Swayne Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvordan vet man at AMLCD 220M1 er et S-panel? Har iallefall fått bekrefta at Komplett selger S-panel modellen. Irriterende med to utgaver med samme modellnavn. Kan jo spørre seg om det er lovlig? Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det står AU M22ØEWØ1 8507987[/snapback] http://www.auo.com/auoDEV/products.php?sec...d=72&items_id=1 se der. Tror du har et A panel da ja... og A panel er på 5 ms ikke 2ms. Skjønner ikke Samsung at folk finner ut denne triksingen dems ? Det blir ikke akkurat positiv markedsføring når dem driver med lureri... Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har ikke kjøpt skjermen jeg...men hva skal det da stå bakpå en skjerm med S-panel? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Bakpå kan det stå enten S eller A. Men i service menu må det stå AMLCD 220M1 for at det skal være S panel. Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Bakpå kan det stå enten S eller A. Men i service menu må det stå AMLCD 220M1 for at det skal være S panel. 8508817[/snapback] I service menu på skjerm eller skriftlig manual? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 På skjerm. OMG, 14 tegn. Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fortsatt grusomt irririterende hele denne problematikken....skaper usikkerhet og gir faktisk samsung et dårlig rykte... skuffende Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Bakpå kan det stå enten S eller A. Men i service menu må det stå AMLCD 220M1 for at det skal være S panel. 8508817[/snapback] I service menu på skjerm eller skriftlig manual? 8508835[/snapback] På skjermen ja i service meny. Hvis noen er stødig på fransk les her: http://www.hardware.fr/articles/667-1/sams...-s-verdict.html Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 flott den fransken linken....skulle bare hatt den på engelsk for å kunne forstått mer Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 flott den fransken linken....skulle bare hatt den på engelsk for å kunne forstått mer 8508897[/snapback] hehe, bruk et translator på google eller noe. Les her også: http://zeus.netforward.com/hardforum.com/s...d.php?t=1157788 der ser du bilder av hva som er A og S panel. Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hei Grabbar. Sitter på en ViewSonic VP201B og er fornøyd med den. Men.... jeg har hatt den en stund og lure på om denne Syncmaster 226BW skjermen vil gjøre noen stor forskjell. En ting til åssen er det å gå fra "vanlig skjerm" til wide screen. Har hørt litt ymse saker om det Går 99% til spilling. Slimjim Lenke til kommentar
glord Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Eneste jeg kan si om spilling er at Ut2003 fuker strålende. BF2 og 2142 Funker ikke med WS. Kickes rett til desktopp. FÅr det ikke til å funke. Endret 1. mai 2007 av glord Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Eneste jeg kan si om spilling er at Ut2003 fuker strålende. BF2 og 2142 Funker ikke med WS. Kickes rett til desktopp. FÅr det ikke til å funke. 8509509[/snapback] Eg har ingen problem med BF 2142, og eg har 226bw Lenke til kommentar
Cassi Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 På skjermen ja i service meny. Hvis noen er stødig på fransk les her: http://www.hardware.fr/articles/667-1/sams...-s-verdict.html 8508878[/snapback] Flott den frankske linken, jeg er ikke stødig i fransk, men ble fortsatt klok av den på siste side av testen(bablefish) er det en oppsumering med en sammenlikning mellom andre skjermer, med litt enkel oversettelse kan dere forstå den. bureautique = office automation (work?) | jeux = games | graphisme = graphics | films = films | finition = completion | ergonomie =ergonomics Og oversettelse av siden ga: Does one have to regret his purchase of has, a competitor screen it had been preferable? Not. The 226BW that it is in A or S remains well with the top of the others. Subsidiary question: is it necessary to cancel its order of 226BW in progress if one has a doubt about the version? With my opinion, humble and personal, and with the risk to pass for an agent of Samsung what I am not: not. Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Interessant det som nevnes her....men er det likevel slik at om man da er heldig å får et S-panel så får man 2 ms, mens med et A får man 5 ms.....? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Interessant det som nevnes her....men er det likevel slik at om man da er heldig å får et S-panel så får man 2 ms, mens med et A får man 5 ms.....? 8510468[/snapback] Det er helt feil, begge panelene har 5ms, og begge har 2ms, kommer an på hvordan du måler det. Dessuten tviler jeg på at noen her hadde klart og merke noen nevneverdig forskjell mellom 2ms og 5ms. Ms ratingen i dag har jeg inntrykk av er et ypperlig verktøy for fjortisser som vil skryte av hvor rask skjerm de har, på grunn av at mange produsenter "jukser" når de måler ms, de måler det som er raskest og skifte mellom (grått til grått?) Panelene er helt identiske i spesifikasjoner Endret 1. mai 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Interessant det som nevnes her....men er det likevel slik at om man da er heldig å får et S-panel så får man 2 ms, mens med et A får man 5 ms.....? 8510468[/snapback] Det er helt feil, begge panelene har 5ms, og begge har 2ms, kommer an på hvordan du måler det. Dessuten tviler jeg på at noen her hadde klart og merke noen nevneverdig forskjell mellom 2ms og 5ms. Ms ratingen i dag har jeg inntrykk av er et ypperlig verktøy for fjortisser som vil skryte av hvor rask skjerm de har, på grunn av at mange produsenter "jukser" når de måler ms, de måler det som er raskest og skifte mellom (grått til grått?) Panelene er helt identiske i spesifikasjoner 8510557[/snapback] Dette er jo svært interessant...vet at ms kan måles på forskjellig måte..men har du noe "bevis" for at panelene er like her, altså at begge har 2 ms og 5ms avhengig av hvordan du måler. Er det ingen som har lest mer om forskjellene mellom et A og S panel? Jeg mener at jeg en periode kom over reviews på nettet både fra proffer og brukere som gave meg indikasjoner på at S-panelet var det som var virkelig bra, mens A panelet skapte mer frustrasjon blant brukere.... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Utgjør overhodet ingen forskjell om det er 2ms eller 5ms. Folk her er da i allminnelighet ikke supervesener - som klarer å skille dette - HALLO!!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Da hw.no's skjermtester ble pappa i går, blir skjermtesten dessverre forsinket litt . Regner med de fleste skjønner dette, hehe. EDIT: I'm just the messenger - Enden/Jørgen er mannen som har blitt pappa. Endret 1. mai 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Swayne Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Da hw.no's skjermtester ble pappa i går, blir skjermtesten dessverre forsinket litt . Regner med de fleste skjønner dette, hehe. 8510839[/snapback] Gratulerer som far - det er topp!! Bare angående skjermtesten som kommer fra hw.no. Det hadde vært superbra om dere tar A og S-panel forvirringen på alvor - og derfor tester på et såkalt A og et S-panel hver for seg og sammenligner. Håper virkelig dere kan gjøre det! På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå