Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?

Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd Warcraft 3 med denne skjermen? Får ikke mer enn 1280*1024 i oppløsning =\

8387686[/snapback]

http://www.widescreengamingforum.com/forum...opic.php?t=8293

==Method==

Widescreen is achieved through a registry hack.

Find:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Warcraft III\Video

Edit:

reswidth = xxxx

resheight = yyyy

as appropriate.

Det lover ikke så fryktelig bra. Bildet ville bli strukket over skjermen, dvs spillet støtter egentlig ikke widescreen.

Lenke til kommentar
Skulle bare melde at Elkjøp kommer til å få denne skjermen i begynnelsen av mai :). Om folk vil se den i RL før kjøp feks.

Pris vites ikke, og jeg vil ei heller si den da det kan av noen oppfattes som reklame :).

8384938[/snapback]

Perfekt, da elkjøp ligger 2 min. gangavstand fra her jeg bor.....host opp en pris *ber pent * :)

Lenke til kommentar
Skulle bare melde at Elkjøp kommer til å få denne skjermen i begynnelsen av mai :). Om folk vil se den i RL før kjøp feks.

Pris vites ikke, og jeg vil ei heller si den da det kan av noen oppfattes som reklame :).

8384938[/snapback]

Perfekt, da elkjøp ligger 2 min. gangavstand fra her jeg bor.....host opp en pris *ber pent * :)

8390368[/snapback]

Imho, om du trenger ny skjerm naa, saa er det ingen vits aa vente til mai for aa teste denne. Tror ikke du vil bli missfornoyd om du kjoeper denne usett :)

Kontrasten er meget god, ikke noe problemer med baklys, og om du spiller mye saa har jeg enda ikke klart aa oppdage noe etterslep (spiller mye FPS-er).

Skulle gjerne kunnet justert skjermen litt mer fysisk sett, saa jeg gir den bare 8.5/10 :p

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter ny skjerm, har aldeles ikke bestemt meg ennå..

Hvordan er denne i gaming? WoW og CS feks? Ikke native oppløsning?

Tenkte mest på en 20" IKKE widescreen, men ble usikker da jeg så 226BW.... :p

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Tror ikke det var noe forskjell der jeg. Bare at AMENTIO har lagerført skjermen i to forskjellige kategorier, LCD TV og LCD. Litt merkelig igrunn, siden det ikke er noe ren TV tuner i skjermen.

Eneste jeg reagerer på er dette:

LS22MEWSFV/EDC

LS22MEWSFV

Som en observant leser ser, er det jo forskjellige endelser her, men ikke vet jeg hva de siste "EDC" står for. Prøvde å google på de, men jeg er heller dårlig i Tysk, så prøv lykken selv ;)

PS. Lengre opp i tråden (hvis du gidder å lese), så er det nevnt flere steder litt om denne forskjellen.

Lenke til kommentar
Bestillte denne nå, får den om ca en uke.

Håper det er et godt kjøp. Deg over bringer opp håpet mitt!

8396611[/snapback]

Hvor bestilte du denne?

8396748[/snapback]

Igjennom jobben, leverandør; PS Østereng. Ikke på lager desverre, derfor ca en ukes ventetid. :)

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...