Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?

Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett meg lei på at prisguide setter en dato, så setter nettbutikken en annen, som hele tiden blir forskjøvet. Jeg ringte til de tre billigste hos prisguide.no, og fikk vite når de neste forsendelsene kommer.

Slik ser det ut:

Amentio

De sendte avgårde mellom 300 og 400 skjermer i går (17.04) alle disse var solgt før de var kommet på lager!

Neste forsendelse er 300 skjermer, ubekreftet 27.04.

Yaha

Neste forsendelse er 136 skjermer, bekreftet 30.04.

Papyrus

I tillegg fant jeg Ørnskar data, som har ubekreftet 27.04, i skrivende stund har de -109 på lager! :)

Vil ha denne skjermen, men det er visst ikke så enkelt! :roll:

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett meg lei på at prisguide setter en dato, så setter nettbutikken en annen, som hele tiden blir forskjøvet. Jeg ringte til de tre billigste hos prisguide.no, og fikk vite når de neste forsendelsene kommer.

Slik ser det ut:

Amentio

De sendte avgårde mellom 300 og 400 skjermer i går (17.04) alle disse var solgt før de var kommet på lager!

Yaha

Papyrus

I tillegg fant jeg Ørnskar data, som har ubekreftet 27.04, i skrivende stund har de -109 på lager!  :)

Vil ha denne skjermen, men det er visst ikke så enkelt!  :roll:

8412891[/snapback]

Syke tilstander!

Jeg la inn ordre baade hos netshop og mpx, netshop vant og mpx ordren ble kansellert. Netshop hadde heller 'ingen paa lager' naar min ble sendt ut :D

Lenke til kommentar

Har bestilt denne skjermen fra Netshop nå :)

Kundebehandleren kunne garantere meg at de fikk inn 100 av denne skjermen på fredag, og at mine skjermer ville bli sendt ut samme dagen.

(Det skal sies at vi er en bedriftskunde hos Netshop. Vet ikke hvordan de prioriterer slikt.)

/espenah

Endret av espenah
Lenke til kommentar
Det hjelper å lese tråden.

Men S Panel er bedre enn A panelet. Kort fortalt.

8414708[/snapback]

Kan du også svare på om den skjermen på mpx er s eller a panel.

PS: har lest tråden hele veien men denne betegnelsen vet jeg fortsatt ikke hva betyr ;)

Lenke til kommentar

Slik ser det ut:

Amentio

Yaha

Papyrus

I tillegg fant jeg Ørnskar data, som har ubekreftet 27.04, i skrivende stund har de -109 på lager!  :)

Vil ha denne skjermen, men det er visst ikke så enkelt!  :roll:

8412891[/snapback]

Syke tilstander!

Jeg la inn ordre baade hos netshop og mpx, netshop vant og mpx ordren ble kansellert. Netshop hadde heller 'ingen paa lager' naar min ble sendt ut :D

8413634[/snapback]

Så Netshop for inn garantert skjermer denne uka ? Og dem selger kun S panel ?

Lenke til kommentar
Fikk skjermen min i dag fra Amentio, var veldig nervøs men heldigvis var det

S-panel på denne :grin:

Skrur sammen ny pc, og har bare fått prøvd den med den gamle pc'en, men det virker veldig bra så langt :thumbup:

8416038[/snapback]

Håper Amentio har bra returservice også hvis det oppstår problemer med skjermene.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor "dårlig" skjermene med A-panel er, ikke i forhold til de med S-panel, men i forhold til andre 22" i samme prisklasse.

Med andre ord, er skermer med A-panel dårlige eller er de bare dårligere?

Lenke til kommentar

Så Netshop for inn garantert skjermer denne uka ? Og dem selger kun S panel ?

Kundebehandleren jeg snakket med sa at skjermene var bekreftet inn på fredag, og de som allerede var bestilt skulle sendes ut samme dag. Så fredag denne uken ja. Ut i fra det jeg har lest her i tråden, så har alle Netshop bestillinger kun levert S-paneler. Så alt lover godt. Men posten rekker vel aldri å sortere allerede samme dag, så min forsendelse er vel ikke underveis før mandagen.

/espenah

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...