MrGrandmother Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er regnet som et bedre panel, ja. 8397572[/snapback] A panel < S panel Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Greit, da håper vi på S panel. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå har jeg sett meg lei på at prisguide setter en dato, så setter nettbutikken en annen, som hele tiden blir forskjøvet. Jeg ringte til de tre billigste hos prisguide.no, og fikk vite når de neste forsendelsene kommer. Slik ser det ut: Amentio De sendte avgårde mellom 300 og 400 skjermer i går (17.04) alle disse var solgt før de var kommet på lager! Neste forsendelse er 300 skjermer, ubekreftet 27.04. Yaha Neste forsendelse er 136 skjermer, bekreftet 30.04. Papyrus Neste forsendelse er 300 skjermer, ubekreftet 27.04. I tillegg fant jeg Ørnskar data, som har ubekreftet 27.04, i skrivende stund har de -109 på lager! Vil ha denne skjermen, men det er visst ikke så enkelt! Lenke til kommentar
MrGrandmother Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå har jeg sett meg lei på at prisguide setter en dato, så setter nettbutikken en annen, som hele tiden blir forskjøvet. Jeg ringte til de tre billigste hos prisguide.no, og fikk vite når de neste forsendelsene kommer.Slik ser det ut: Amentio De sendte avgårde mellom 300 og 400 skjermer i går (17.04) alle disse var solgt før de var kommet på lager! Neste forsendelse er 300 skjermer, ubekreftet 27.04. Yaha Neste forsendelse er 136 skjermer, bekreftet 30.04. Papyrus Neste forsendelse er 300 skjermer, ubekreftet 27.04. I tillegg fant jeg Ørnskar data, som har ubekreftet 27.04, i skrivende stund har de -109 på lager! Vil ha denne skjermen, men det er visst ikke så enkelt! 8412891[/snapback] Syke tilstander! Jeg la inn ordre baade hos netshop og mpx, netshop vant og mpx ordren ble kansellert. Netshop hadde heller 'ingen paa lager' naar min ble sendt ut Lenke til kommentar
espenah Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Har bestilt denne skjermen fra Netshop nå Kundebehandleren kunne garantere meg at de fikk inn 100 av denne skjermen på fredag, og at mine skjermer ville bli sendt ut samme dagen. (Det skal sies at vi er en bedriftskunde hos Netshop. Vet ikke hvordan de prioriterer slikt.) /espenah Endret 18. april 2007 av espenah Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ser at det står følgende på mpx: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=76217 Panel: Paneltype a-si TFT/TN Vil dette da tilsi at det er A-panel? Da er det jo bare å kansellere den bestillingen om dette stemmer. Flott om noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
kvase Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) hva er forskjlen på S-panel å A-panel? Endret 18. april 2007 av kvase Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det hjelper å lese tråden. Men S Panel er bedre enn A panelet. Kort fortalt. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det hjelper å lese tråden. Men S Panel er bedre enn A panelet. Kort fortalt. 8414708[/snapback] fant ut etter et vis antal sider at det hadde noe med bildekvalitet å baklys vis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det hjelper å lese tråden. Men S Panel er bedre enn A panelet. Kort fortalt. 8414708[/snapback] Kan du også svare på om den skjermen på mpx er s eller a panel. PS: har lest tråden hele veien men denne betegnelsen vet jeg fortsatt ikke hva betyr Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Man skulle nå tro at det var et a-panel, det står jo tross alt Paneltype a-si TFT/TN. Men jeg skal ikke si noe sikkert. Ville sendt en mail til og spurt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg fikk denne skjermen i dag, er ganske fornøyd med den har bare ett problem den er låst til 1650*1050 Har laget en egen tråd på denne her. Håper noen kan hjelpe meg med det Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå har jeg sett meg lei på at prisguide setter en dato, så setter nettbutikken en annen, som hele tiden blir forskjøvet. Jeg ringte til de tre billigste hos prisguide.no, og fikk vite når de neste forsendelsene kommer.Slik ser det ut: Amentio De sendte avgårde mellom 300 og 400 skjermer i går (17.04) alle disse var solgt før de var kommet på lager! Neste forsendelse er 300 skjermer, ubekreftet 27.04. Yaha Neste forsendelse er 136 skjermer, bekreftet 30.04. Papyrus Neste forsendelse er 300 skjermer, ubekreftet 27.04. I tillegg fant jeg Ørnskar data, som har ubekreftet 27.04, i skrivende stund har de -109 på lager! Vil ha denne skjermen, men det er visst ikke så enkelt! 8412891[/snapback] Syke tilstander! Jeg la inn ordre baade hos netshop og mpx, netshop vant og mpx ordren ble kansellert. Netshop hadde heller 'ingen paa lager' naar min ble sendt ut 8413634[/snapback] Så Netshop for inn garantert skjermer denne uka ? Og dem selger kun S panel ? Lenke til kommentar
Eirik_1990 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Fikk skjermen min i dag fra Amentio, var veldig nervøs men heldigvis var det S-panel på denne Skrur sammen ny pc, og har bare fått prøvd den med den gamle pc'en, men det virker veldig bra så langt Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Fikk skjermen min i dag fra Amentio, var veldig nervøs men heldigvis var det S-panel på denne Skrur sammen ny pc, og har bare fått prøvd den med den gamle pc'en, men det virker veldig bra så langt 8416038[/snapback] Håper Amentio har bra returservice også hvis det oppstår problemer med skjermene. Lenke til kommentar
Cassi Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det noen som vet hvor "dårlig" skjermene med A-panel er, ikke i forhold til de med S-panel, men i forhold til andre 22" i samme prisklasse. Med andre ord, er skermer med A-panel dårlige eller er de bare dårligere? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Så om jeg er veldig heldig, så kan det være jeg får skjerm i morra? Skulle komme inn hos PS Østereng`s leverandør 17, også sendes rett til der jeg jobber! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Der! Nå har jeg bestilt via Amentio.no, de var billigst, så da får det stå sin prøve om det tar litt ekstra tid. Håper ikke uker blir til en måneder, slik som med flere her. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Så Netshop for inn garantert skjermer denne uka ? Og dem selger kun S panel ? Kundebehandleren jeg snakket med sa at skjermene var bekreftet inn på fredag, og de som allerede var bestilt skulle sendes ut samme dag. Så fredag denne uken ja. Ut i fra det jeg har lest her i tråden, så har alle Netshop bestillinger kun levert S-paneler. Så alt lover godt. Men posten rekker vel aldri å sortere allerede samme dag, så min forsendelse er vel ikke underveis før mandagen. /espenah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå