Gå til innhold

Forumets store brukerinformasjonstråd! (31.1.07)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig mange små drittunger her :p

Nick: CFD Initialer i navnet mitt (Christian F. Dahl)

Fødselsår: 1985

Sivil status: Singel

Interesser/hobbyer: Lyd , bilde , jobben min, Reising

Jobb Tidligere matroslærling , nå Prosessfullmektigassistent (jeg elsker det ordet). Digger også å gå fra å bli sjefen til sjefen min på så kort tid. Jeg er med andre ord sjømann.

Skal tilbake på skipperskolen (Teknisk fagskole Nautisk linje) til høsten for å utløse mine sertifikat.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Nick: TRibal89

Navn: Marius Rehn heide

Fødselsdato: 31.12.89 :D

Sivil status: Hanne<3

Interesser: Musikk, ps2, film, parkour

Skole: 0 og 1klasse: lunde barneskole

3 - 7 borgeskole

8 - 10 kjølnes ungdomskole

gk: teknisk byggfag

nå: vk1 maler og byggtapetserer

jobber nå som maler lerling

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nick: -Kiman-

Navn: Kim Andre

Fødselsår: 1990

Sivil status: Kjæreste

Interesser/hobbyer: Design(branding, web, det meste egentlig), gaming, fotball, klær, pc generelt og jenta mi:)

Favorittost: Norvegia, eller kanskje Jarlsberg i noen tilfeller, vet ikke egentlig. Allikvel ingenting som slår en ordentlig sveitser.

Forumkategori: Programmering -> Webdesign (-> Webkafeen) og Visuell kreativitet.

photo-79654.gif

Lite bilde, orker ikke finne et større.

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar

Nick: fredrikg-ohoi (blant venner lyder jeg navnet 'Gjertsen')

Navn: Fredrik Gjertsen

Fødselsår: 1990 (10. januar)

Sivil status: På dealern (lol)

Interesser/hobbyer: Datamaskin. Mosjon på hobbynivå. Skolearbeid (bare litt). Dessuten liker jeg å konsumere alkohol (se bilde).

Utdanning: Videregående VK1 allmennfag.

i198417036_85553_4.jpg

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Nick: Vegard_

Navn: Vegard (duuh)

Fødselsår: Vakre 1991.

Sivil status: Singel på 16. året. Help me?

Interesser/hobbyer: Musikkutøving (piano, gitar, bass, trommer, trompet), musikklytting (industriellmetall - elektropop), nerding (forum, prisguide.no), lesing, skriving, språk (muntlig, skriftlig), Nintendo, kosedyr, filming (AMFK).

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Nick: Equerm

Navn: Bjørn Olav

Fødselsår: 1988

Interesser/hobbyer:

Webutvikling(HTML, CSS, PHP og MySQL), Nettverkssikkerhet og sikkerhetsgreier generelt, Kampsport, Øl (ikke som i å drikke meg dritings konstant men som å samle på forskjellige typer), Data, LAN-parties, Musikk, Filmer.

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Nick: barely_amused (noe jeg egentlig ikke er, men whatever)

Navn: Martinius (foreldrene mine i ruset tilstand når de ga meg navnet? Ikke vet jeg, men har en anelse)

Sivil status: Singel, sjokk? Think not.

Interesser/hobbyer: Vel, det går stort sett i musikk, håndball, helsestudio, være med vennene mine, kjøre rundt i sommerværet, meg selv?

Litt mer om meg selv: Jeg er vel narssistisk, kynisk, men grei og til å stole på. Jeg bor i Sandefjord, Vestfold, og går på Sandefjord VGS - toppidrett håndball inntil videre.

Er ganske usikker på hva jeg skal gjøre i fremtiden mtp. arbeid og utdanning, men det kommer nok med tiden får jeg håpe. Sitter nok en del mindre foran pc'en enn jeg gjorde, men du må gjerne legge meg til på msn og ta en prat fra tid til annen hvis du har lyst :) (adresse i profil). Er tildels opptatt av lyd og bilde, og har fått en 32" lcd inn i hus, og får forhåpentligvis byttet ut surrounden snarest mulig med noe mer kraftig.

Prøver å nyte livet så mye som mulig, tar ting med ro og har det ganske fint nå. Hjelper ofte med litt festing og kos.

Kosepåallesammen.

Edit; bilde

post-118488-1176469018_thumb.jpg

Endret av barely_amused
Lenke til kommentar

Nick: Speik

Navn: Tore

Fødselsår: 1991

Interesser/hobbyer: Musikk, trommer, keyboard, re-arrangere klassiske melodier, fotografering, fester/venner/være sosial..

Ekstrem-ateist. Motstander av religion. Kaller meg selv Lucassist, er Norges største Arjen Lucassen-fan. Er veldig interessert i progressiv metal/rock og klassisk musikk. Spiller trommer og keyboard, øver daglig. Har mange gode venner, blant annet co-grunnleggerne av Lucassismen Bragec og Lago.

The Speik program aborted. Have a nice day.

Lenke til kommentar

Nick: T-Solberg

Navn: Trond Solberg

Fødselsår: 1980

Sivil status: Forlovet (Gifter meg med Darkness| 07.07.07.)

Interesser/hobbyer:

Er veldig glad i å plaske rundt i elver i kajakken min, spesielt under vårflommen! Er med i "Gutta i gropa kajakk-team" og padler så fort muligheten byr seg.

Spiller en del Xbox360- Nå for tida går det mest i Guitar Hero II.Jeg sitter også litt med PCen nå og da.

Jeg er veldig glad i å lese, og leser bøttevis med bøker. Stort sett science fiction, men leser hva som helst så lenge det tiltaler meg. Holder på med The Swarm av Frank Schatzing for tiden.

Musikklytting blir det også en god del av, og jeg hører stort sett på nesten alt som er av metall.

Lenke til kommentar

Nick: Arve Systad

Navn: Arve Systad

Fødselsår: 1987, 31. august

Interesser/hobbyer: Web-design, grafisk design, typografi, teknologi, fotografering, musikk

Ellers: Villt rå fyr som for tida befinn seg i indre troms, soldat i 2.bataljon. Til hausten blir det studiar ved NITH i Oslo. Kjem opprinnelig frå Førde i Sogn og Fjordane.

Ellers er eg glad i å vere med folk, festing, terrengsykling om muligheten byr seg og ein del andre ting. Glad i musikk. likar å innbille meg at eg er en grei fyr som er lett å ha med å gjøre.

post-12319-1177173899_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nick Gunfreak19 Gunfreak alle andre steder

Navn Truls Fjell

Fødselsår 19. mars 85

Sivil status Singel

Interesser/hobbyer Airsoft, film/tv, spill, Historie, alt som sier pang.

Ellers Gjør lite om dagen, og er ikke helt sikker på hva jeg vil gjøre nå, har litt lyst til å studere historie.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Navn: Johan

Sivil status: singel

Interesser/hobbyer: data, musikk, film. Innen data er det for det meste programmering jeg driver med, i C, C++, Python og Common Lisp. Er bare å ta kontakt om du trenger programmeringshjelp eller vil diskutere programmering generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...