Gå til innhold

Forumets store brukerinformasjonstråd! (31.1.07)

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Nick:Carlgutt, Tidligere kjent som carlgutt.

Navn:Carl

Fødselsår:1992

Sivil status:Singel 4everalone

Interesser/hobbyer:Ikke så mye egentlig. Liker å se på serier, litt film i blant. Leser sånn passe mye bøker i guess. Drev en del med gaming før, men det har blitt mindre av det nå. Ellers så bare chille, ha det gøy, skole.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Nick: Marlene_

Navn: Marlene

Fødselsår: 1992

Sivil status: Samboer

Interesser/hobbyer: Photoshop, mote og trend, musikk, konserter/festivaler, og den slags.

Morsomme, og uinteressante fakta, kanskje?

Stort sett så er jeg en sprudlende person som mer enn gjerne hopper rundt på dansegulvet selvom jeg er den siste i rommet som faktisk kan og danse. Er en følelsesperson ( bare å spørre mine foreldre ) jeg har tatt med meg yngre folk hjem som ikke ville hjem til deres eget, da jeg bare hadde kjent dem i en dag fordi

jeg hadde en sår trang til å hjelpe. Liker å tro jeg er omsorgsfull, og får ganske vondt i hjertet når jeg går forbi noen som har det vondt fordi jeg har det travelt selv eller at noen andre drar meg med. Har stadig vært den som har satt andre foran meg selv - noe som kanskje har gjort meg en smule mer egoistisk nå i

senere tid, hvor jeg føler at jeg trenger å sette mer pris på hvem jeg er, og ikke tenke på alt det som vanligvis vilel ha foregått i hodet mitt. Utenom det så har jeg prøvd meg på Musikk, dans og drama og har

tidligere gått både i Kor, og tensing men endte opp på dramalinja, noe som ikke funket hundreprosent pga

min allergiske tilstand.

Også får jeg vel prøve å avslutte her, har en tendens til å levere veldig mye av meg selv. *rive seg vekk*

meg02.png

bye now.. :)

Endret av marlene_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nick: Skamklipt.

Navn: Foretrekker Elisabeth

Sivil status: Opptatt

Fødselsår: 31.12.90

Interesser/hobbyer: Interessefeltet er relativt bredt, kan man si. Alt fra psykologi, synestesi, hjernen, nevrologi, metafysikk, kvantefysikk, vitenskap, filosofi, søvnparalyse, drømmepsykologi, latin, sjamanisme, mindfullness, yoga, pusteteknikker, kunst/kunsthistorie, filmer/dokumentarer (BBC Horizon &--#60;3), universet, "The 60's", Ravekultur, pistoler/våpen, optiske illusjoner, Alex grey, litteratur, grafologi og alt av kunnskap som kan slukes.

Av trening går det i klassisk ballett/jazz, helsestudio og en del yoga. Tiden som ikke går med på å ta bilder, tilbringe tid med venner eller lese bøker bruker jeg på kreativ skriving eller studier.

Ellers info: Forfatterstudium. Har ambisjoner om å bli forfatter, journalist, skribent eller annet innenfor dette yrket. Begynner i August. Gleder meg utrolig til å utforske det litterære Berlin! I mars blir det Los Angeles på et flott hotell fem minutter unna "walk of fame". Blir en helt spesiell opplevelse å se Hollywood bak kulissene. Vi får møte mange mennesker fra filmhovedstaden som har skapt seg et liv i bransjen (Warner bros, Universal studios og så videre). Turen avsluttes langs kysten av California til San Fransisco med flott utsikt til Alcatraz. Er også ganske takknemlig for at vi får vårt eget svømmebasseng. Mmmmm!

- Skamklipt

Endret av Skamklipt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nick: Bekka eller Onomatopoetikon

Navn: Rebekka

Sivilstatus: Singel

Fødselsdato: 15. Oktober 1995

Interesser/hobbyer: Gaming, synge, trene og venner

Utdanning: Restaurant & matfag vg1 (Drømmer om å bli slakter, butikkslakter eller noe innenfor forsvaret)

Ord som beskriver meg:

Ærlig, åpen, følsom, glad, empatisk, dømmer ingen,

gamer, guttete, spontan, snill, sjenert, omtenksom, rolig og rar :3

Kontaktinfo:

Facebook: *spør*

Msn: *spør*

Steam: Rebekka1995

Ps3: Rebekka95

LOL (west): Kumaster og Rebekka95

Endret av Rebekka95
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nick: The Whistleblower
Navn: **********
Fødselsår: 1994
Sivil status: Singel
Interesser/hobbyer: Gaming, IT etc.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...