Sindra Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Blir ikke ytelsen dårligere da? Sitter på en bærbare data med GF 7600go... Jeg trodde også det tidligere, men ble blankt tilbakevist et sted på forumet her, Har ikke opplevet noen framedrops enda, men så sitter jeg med GTX 8872040[/snapback] Har nå lett en del rundt i menyen på skjermen, skjerminnstilligner og i Nvidia kontroll panelet, men finner ikke noen måte å skru på vsync... Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hos meg er det 3D-settings > Global settings > helt nederst står det "force vsync" Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Har lest gjennom endel av tråden nå, og lurte på om det er noen som bruker denne til bilderedigering? Evt. meninger eller anbefaling angående dette? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 heh... jeg bruker den til bilderedigering, men det er "på lavt nivå", som Eia ville sagt.. Tenker du i forhold til farger etc? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jepp, er den bra uten dynamisk kontrast når man har kalibrert den ordentlig? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med den, men så var ikke den tidligere skjermen jeg hadde noe særlig å skryte av.. Men den ble merkbart bedre med kalibreringen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Javel folkens, da var skjermen på vei. Håper ikke eg har gjort noe dumt nå? Har jo nå en synkmaster 213T, som eg er meget fornøyd med. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er døde piklser lite utbredt på disse skjermene? Lest igjennom en del sider og ingen har nevnt det. Btw, hvordan er denne koblet til en Xbox 360 med VGA-kabel? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg fikk i alle fall min uten en eneste død pixel Lenke til kommentar
jasco Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Vurderer å stikke innom Computer City og plukke opp en. Har Samsung noen form for garanti? Evt. hvor greie er Computer City å ha med å gjøre om jeg skulle finne noen døde piksler om jeg kjøper i butikk? http://www.hardware.no/nyheter/skjerm/null...a_samsung/13288 hmmmm Gjelder så sant jeg kan se ikke skjermen denne tråden handler om: http://www.samsung.com/se/support/guarante...ixel_Policy.pdf Endret 20. juni 2007 av jasco Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vurderer å stikke innom Computer City og plukke opp en. Har Samsung noen form for garanti? Evt. hvor greie er Computer City å ha med å gjøre om jeg skulle finne noen døde piksler om jeg kjøper i butikk? http://www.hardware.no/nyheter/skjerm/null...a_samsung/13288 hmmmm Gjelder så sant jeg kan se ikke skjermen denne tråden handler om: http://www.samsung.com/se/support/guarante...ixel_Policy.pdf 8904046[/snapback] Computer City har uansett 30 dager åpent kjøp. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva annet enn baklys (og døde piksler) kan/bør man sjekke på skjermen? Lenke til kommentar
jasco Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Samsung har null-toleranse garanti på LCD-skjermene sine, ringte og snakket med dem. Kjøpte min i dag. C-panel, strålende fornøyd! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Er døde piklser lite utbredt på disse skjermene? Lest igjennom en del sider og ingen har nevnt det. Btw, hvordan er denne koblet til en Xbox 360 med VGA-kabel? 8903865[/snapback] Jeg har heller ikke hørt noe om døde pixler, og jeg har en selv også... Ingen døde pixler her i gården. Skjermen er digg å spille på. Men det er jo også en ekstem oppgradering for meg som satt på en 18" 1024x1024 fra før, som sikkert var 3-4 år gammel.... Jeg elsker den nye skjermen min Eneste minus er jo høydejustering og litt dårlig innsynsvinkel... Hvis man ser på film er det også litt baklys nederst. Kan være litt sjenerende, men bedre enn på mange andre skjermer... Denne skjermen er et sikkert kjøp, men les litt om de forskjellige panelene før du bestemmer deg for å bestille en. Jeg har S-panel... det finnes to forskjellige paneler til. De sier at det er vanskelig å få tak i S-paneler for tiden, men min er nesten ny og ble bestillt fra ComputerCity fordi de var billigst i prisguiden. 3090 da jeg kjøpte den... ligger vel på 3070 nå. frakt og mulig oppkravsgebyr kommer i tillegg. Knall kjøp Funker utrolig bra med xbox360. Lys og farger kommer veldig bra fram, samt at det er "dybde" i skjermen. Kontrast og alt har veldig høy kvalitet. Endret 21. juni 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
jasco Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Tar jo nesten litt tid å ta innover seg skjønnheten denne skjermen viser! hehehe Lenke til kommentar
poxy Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Da har jeg også bestillt meg denne skjermen. Får en med S panel Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Da har jeg også bestillt meg denne skjermen. Får en med S panel 8915125[/snapback] Ikke vær sikker på det, før du har vært inne i service meny, personlig Lenke til kommentar
jasco Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Noen som har den fjerneste anelse om hva PixelShift er for noe? (har det noe med å motvirke at bildet brenner seg fast?) Og hva er auto auto? Begge disse finnes på servicemenyen Lenke til kommentar
Fubi Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Fikk en med S-Panel igår! (25/6.07) På computercity i sandvika! Utstillings skjermen var en med s-panel. fikk 300kr avslag også, skjermen var like fin den. Kjempe fornøyd altså. trodde aldri i verden jeg skulle finne en med s-panel så sent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå