Schepo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nick: Schepo Navn: Marius Fødselsår: 1989 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Data, spille sega og henge med venner...og politikk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nick: Bundy Navn: Kevin Fødselsår: 1991 Sivil status: Busy Interesser/hobbyer: Data, grisekjøring med bil, henge med venner, og nerde forum igjen for første gang på lenge Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Nick: GavekortNavn: FredrikSivil status: SingelInteresser/hobbyer: Kultur, musikk, teknologi, datamaskiner, vitenskap, raketter og eksplosjoner. Endret 21. mars 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Nick:Carlgutt, Tidligere kjent som carlgutt. Navn:Carl Fødselsår:1992 Sivil status:Singel 4everalone Interesser/hobbyer:Ikke så mye egentlig. Liker å se på serier, litt film i blant. Leser sånn passe mye bøker i guess. Drev en del med gaming før, men det har blitt mindre av det nå. Ellers så bare chille, ha det gøy, skole. Endret 12. mars 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Lurer på hvem i all verden det var som først trodde at dette underforaet var en god idé 1 Lenke til kommentar
endretbrukernavn Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Nick: iMariuz Navn:Marius Fødselsår:1989 Sivil status:Singel Interesser/hobbyer:Historie, politikk og data Lenke til kommentar
marlene_ Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Nick: Marlene_ Navn: Marlene Fødselsår: 1992 Sivil status: Samboer Interesser/hobbyer: Photoshop, mote og trend, musikk, konserter/festivaler, og den slags. Morsomme, og uinteressante fakta, kanskje? Stort sett så er jeg en sprudlende person som mer enn gjerne hopper rundt på dansegulvet selvom jeg er den siste i rommet som faktisk kan og danse. Er en følelsesperson ( bare å spørre mine foreldre ) jeg har tatt med meg yngre folk hjem som ikke ville hjem til deres eget, da jeg bare hadde kjent dem i en dag fordi jeg hadde en sår trang til å hjelpe. Liker å tro jeg er omsorgsfull, og får ganske vondt i hjertet når jeg går forbi noen som har det vondt fordi jeg har det travelt selv eller at noen andre drar meg med. Har stadig vært den som har satt andre foran meg selv - noe som kanskje har gjort meg en smule mer egoistisk nå i senere tid, hvor jeg føler at jeg trenger å sette mer pris på hvem jeg er, og ikke tenke på alt det som vanligvis vilel ha foregått i hodet mitt. Utenom det så har jeg prøvd meg på Musikk, dans og drama og har tidligere gått både i Kor, og tensing men endte opp på dramalinja, noe som ikke funket hundreprosent pga min allergiske tilstand. Også får jeg vel prøve å avslutte her, har en tendens til å levere veldig mye av meg selv. *rive seg vekk* bye now.. Endret 21. mars 2012 av marlene_ 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Nick: Skamklipt. Navn: Foretrekker Elisabeth Sivil status: Opptatt Fødselsår: 31.12.90 Interesser/hobbyer: Interessefeltet er relativt bredt, kan man si. Alt fra psykologi, synestesi, hjernen, nevrologi, metafysikk, kvantefysikk, vitenskap, filosofi, søvnparalyse, drømmepsykologi, latin, sjamanisme, mindfullness, yoga, pusteteknikker, kunst/kunsthistorie, filmer/dokumentarer (BBC Horizon &--#60;3), universet, "The 60's", Ravekultur, pistoler/våpen, optiske illusjoner, Alex grey, litteratur, grafologi og alt av kunnskap som kan slukes. Av trening går det i klassisk ballett/jazz, helsestudio og en del yoga. Tiden som ikke går med på å ta bilder, tilbringe tid med venner eller lese bøker bruker jeg på kreativ skriving eller studier. Ellers info: Forfatterstudium. Har ambisjoner om å bli forfatter, journalist, skribent eller annet innenfor dette yrket. Begynner i August. Gleder meg utrolig til å utforske det litterære Berlin! I mars blir det Los Angeles på et flott hotell fem minutter unna "walk of fame". Blir en helt spesiell opplevelse å se Hollywood bak kulissene. Vi får møte mange mennesker fra filmhovedstaden som har skapt seg et liv i bransjen (Warner bros, Universal studios og så videre). Turen avsluttes langs kysten av California til San Fransisco med flott utsikt til Alcatraz. Er også ganske takknemlig for at vi får vårt eget svømmebasseng. Mmmmm! - Skamklipt Endret 31. mars 2012 av Skamklipt 1 Lenke til kommentar
Rebekka95 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Nick: Bekka eller Onomatopoetikon Navn: Rebekka Bosted: Akershus, Ullensaker Sivilstatus: Singel Fødselsdato: 15. Oktober 1995 Interesser/hobbyer: Gaming, synge, trene og venner Utdanning: Restaurant & matfag vg1 (Drømmer om å bli slakter, butikkslakter eller noe innenfor forsvaret) Ord som beskriver meg: Ærlig, åpen, følsom, glad, empatisk, dømmer ingen, gamer, guttete, spontan, snill, sjenert, omtenksom, rolig og rar :3 Kontaktinfo: Facebook: *spør* Msn: *spør* Skype: *spør* Steam: Rebekka1995 Ps3: Rebekka95 LOL (west): Kumaster og Rebekka95 Endret 25. april 2012 av Rebekka95 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Har ikke sett denne tråden før nå, men legger merke til at nesten halvparten har fjernet sin "info". Hvorfor det mon tro? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Skitt au. Nick: Tipp tre gongar... Namn: Lars Ola Eide Fødselsår: 1992 Sivil status: Ufriviljug jomfru på leiting Interesser/hobbyer: Arbeid med dyr og plantar, politikk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Slett Endret 1. november 2017 av TMB Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Navn: Kim Fødselsår: 1982 Bosted: Målselv, Troms Sivil status: Overvektig Interesser/hobbyer: Data, gaming, hunder, fisking (må være fjellvann eller elv) og sofa knøing Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Navn: Kristoffer Fødselsår: 1992 Bosted: Sør Sivil status: At the gym Interesser/hobbyer: Bil, trening, pc Lenke til kommentar
Gjedde Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Nick: Grak Navn: Eivind Fødselsår: 1999 Sivil status: Opptatt Interesser/hobbyer: Gaming, venner, film Endret 5. januar 2014 av Grak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Nick: The WhistleblowerNavn: **********Fødselsår: 1994Sivil status: SingelInteresser/hobbyer: Gaming, IT etc. Endret 5. januar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Libertyan Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Nick: Libertyan Navn: X Fødselsår: X Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Politikk, Historie, Lese bøker (om politikk og historie for det meste), gaming og lage Youtube-videoer Endret 20. august 2014 av Libertyan Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Nick: Baardsen Navn: 48 Fødselsår: 1968 Sivil status: Singel Interesser/hobbyer: Teknikk, bil,data blabla bla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå