HyperNotActive Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Heisann jeg lurer på om noen vet om en frittstående powerpoint wiever til gnu/linux. Jeg synes det er litt overkill å innstallere openoffice bare for å se på .pps filer som slenger innom e-posten, og er derfor ute etter noe mere lettvekt. Er kun ute etter leser. Å kunne lage powerpoint er ikke nødvendig. Helst ikke java basert hvis det kan unngås. Foretrekker også gtk fremfor qt basert. Huff, nå ble jeg kravstor. På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
HyperNotActive Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Tusen takk for linkene Govassa Skal ta en titt på dem og se om noe av det kan brukes Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 http://downloads.tonicsystems.com/viewer/tonicpoint.jar er et lite java program som viser powerpoint. Funker greit for meg, men NB! selv om det er fritt for ikke-kommersiell bruk er det ikke GPL Xlhtml som finnes til de aller fleste distroer inneholder programmet ppthtml som konverterer ppt til html. Har ikke prøvd det selv.. Lenke til kommentar
HyperNotActive Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Det ser ut til at mgp kan være det jeg er ute etter. Fant en ferdig Slackware pakke på linuxpackages.net som gikk å installere uten problemer på zenwalk. Riktignok er det siste stabile versjonen fra 2004, men prosjektet er fortsatt aktivt med ukentlige snapshots. Takk for linken gnom1. Skal prøve den hvis magicpoint ikke funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå