Zabre777 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Bestilte påsøndag for ei uke siden hos amentio. 16/2 har nå blitt til 14/3... Er det mulig å bomme med over en måned på levering da (ETA har blitt forandret 4 ganger eller noe)? Kan jo sende en skjerm rundt jorda 5 ganger med brevdue på den tida. Kan nesten virke som om leverandørene leker med datoer for å få bestillinger. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Bestilte påsøndag for ei uke siden hos amentio. 16/2 har nå blitt til 14/3... Er det mulig å bomme med over en måned på levering da (ETA har blitt forandret 4 ganger eller noe)? Kan jo sende en skjerm rundt jorda 5 ganger med brevdue på den tida. Kan nesten virke som om leverandørene leker med datoer for å få bestillinger. 7962154[/snapback] Er nettopp det de gjør og det irriterer meg noe så hinsides Lenke til kommentar
Gauder_1 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kan noen bekrefte om 226BW virkelig er glossy? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kan noen bekrefte om 226BW virkelig er glossy? 7962655[/snapback] Den er ikke glossy, er kun rammen rundt som er svart glossy. Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 gauder: den er blank svart plast, ca som en PSP, forutenom den sølvblanke delen som er sølvfarga plast Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hmm...etter å ha lest en del i denne tråden http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1144130&page=22 så kan det virke som at Samsung leverer denne skjermen med 2 forskjellige panel. Et som er produsert av Samsung og et som er produsert av AOC. De første skjermene på markedet hadde Samsung panel, men nå har de tydeligvis begynt å produsere skjermer med et dårligere AOC-panel. Sjekk denne linken for å se hvordan forskjellen kan oppdages: http://www.hardforum.com/showthread.php?p=...#post1030645943 Dere som har mottatt denne skjermen. Kan dere sjekke om det står en S eller en A på etiketten på baksiden av skjermen? Der det står "Model: 226BW [R] ??" hvor ?? er enten S eller A. Lenke til kommentar
janhen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hmm...etter å ha lest en del i denne tråden http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1144130&page=22 så kan det virke som at Samsung leverer denne skjermen med 2 forskjellige panel. Et som er produsert av Samsung og et som er produsert av AOC. De første skjermene på markedet hadde Samsung panel, men nå har de tydeligvis begynt å produsere skjermer med et dårligere AOC-panel. Sjekk denne linken for å se hvordan forskjellen kan oppdages: http://www.hardforum.com/showthread.php?p=...#post1030645943 Dere som har mottatt denne skjermen. Kan dere sjekke om det står en S eller en A på etiketten på baksiden av skjermen? Der det står "Model: 226BW [R] ??" hvor ?? er enten S eller A. 7971801[/snapback] Hum! Jeg hadde jo bestemt meg for denne skjermen, men nå ble jeg litt usikker igjen. Det har jo stort sett bare vært positivt om denne frem til nå. Skulle likt å se en skikkelig test av de to paneltypene opp mot hverandre. Er ikke sikkert jeg legger altfor mye merke til det, men det får meg til å vente enda litt til med å kjøpe:) Lenke til kommentar
Krishmann. Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hmm...etter å ha lest en del i denne tråden http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1144130&page=22 så kan det virke som at Samsung leverer denne skjermen med 2 forskjellige panel. Et som er produsert av Samsung og et som er produsert av AOC. De første skjermene på markedet hadde Samsung panel, men nå har de tydeligvis begynt å produsere skjermer med et dårligere AOC-panel. Sjekk denne linken for å se hvordan forskjellen kan oppdages: http://www.hardforum.com/showthread.php?p=...#post1030645943 Dere som har mottatt denne skjermen. Kan dere sjekke om det står en S eller en A på etiketten på baksiden av skjermen? Der det står "Model: 226BW [R] ??" hvor ?? er enten S eller A. 7971801[/snapback] Ble litt skeptisk når jeg leste denne posten mens jeg satt på jobb, men sjekket skjermen min nå og det er Samsung-panel på mitt eksemplar Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Fikk min 226BW levert forrige uke av Techlife og det er "S" eksemplar Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Så sinsykt dårlig av Samsung å sette inn dårligere paneler nå ble jeg litt skeptisk også! Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ah, har 'S' panel jeg og , nown som vet hvordan man får fram service menu? Lenke til kommentar
Morpheuz Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Det med panelet tror jeg ikke er noe å bekymre seg over. Har ikke hørt om noen som har fått AOC-panel. Etter det jeg forsto på hardforum, var det kun i asia dette ble levert. Fikk skjermen min før helga fra itbutikken.no Ingen pixelfeil og jeg er strålende fornøyd. Har kun slått på skjermen uten å stille den inn eller kjøre inn driver. Endret 20. februar 2007 av Morpheuz Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Takk for fint review av skjermen RoosterX . Godt å få litt info. som en kan forstå seg på. Hvilken karakter vil du gi den på en skala fra 1-10? Mvh LockBreaker Endret 20. februar 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Det med panelet var godt å høre Syntes det hadde vært rart at samsung skulle ha gjort forskjell på skjermene sine. Gleder meg til den kommer på lager her i Norge Ser forresten at prisen har sunket litt. Nå får man den til rundt 3400kr.. Endret 20. februar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 lockbreaker: på en skala fra en til 10 vil jeg gi 8 (tror jeg har nevnt samme noen annen plass i denne tråden?) og det er rett og slett fordi jeg har ikke noe klage på. mr.nauz: mmm bare dem ikke får ned kostnadene ved hjelp av andre paneler hehe men jeg vet ikke Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Vel, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro nå. Det er ihvertfall bekreftet at noen i US har fått "A" eksemplarer ifra Curcuit City. En liten korreksjon er at det er visst ikke AOC som produserer dette panelet, men AUO (en større panel-produsent i Korea). Ryktene sier også at Samsung hadde egentlig hele veien planlagt å putte disse AUO-panelene i skjermen. De fikk det veldig travelt da LG lanserte sin L226WT. Da kunne jo ikke Samsung være noe dårlige, men for å få ut skjermen på markedet så tidlig måtte de dermed bruke sine egne paneler, da de fra AUO ikke var tilgjengelige på dette tidspunktet. Dette er bare spekulasjoner, og ikke bekreftet informasjon. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Men hvis Samsung produserer egne paneler, som er bedre en AUO så hvorfor ikke bruke de panelene? Tror de fleste forbrukerne betaler det lille mellomlegget for å få en bedre skjerm Lenke til kommentar
02tom Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Da ser det ut som Amentio har 10 stk på lager..løp å kjøp. Multicom hadde vist 1 på lager. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Snodige greier, sitter her med en retur sak hos netshop. Sendte en 19" i retur å sa jeg ville gjerne bytte i denne 226BW skjermen, mot mellomlegg så klart. Prisen inne hos de er fortsatt 3995,- samt at når jeg prata med de om når den skulle komme inn. Fikk jeg beskjed om at den ikke var lansert i norge, å de hadde ingen dato på det. Hvor er det de andre nettbuttikkene får sine i fra da?? Vil jo gjerne ha skjermen så fort som mulig, helst i går! Lenke til kommentar
candymann Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Da ser det ut som Amentio har 10 stk på lager..løp å kjøp. 7997568[/snapback] De har ikke noen på lager..... Jeg bestillte akkurat og 15 minutter senere ringer en kundebehandler og sier at de får in skjermen ca. om 15 dager. 0 på lager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå