastle der rooney scora begge, og andre gangen vant dei 7-1 øver AS Roma i CL Pic: Endret 9. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nick:HenrikTheGuitar Navn:Henrik Villard Fødselsår:02.11.1994 Sivil status:Singel Interesser/hobbyer:Foto, PC, pirking, twintip, eksplosiver, tegning(til tider), aking(ftw), musikk, gitar, lyd, forumsørfing, tv, airsoft. Musikk:Metal generelt, artister som: Metallica og Stonegard . Bilder: Endret 9. januar 2008 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nick: J@cob Navn: Skrive det her? I think nout: Fuck you google! Fødselsår: 29 01 1990 Status: Fastlåst. Interesser: Foto, skriving, tenking, Halo med venner, diskutering, erh, plage folk via tlf? Kontemplering? Kontenplering? Whatever. Musikk: Jeg liker det meste, eneste sjangrene som faller 'lite', i smak er dunk-dunk techno ala scooter, og country ala Heidi Hauge, ellers går alt glatt. Kjører Sikth i bakgrunnen nå, og gleder meg til å fyre av Dj Shadow etterpå. Weeeowee! Jeg går for tiden på mk, andre året. Blir nok generel studiekompetanse til neste år, fotograflærling om jeg er heldig året etter. Eller kansje boms. Bilde? Får slenge opp senere. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Nick: yvonne2 Navn: Yvonne Fødselsår: 1986 Sivil status: Forlovet Interesser/hobbyer: Politikk, karate, film, musikk, litteratur, skrive, synge, danse, yoga, pilates, slalåm og reise. Endret 26. april 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nick: Rasch Navn: Finn Eirik rasch Sivil status: Singel Fødselsår: 1985 (20. November) Interesser/hobbyer: Data, spilling, venner, paintball og ''det grønne liv''. untitled.bmp Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nick: tradhtare Navn: Christel Fødselsår: 1986 Sivil status: Samboer Hobbyer: musikk, data, ps3, bøker, samle våpen, film, fotografering. Studerer psykologi i Trondheim og stortrives! Er ganske altetende innen musikk men over alt står Placebo, singer/songwriters og hip hop. Utover hobbyene mine så er det masse som fascinerer meg, jeg kan nevne; parkour, tricking, kampsport, bmx, snowboard, mennesker, håndball, ekstremsport. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Nick: Iver.th Navn: Iver S. Thorsen Fødselsår: 1990 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Tennis, trening, film, venner, fest, data og musikk: ) Annen Info: Bor i USA nå, Texas for å være presis, drar tilbake til Norge i Juni, hvor jeg da etter sommerferien skal starte i 3. Gleder meg stort. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nick: surbz00r/srbz Navn: Øyvind Fødselsår: 88 Sivilstatus: singel Utdanning: VGS Allmennfag Jobb: Førstegangstjeneste i Luftforsvaret. Tror det blir enda et år på meg. Interesser og hobbyer: gitar, pc, snøbrett, film Bergenser! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Nick: Oddvar Knus Navn: Even T****** Fødselsår: 1989 Sivil status: It's complicated (som det heter på Facebook) Hobbyer: Film, musikk, reise, bil, henge rundt omkring Går 3. året på allmennfag, og planen er å ta matte og fysikk som privatist neste år - for så å starte på sivilingeniørstudier. Favorittfarge: Blå Favorittnyanse: Hvit, siden det ikke er en farge lizm Favorittsang: "Neil Young - Philiadelphia" og "Bruce Springsteen - The River" Favorittfilm: "The Shawshank Redemption", "Munich" og "Full Metal Jacket" Favorittbil: VW Scirocco, VW Golf Rallye, Golf V GTI og Audi A5 Favorittsko: Adidas Superstar, ymse Adicolor, Nike Dunk-low ... Favorittmobilmerke: LG Favorittdrittfilm: "School of Rock" Favorittskostørrelse: 42,5 og 43 på en god andreplass Favoritttegneserieblad: "Larsons gale verden" Favorittklesmerke: Diesel, Volcom ... Favoritt-MP3-spiller: Ipod og Ipod Touch Favorittrøyk: Lucky Favorittmiddag: Shizz Kebab, rullekebab og kebab i pita, samt fiskepinner; Pizzahut og spis-så-mye-du-vil på Peppes. Favorittfrokost: Grandiosa med kjøttdeig og løk Favorittøl: Carlsberg på glass, Corona, Amstel ... Favorittgitarist: Eric Clapton, Paul Gilbert, Hendrix Favorittfot: Høyre Favorittgitar: Gibson SG Favoritthodeplagg: Lue Favorittparti: FrP Favorittland: Sør-Afrika og Brasil Favoritt-TV-serie: Family Guy, American Dad, OZ Favorittpenge: Tusenlapp Favorittbilstereomerke: Pioneer Favoritt-EL-kjede: Expert Favorittspråk: Swahili Favorittå: nr to etter storetåa Favorittøyenfarge: Blå Favoritthøyde på jenter: 163 Favorittdyr: Dovendyr og krokodille Noe du lurer på? PM por favor. Endret 21. mars 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Marte Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nick: misfits Navn: Marte F. Fødselsår: 06.02.1986 (which makes me 22) Sivil status: Samboer Bosted: Bergen Interesser/hobbyer: Musikk (Generelt: Elektronika - Spesifikt: house/funky house/disco/chillout/meoldic), Tatoveringer/piercinger/bodymod, god mat i haugevis, WoW (spiller i <Forte> paa Boulderfist EU), webdesign Saann ellers: Fodt i Sor-Korea, oppvokst i Porsgrunn, bor for tiden i Bergen. Fullforte 3 aar medier og kommunikasjon i 2005. Ellers er jeg sykemeldt for tiden, gaar i behandling for psykiske plager. Nei, jeg er ikke gal. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) ... Endret 26. april 2011 av Bozzeye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå