Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Så nå er C-panelene her ja. Hva syns du så langt?

8627240[/snapback]

 

Synes det ser greit ut, men jeg hadde en gammel 17" LCD (Eizo) så jeg har ikke så mye å sammenligne med. Er heller ikke noe "kjenner". Jeg tror ikke jeg kommer til å merke noe forskjell. Må neste ha to skjermer for å sammenligne med.... Skal prøve å justere litt etterhvert. Først litt spilling! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har bestilt skjermen fra SHG? Lurer på hvilke paneler de har..? Det er sikkert ingen forkjell, men litt irreterende å tenke på hvis du får et A panel.. (Selvom du sikkert ikke merker forskjell)

 

Takker for svar xD

8548263[/snapback]

 

Jeg har ikke bestilt ennå men har planer om d, de har jo vært så treige med å få tak i dem så har jo tatt litt tid, får se snart.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Da burde jeg kanskje vente enda lenger for og se hvem som er best av a og c da ?

 

så begynner det hele på nytt igjen bare mellom a og c nå da, dette har vær en lang tråd men jeg tenker jeg kommer til å se den bli mye lengre

8628077[/snapback]

 

Jeg ville nok gått for en nå, og satset på A-panel. Selv har jeg liten tro på at C gjør det noe spesielt dårligere. Men jeg har A-panel, og er storfornøyd. Nå etter en uke eller so, testet i spill og film og alt som kan tenkes.. Ypperlig :D

Lenke til kommentar

Fikk et lite problem her nå når jeg spiller Rainbow 6 Vegas. Når jeg kjører høyeste oppløsning blir skjermen full av mosaikk. Altså masse firkanter med mange rare farger. Kommer liksom ikke gang med spillet før dette skjer. Noe jeg kan teste umiddelbart?

 

Har forøvrig spillt Hitman uten problemer.....

 

Anyone?

 

Edit: Leif

Endret av skongsli
Lenke til kommentar
Det høres ut som et driverproblem, eller defekt skjermkort, ikke noe med skjermen å gjøre.

 

Oppdater skjermkortdriveren din, og se om det hjelper :).

8628596[/snapback]

 

Mistenker driveren ja. Har siste release fra nvidia (8800).... Skal la være å plage dere her da i alle fall. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Backlight bleeding er ikke noe stort problem med denne skjermen, og jeg har A-panel. Kommer tilbake med mer grunding testing senere

8632775[/snapback]

 

Kan du forklare litt nærmere hvordan Backlight bleeding oppleves? Er skjermen lys i kantene?

8633139[/snapback]

 

Hos meg, med S panel, ser jeg at skjermen er lysere helt nederst enn andre steder. Dette er synlig KUN når hele skjermen er HELT svart, dvs når jeg ser på film og den er i widescreen format , men rekker ikke helt ned/opp. Dette er 0 problem med andre ord.

 

Var litt redd for dette pga alle som snakka om det, men det viste seg til å ikke være en sak :)

Lenke til kommentar
Blir spennende å se når jeg får min, snakket med Comp.City og de fortalte meg at de skjermene de hadde inne var med S panel nå, så det blir spennede å se om det stemmer.

8637753[/snapback]

 

Nå vet ikke jeg hvilket lager du får fra, men jeg kjøpte min i butikk på CC Alnabru. Der ble jeg fortalt at de hadde A-panel, men i følge menyen så har jeg fått C-panel..... Jeg ble også fortalt at S-panel bare ble levert på de første leveransene som for lengst er solgt.... Vi får se om dette stemmer da...:)

Lenke til kommentar

Har lest en del rundt på nettet og det som er interessant er at C-panelene faktisk en del steder får mer skryt enn A-panel. Selv tror jeg at jeg har A-panel uten at jeg kan bevise det fordi de har fjernet den linja i servicmenyen (!) og jeg er fonøyd jeg. Unntaket er at jeg ikke er helt fornøyd med kvaliteten ved DVD avspilling - og vet ikke helt om det først og fremst er DVD-formatet eller skjermen sin feil. Ansikter og ting kommer klart frem, men synes røykscener og flammescener m.m. blir kornete....kommentarer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...