Nauz Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Slettet. *14 tegn* Endret 24. juni 2008 av mr.nauz Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Utrolig mange små drittunger her Nick: CFD Initialer i navnet mitt (Christian F. Dahl) Fødselsår: 1985 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Lyd , bilde , jobben min, Reising Jobb Tidligere matroslærling , nå Prosessfullmektigassistent (jeg elsker det ordet). Digger også å gå fra å bli sjefen til sjefen min på så kort tid. Jeg er med andre ord sjømann. Skal tilbake på skipperskolen (Teknisk fagskole Nautisk linje) til høsten for å utløse mine sertifikat. Endret 26. februar 2007 av CFD Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Nick: TRibal89 Navn: Marius Rehn heide Fødselsdato: 31.12.89 Sivil status: Hanne<3 Interesser: Musikk, ps2, film, parkour Skole: 0 og 1klasse: lunde barneskole 3 - 7 borgeskole 8 - 10 kjølnes ungdomskole gk: teknisk byggfag nå: vk1 maler og byggtapetserer jobber nå som maler lerling Endret 22. mars 2008 av TRibal89 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Gone. Endret 26. oktober 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Nick: -Kiman- Navn: Kim Andre Fødselsår: 1990 Sivil status: Kjæreste Interesser/hobbyer: Design(branding, web, det meste egentlig), gaming, fotball, klær, pc generelt og jenta mi:) Favorittost: Norvegia, eller kanskje Jarlsberg i noen tilfeller, vet ikke egentlig. Allikvel ingenting som slår en ordentlig sveitser. Forumkategori: Programmering -> Webdesign (-> Webkafeen) og Visuell kreativitet. Lite bilde, orker ikke finne et større. Endret 30. mars 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Nick: fredrikg-ohoi (blant venner lyder jeg navnet 'Gjertsen') Navn: Fredrik Gjertsen Fødselsår: 1990 (10. januar) Sivil status: På dealern (lol) Interesser/hobbyer: Datamaskin. Mosjon på hobbynivå. Skolearbeid (bare litt). Dessuten liker jeg å konsumere alkohol (se bilde). Utdanning: Videregående VK1 allmennfag. Endret 31. mars 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Borteee. Jajajajajajajaja. Endret 14. mai 2020 av Demonfudge Fjernet info Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nick: DannyCool Navn: Daniel Fødselsår: 1988 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Hip-Hop, Mafia, Fotball og "Sports Entertainment" Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Nick: Torpern Navn: Glenn Torp Fødselsår: 1988 Sivil status: Kommer ann på deg Interesser/hobbyer: Musikk, Gitar, Øl, Brunt brennevin, Sove og Mat. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Nick: Vegard_ Navn: Vegard (duuh) Fødselsår: Vakre 1991. Sivil status: Singel på 16. året. Help me? Interesser/hobbyer: Musikkutøving (piano, gitar, bass, trommer, trompet), musikklytting (industriellmetall - elektropop), nerding (forum, prisguide.no), lesing, skriving, språk (muntlig, skriftlig), Nintendo, kosedyr, filming (AMFK). Endret 20. mai 2007 av Vegard_ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Nick: Equerm Navn: Bjørn Olav Fødselsår: 1988 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Webutvikling(HTML, CSS, PHP og MySQL), Nettverkssikkerhet og sikkerhetsgreier generelt, Kampsport, Øl (ikke som i å drikke meg dritings konstant men som å samle på forskjellige typer), Data, LAN-parties, Musikk, Filmer. Endret 7. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Nick: Aidskake Navn: Ida Elisabeth Fødselsår: 1989 Sted: Groruddalen, Oslo Sivil status: Singel ftw Interesser/hobbyer: . Bøker om psykriatrier . Bmod . Musikk og festivaler . Suspensions . Pils Ellers liker jeg SNES'en min, te og Cuba strawberry. Nei, jeg har ikke aids. Endret 9. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Nick: barely_amused (noe jeg egentlig ikke er, men whatever) Navn: Martinius (foreldrene mine i ruset tilstand når de ga meg navnet? Ikke vet jeg, men har en anelse) Fødselsår: 1990 Sivil status: Singel, sjokk? Think not. Interesser/hobbyer: Vel, det går stort sett i musikk, håndball, helsestudio, være med vennene mine, kjøre rundt i sommerværet, meg selv? Litt mer om meg selv: Jeg er vel narssistisk, kynisk, men grei og til å stole på. Jeg bor i Sandefjord, Vestfold, og går på Sandefjord VGS - toppidrett håndball inntil videre. Er ganske usikker på hva jeg skal gjøre i fremtiden mtp. arbeid og utdanning, men det kommer nok med tiden får jeg håpe. Sitter nok en del mindre foran pc'en enn jeg gjorde, men du må gjerne legge meg til på msn og ta en prat fra tid til annen hvis du har lyst (adresse i profil). Er tildels opptatt av lyd og bilde, og har fått en 32" lcd inn i hus, og får forhåpentligvis byttet ut surrounden snarest mulig med noe mer kraftig. Prøver å nyte livet så mye som mulig, tar ting med ro og har det ganske fint nå. Hjelper ofte med litt festing og kos. Kosepåallesammen. Edit; bilde Endret 27. april 2007 av barely_amused Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nick: Speik Navn: Tore Fødselsår: 1991 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Musikk, trommer, keyboard, re-arrangere klassiske melodier, fotografering, fester/venner/være sosial.. Ekstrem-ateist. Motstander av religion. Kaller meg selv Lucassist, er Norges største Arjen Lucassen-fan. Er veldig interessert i progressiv metal/rock og klassisk musikk. Spiller trommer og keyboard, øver daglig. Har mange gode venner, blant annet co-grunnleggerne av Lucassismen Bragec og Lago. The Speik program aborted. Have a nice day. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) - Endret 29. april 2011 av K.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nick: T-Solberg Navn: Trond Solberg Fødselsår: 1980 Sivil status: Forlovet (Gifter meg med Darkness| 07.07.07.) Interesser/hobbyer: Er veldig glad i å plaske rundt i elver i kajakken min, spesielt under vårflommen! Er med i "Gutta i gropa kajakk-team" og padler så fort muligheten byr seg. Spiller en del Xbox360- Nå for tida går det mest i Guitar Hero II.Jeg sitter også litt med PCen nå og da. Jeg er veldig glad i å lese, og leser bøttevis med bøker. Stort sett science fiction, men leser hva som helst så lenge det tiltaler meg. Holder på med The Swarm av Frank Schatzing for tiden. Musikklytting blir det også en god del av, og jeg hører stort sett på nesten alt som er av metall. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Nick: Arve Systad Navn: Arve Systad Fødselsår: 1987, 31. august Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Web-design, grafisk design, typografi, teknologi, fotografering, musikk Ellers: Villt rå fyr som for tida befinn seg i indre troms, soldat i 2.bataljon. Til hausten blir det studiar ved NITH i Oslo. Kjem opprinnelig frå Førde i Sogn og Fjordane. Ellers er eg glad i å vere med folk, festing, terrengsykling om muligheten byr seg og ein del andre ting. Glad i musikk. likar å innbille meg at eg er en grei fyr som er lett å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Nick Gunfreak19 Gunfreak alle andre steder Navn Truls Fjell Fødselsår 19. mars 85 Sivil status Singel Interesser/hobbyer Airsoft, film/tv, spill, Historie, alt som sier pang. Ellers Gjør lite om dagen, og er ikke helt sikker på hva jeg vil gjøre nå, har litt lyst til å studere historie. Endret 21. april 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nick: Newt32 Navn: Stian Fødselsår: 1988 Sivil status: Nerd Interesser/hobbyer: PC, film, gaming og fysisk aktivitet. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Navn: Johan Fødselsår: 1990 Sivil status: singel Interesser/hobbyer: data, musikk, film. Innen data er det for det meste programmering jeg driver med, i C, C++, Python og Common Lisp. Er bare å ta kontakt om du trenger programmeringshjelp eller vil diskutere programmering generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå