eternalnico Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Nick: eternalnico Navn:: Nicolai Født:: 1994 (22. januar) Hobbyer/interesser: Fotball, basket, PC, manga og anime, film, båt. Lenke til kommentar
Veosity Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Nick:Veosity Navn:Thomas Jensen Kjønn:Gutt Fødselsår:01.04.92 Sivil status:Singel desverre (på utkikk) Interesser/hobbyer: +Programering(det lille jeg kan) +fotball +trial +Venner +Spill +jenter seff +web design +vekter +Fotografering (når jeg får låne kamaraet) Bilde: ja skal legge til det når jeg finner et fint et. Endret 22. mai 2007 av Veosity Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Nick: DemoniZer / Kaffebaronen Navn: Ludvig Fødselsår: - Sivil status: Samboer Interesser/hobbyer: Hvor skal jeg starte? Prøve å oppsummere kort: Lingvistikk Koding (C, C++, C#.NET, VB.NET, VB, DB, Delphi, Python, Perl, XML, HTML, CSS, PHP, A+, CAD, Assembly (C64 og Atari), Brainf*ck, Java, Javascript, Tcl, MRC, Pascal ++) Nettverk (Cisco ++) Tegne (Clickable) Skrive (Holder på med en bok) Sikkerhet (IT-Relatert) Gutter (Selvom det høres litt 14-årig ut) Film (Lidenskaplig samler (Snart 2200 stk)) Skole (Matte, Fysikk, Historie, Norsk, Engelsk etc på et høyere plan) Hardware og Software IRC (Ja, faktisk. Vært der siden 1995) Så en litt mer merkelig variant.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tror jeg er litt schizofren. Jeg bytter om hele tiden. Alt er vakkert, hele jævla verden er så inderlig vakker. Verden er jævlig. den er stygg og full av dritt. Jeg bryr meg ikke, jeg elsker deg din faen. Jeg klapper katten, jeg kaster den ut. Jeg får lykkefølelse av mykt gress og blå himmel. jeg gleder meg til sommeren. jeg liker å ta bilder, jeg liker også å ta på speil, på meg selv, og late som om det er noen andre som tar på meg. min nye ting er vanter som er søte. ruter og striper er lik firkantsmil. det er cirka finest. Jeg vil spise blomster til frokost og danse opp og ned gatene mens jeg smiler til mennesker og leker gjemsel med meg selv. Lift me from the ground, jeg liker å drømme, jeg liker å leke i skyene. Noen ganger tenker jeg at snøen er skyer, så jeg vasser igjennom, smilende, mens jeg tenker at verden er jævlig. Akkurat nå leser jeg en bok, og jeg er på setning nummer atten, men den står på side femti. Jeg bryr meg ikke om du vil ha meg, for jeg har lovt noe. jeg gjør ting imot meg selv. det er rart. jeg er en hval, også vil jeg egentlig hete Varg Håvard. så det skal jeg. jeg er kunstner og vil tegne, male, skrive, ta bilder. Jeg vil leve som en film, med mykt gress og fin himmel. jeg handler med hjertet. nesten alltid. og hjerteslagene fargelegger sjela mi med rødt, gult, grønt, blått, lilla, hvitt og svart. jeg er litt meg og litt deg, jeg er litt min og litt din. men mest din. jeg smiler når jeg blir kjent med folk, men det er ikke alltid jeg smiler, det er bare noe noen sier. nå skal jeg legge meg under dyna og lese litt. frank står i vinduet og tar bilder med røyken i hånda. jeg er søt på tegnespråk. EDIT: Nå 6 år senere fjernet jeg litt info Endret 22. april 2013 av DemoniZer Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) . Endret 24. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Slett. Endret 4. juni 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Nick: Schjellin Navn: Ole Tobias Fødselsår: 1992 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Data, litt cs i ny og ne, Diskusjon, Damer, drikke cola Endret 4. august 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Nick: Teovina Navn: Torun Sivil status: Singel Fødselsår: 1987 (3. Oktober) Interesser/hobbyer: Videoredigering, gutter, venner, spill og konsoll, være sosial, data, film og musikk. Ellers info: Jeg har gått på drama på videregående, og søker meg til Tromsø til høsten for å gå på høgskolen. Jeg elsker å spille pc-spill og konsoller, og å chatte og surfe på nettet. Slik ser jeg ut nå når jeg har klippet håret: Slik så jeg ut før: Endret 27. mai 2007 av Teovina Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Nick: E-wok Navn: Jørgen Født: 8 Nov, 1990 Sivilstatus: Single (what else?) Interesser: Musikk, DJing, Gaming (me loves my 360!!1), lage filmer, se på filmer, Arbeid: Nothing atm. (Jeg lever bra på å snylte) Skole: Går første året Design på Røyken Videregående. Annet: Ellers er jeg ganske unormal. Pic of me: Jeg er han keege til venstre med tøff trenings-singlet utenpå genseren. Endret 1. juni 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Nick: Olumvolum Navn: Ole Magnus Født: 6. februar '92 Sivilstatus: Singel Interesser/hobbyer: Gaming, forum, se på fotball og vannpipe. Arbeid: Begynner med Aftenposten til høsten Endret 1. juni 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Nick: ;P, k3bab Navn: Henrik Født: 30 mars 1990 Sivilstatus: Singel Interesser/hobbyer: Data, amime/manga og venner Arbeid: Klasse 3DEa på Horten VGS Bor: Tønsberg Endret 19. oktober 2008 av ;P Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Nick: Erroneous Navn: Hans Marius Født: 27. juni 1990 Sivilstatus: Kjæreste Interesser/hobbyer: Litteratur, data, kjæresten og venner, dykking, musikk, friluftsliv og fisking. Arbeid: VG1 Studiespesialisering. Bilde kommer kanskje hvis jeg finner et. Endret 4. juni 2007 av Erroneous Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nick: Mariyo Navn: Marius Født: 21. September Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Data, venner, musikk, Cola... Ehm Skole: Åstveit Ungdomsskole Har ingen bilder av meg selv jeg.. Tror jeg Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) asd Endret 29. mai 2010 av Ståle Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) *snip* Endret 18. april 2018 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Nick: Dreadlord531 Navn: Øystein Fødselsår: 1995 Sivilstatus: Singel Interesser/hobbyer: Data, lage film, fotball osv Sted: Gaupen i Ringsaker Endret 3. september 2007 av Dreadlord531 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) *snip* Endret 13. august 2009 av ZenCo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) **** Endret 5. januar 2014 av DJ_Dark Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Nick: Dranc, Niks (tåpelige nick, men har hatt dem så lenge så gidder ikke skifte) Navn: Glenn Nevland Fødselsår: 1.juni 1992 Sivil status: singel Interesser/hobbyer: Langrenn, alpint(twin tip/telemark) sykkel(terreng og landevei) fotball, data, internett, trening og fotografering. Spiller en del css og litt wow, liker også radiostyrte racerbiler. bilde kommer når jeg får fiksa pcen min igjen, er der alle bildene ligger. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Navn: Lars Olsen Nick: Hylo Født: 140289 Sivil status: Singel Yrke: Matroslærling (utenriksfart) Interesser: Trening (styrke), sjøfart, HiFi og musikk Endret 24. juni 2007 av Hylo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Nick: Knewt (tidl. PingvinKnut, Knut_ og MobilKnut) Navn: Knut P. B. Fødselsår: 1993 (19. Jan.) Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Diskusjon.no, har så vidt begynt med photoshopping, MSN, SO, musikk (metal o.l), en god film og matlaging Annet: Jeg går på Moltemyr Skole i Arendal. 9. klasse til høsten. Har helt greie karakterer (4,916777). Jeg skal gå videregående, og så reise et år før jeg studerer. Jeg vil besøke mange steder, men i første omgang vil jeg til Afrika. Jobbe frivillig på en skole eller noe. Jeg bor i Arendal, og om sommeren skjer det veldig mye her (kom, kom). Endret 7. juli 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå