Vargtass Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvilken butikk var dette Roger? Og hvor mye kostet skjermen der? 8745416[/snapback] Det var hos Datakjeden - et utstillingseksemplar. Pris 3.770. (Noe som jeg faktisk synes den er verdt - denne panelet imponerer meg mer og mer). mvh r. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 wah? det var 770kr for mye. Kjøpe min hos ComputerCity.no for 3000 Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 wah? det var 770kr for mye. Kjøpe min hos ComputerCity.no for 3000 8747098[/snapback] Kjøpte min til 3800,- hos Mamoz, synes den var verdt det når jeg fikk bekreftet at det var S-panel. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 S panel.. hmm. Hvor finner man ut hvilket panel man har? På lappen bak står det C og en A, men jeg vet ikke hvilken som er riktig. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Mulig dere er klar over dette, men nå er det også kommet ett R-panel. Fikk inn en ny skjerm for å ha på jobben i dag, og der står det [R] bak på stickeren. Tror du har sett litt feil nå, hvis du ser på dette bildet ser du at det er en [R] på både S og A-panelene. Så det finnes nok ikke noe R-panel Lenke til kommentar
JanTerjeH Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvilken butikk var dette Roger? Og hvor mye kostet skjermen der? 8745416[/snapback] Det var hos Datakjeden - et utstillingseksemplar. Pris 3.770. (Noe som jeg faktisk synes den er verdt - denne panelet imponerer meg mer og mer). mvh r. 8746979[/snapback] Man kan strekke seg prismessig så lenge man får det beste produktet ja:) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Anbefaler alle andre som ønsker S-panel om å få bekreftet fra butikken hva slags panel de har før du bestiller, det gjorde jeg. Prøvde dette hos Computercity, de sa de bare hadde A panel igjen sa de. (dette sto på eska) Jeg kjørte igjennom bestillingen alikavel. Sto A bak på skjermen, men var S panel i servicemenyen. Tviler på at noen nettbutikker gidder å pakke opp å montere hver enkelt skjerm for å se om det er A eller S panel.... Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Mulig dere er klar over dette, men nå er det også kommet ett R-panel. Fikk inn en ny skjerm for å ha på jobben i dag, og der står det [R] bak på stickeren. Tror du har sett litt feil nå, hvis du ser på dette bildet ser du at det er en [R] på både S og A-panelene. Så det finnes nok ikke noe R-panel 8747232[/snapback] Ahh.. My bad. Men det står ikke noe etter [R] så da vet jeg ikke hvilket panel jeg har fått... Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Fikk panel med panel info CMO M220Z1 da ble det C panel på meg lappen på esken hadde ikke bokstaven for panelet printet på en gang Endret 31. mai 2007 av mortenmm Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ingen av eskene sier noe om hvilket panel det er. Det er ikke alltid at det stemmer med lappen bak på skjermen heller. Det er hva som står i servicemenyen. Desverre har noen skjermer fått deaktivert servicemenyen. Det som teller er at man blir fornøyd med skjermen, ikke hva som står på den. Samsung kunne nok ha gått mer offentlig ut med at det finnes 3 paneler. Men uansett så fant jeg ut at det er for mye mas om dette enn det er i realtieten. Noen instillinger i farge så er skjermene så å si like gode. Baklys bleeding er også minimalt på mitt a-panel, og det med dynamisk kontrast av. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Det er den nettopp satt opp, og FOR en skjerm. F den er svær! Rask levering fra Computercity! Så veldig kjapt. Hvordan sjekker jeg paneltype? Finner ikke linken til kalibreringen. Non som har den? EDIT: Hvordan tilter man skjermen? EDIT: Ser ut som dette er en A. Tar litt tid å venne øynene til denne skjermen, men det kommer seg. Eneste kritikk er litt baklys-bleeding nede, men ikke noe å bry seg med. Endret 1. juni 2007 av langtongting Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Bare å tilte det. Den er litt hard Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Den går kun ann å tilte bakover. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Så da mener du at så fort den er tilta bakover får da den aldri framover igjen? Det er selvsagt mest til bakover, men det er noen grader framover og. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Heheh, var ikke sånn ment. Du sa det på en mye bedre måte Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Bare å tilte det. Den er litt hard 8759995[/snapback] LOL! du har helt rett. Bare å janke den litt bakover. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Haha, jeg har hatt skjermen en måneds tid nå og irritert meg over at jeg ikke kan tilte den litt bakover så jeg får bedre innsynsvinkel.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Haha, jeg har hatt skjermen en måneds tid nå og irritert meg over at jeg ikke kan tilte den litt bakover så jeg får bedre innsynsvinkel.. 8761350[/snapback] Heheh, litt lei den. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har planer om å kjøpe meg en større LCD skjerm, og har bare lest bra ting om denne skjermen. Med unntak av disse A/C/S panelene.. Hva i alle verden er forskjellen? Nå har jeg lest ett par poster bakover uten å bli særlig klokere, er det slik å forstå at A/C panelet er det som selges atm? Og at dette er dårligere enn S (som ble solgt tidligere) panelet. Hvor mye dårligere vil det si? At det ikke er verdt å kjøpe denne skjermen? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Skjermen blir regnet som en av de beste (om ikke den beste av noen) i klassen sin. Dette er uavhengig av panel. Derimot blir gapet større dersom du får tak i ett S-panel. S panelene har nå gått ut av produksjon, men det har vist seg at det fortsatt ligger noen rundt om kring i landet Selv har jeg A-panel, og er knallfornøyd ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå