D4rkY Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 bestilte skjermen min på computer city på fredag... (ble sendt på mandag) stod A bak men når jeg gikk inn i service menyen viste det seg å være et S panel :D:D Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) bestilte skjermen min på computer city på fredag... (ble sendt på mandag) stod A bak men når jeg gikk inn i service menyen viste det seg å være et S panel :D:D 8571967[/snapback] Bestillte min på Torsdag, ble sendt i dag. Blir skuffa om det ikke står S panel i servicemenyen! Endret 9. mai 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Sikko Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 sitter nå med mitt 3. eksemplar av denne skjermen, og håper inderlig denne varer lenger en 20 min. Det positive er iallefall at InfoCare, som tar klagesakene for Komplett, bare sender ut S-skjermer (om det i det hele tatt er forskjell lenger). Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg fikk min skjerm idag, og førsteinntrykket er knallbra Men, jeg får ikke stilt på brightness/contrast og andre sånne ting. Står bare "not available". Søkte, men fant ingenting i denne tråden. Samme skjer hvis jeg trykker på "auto" Lenke til kommentar
Atrof Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg fikk min skjerm idag, og førsteinntrykket er knallbra Men, jeg får ikke stilt på brightness/contrast og andre sånne ting. Står bare "not available". Søkte, men fant ingenting i denne tråden. Samme skjer hvis jeg trykker på "auto" 8572786[/snapback] Hold menu knappen inne noen sekunder da låses innstillings mulighetene seg opp. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg fikk min skjerm idag, og førsteinntrykket er knallbra Men, jeg får ikke stilt på brightness/contrast og andre sånne ting. Står bare "not available". Søkte, men fant ingenting i denne tråden. Samme skjer hvis jeg trykker på "auto" 8572786[/snapback] Hold menu knappen inne noen sekunder da låses innstillings mulighetene seg opp. 8573675[/snapback] Nei, da låses menyen. De er ikke låst De er "not available" :S EDIT: Hmm... Nå fungerte det av en eller annen merkelig grunn. Tror ikke det går ann å låse brightness/contrast... Uansett Funker fett nå ^^ EDIT2: Jeg har fått ett A-panel fra computercity. Hvis noen andre ville vite det ^^ Skjekket i service meny, også markert med A bak. Endret 9. mai 2007 av Mixy Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg fikk min skjerm idag, og førsteinntrykket er knallbra Men, jeg får ikke stilt på brightness/contrast og andre sånne ting. Står bare "not available". Søkte, men fant ingenting i denne tråden. Samme skjer hvis jeg trykker på "auto" 8572786[/snapback] Hold menu knappen inne noen sekunder da låses innstillings mulighetene seg opp. 8573675[/snapback] Nei, da låses menyen. De er ikke låst De er "not available" :S EDIT: Hmm... Nå fungerte det av en eller annen merkelig grunn. Tror ikke det går ann å låse brightness/contrast... Uansett Funker fett nå ^^ EDIT2: Jeg har fått ett A-panel fra computercity. Hvis noen andre ville vite det ^^ Skjekket i service meny, også markert med A bak. 8573748[/snapback] Hvilken betegnelse fikk du i servicemenyen da? Sikker på at du har A? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja, jeg er sikker på at jeg har A Som jeg sa, så skjekket jeg i service menyen, og der sto den koden som har blitt nevt tidligere som A panel. ME22EW0 Eller hva det var. MEN det er som jeg trodde ingenting å frykte, jeg er i alle fall svært fornøyd med min skjerm, og har ikke merket noe spesielt til baklysblødning. Må si jeg ikke har fått testet den helt ennå heller, da jeg drukner i lekser Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ja, jeg er sikker på at jeg har A Som jeg sa, så skjekket jeg i service menyen, og der sto den koden som har blitt nevt tidligere som A panel. ME22EW0 Eller hva det var. MEN det er som jeg trodde ingenting å frykte, jeg er i alle fall svært fornøyd med min skjerm, og har ikke merket noe spesielt til baklysblødning. Må si jeg ikke har fått testet den helt ennå heller, da jeg drukner i lekser 8574239[/snapback] Hvordan kommer jeg inn i denne menyen? Kjøpte nettopp skjerm hos netshop oslo nå, er merket A bak, men vil sjekke service-menyen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Vis du hadde sett en side tilbake så hadde du funnet ut av det, men siden jeg er i godt humør i dag så fikset jeg det for deg Access to the Service Function, OSD (On-screen display): set Brightness & Contrast at 0, Press on the Menu button, Press Source >5 sec. then appears the "Service Function", Exit with screen power Off, On. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hvorfor kan den ikke bare LEVERES? 10.05.07 05.17 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S Hadde jeg ikke bestillt "På Døra" hadde jeg hatt den nå! Skal leveres mellom 5 å 9 ei gang er det snakk om, da har de 2 timer på seg. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jupp, da ble det A-panel på meg, men jeg er MEGET fornøyd! Så til alle dere nølere; dette er en meget god skjerm uansett. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Nå kom an!! *montere å stæsj* Førsteinntrykk: Lapp bak: A panel Servicemeny: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Panel Info: AMLCD220M1 Endret 10. mai 2007 av Caddy Lenke til kommentar
paasan7 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Fikk også min lovly sammy idag, fra computercity.no A merket på skjerm, mens S" i osd Men hadde sikkert ikke merket forkjell Endret 11. mai 2007 av paasan7 Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hjelp! Håper noen som har skjermen kan svare raskt på dette. Var nettopp å kjøpte skjermen hos Elkjøp i Trondheim - sjekket et par skjermer i butikken og begge hadde en A bak dekslet. Jeg regnet derfor med at det dessverre var et A panel. Kjøpte likevel en pga returett, i håp om at dette var en av de som hadde fått galt klistremerke. Vel hjemme, setter opp skjermen og går inn i den skjulte menyen. MEN til min store overraskelse er all info om paneltype fjernet!! Er det mulig at de nå har begynt å gå inn i servicemenyen å fjerne infoen om panelet for å skjule forskjellene ytterligere? Jeg får frem mye annet som bilder fra hw.fr viser, deriblant version som er: M-ME22W0BLA-1002. Men dette er altså ikke det samme som panelinfoen, som egentlig skulle stå over dette, mens som altså nå er borte..... Regner likevel med at dette er A, men skulle jo gjerne visst hundre prosent. Hjelp meg! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Så etter døde pixler med hjelp fra denne siden, virker som om det var en del. Det er vell normalt for alle LCD skjermer enten de er nye eller ikke? Ifølge denne testen har jeg ingen døde pixler...hm....lover jo bra. I servicemeny'en står dette: Panel info: AU M220EW01 Version: M-ME22W0BLA-1001 Er det A- eller S-panel? Uansett er jeg veldig fornøyd med denne skjermen. Utrolig god skjerm til en bra pris. Pantera Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Så etter døde pixler med hjelp fra denne siden, virker som om det var en del. Det er vell normalt for alle LCD skjermer enten de er nye eller ikke? Ifølge denne testen har jeg ingen døde pixler...hm....lover jo bra. I servicemeny'en står dette: Panel info: AU M220EW01 Version: M-ME22W0BLA-1001 Er det A- eller S-panel? Uansett er jeg veldig fornøyd med denne skjermen. Utrolig god skjerm til en bra pris. Pantera 8590898[/snapback] Det er et A panel Jeg sitter hjemme nå å tester min, men synes bokstavene er så uklare. Har innstallert driver og kjører dvi, men likevel synes jeg små bokstaver er veldig uklare - dette er ikke bra synes jeg - råd? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Så etter døde pixler med hjelp fra denne siden, virker som om det var en del. Det er vell normalt for alle LCD skjermer enten de er nye eller ikke? Ifølge denne testen har jeg ingen døde pixler...hm....lover jo bra. I servicemeny'en står dette: Panel info: AU M220EW01 Version: M-ME22W0BLA-1001 Er det A- eller S-panel? Uansett er jeg veldig fornøyd med denne skjermen. Utrolig god skjerm til en bra pris. Pantera 8590898[/snapback] Det er et A panel Jeg sitter hjemme nå å tester min, men synes bokstavene er så uklare. Har innstallert driver og kjører dvi, men likevel synes jeg små bokstaver er veldig uklare - dette er ikke bra synes jeg - råd? 8590953[/snapback] Stikk på elkjip og lever den tilbake... Har Samsung begynt å fjerne info i service meny også nå ? Fysj... Blir bare verre og verre dette. Elkjip har sikkert fått C paneler... hehe Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja. det er tydelig at samsung har fjernet info fra servicemenyen også nå!!! Utrolig! Men hadde faktisk ikke skjermen min i native jeg da - dummen, så nå er bokstavene klare Kjørte også kalibrereringsprofilen fra hw.fr, og den var bra tror jeg..... Synes skjermen ser og virker flott jeg - fikk bare noen merkelige bevegelser i bildet (partikler som beveger seg frem og tilbake) når jeg spiller GRAW jeg Ellers flott. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Stikk på elkjip og lever den tilbake... Har Samsung begynt å fjerne info i service menyogså nå ? Fysj... Blir bare verre og verre dette. Elkjip har sikkert fått C paneler... hehe 8591585[/snapback] Hva mener du egentlig nå? Jeg skjønner ikke helt hva du mener med fjernet info. Og hva er et C-panel? Trivelig om du iallefall kan kalle det Elkjøp med mindre de akkurat her har gjort noe galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå