Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvilket panel det er på netshop sin?

8350782[/snapback]

Kan bekrefte at de skjermene de har på lager nå er S panel

8352257[/snapback]

 

Ah, veldig godt å vite, siden alle skryter så fælt av disse s-panelene. Må si jeg er litt forundret over samsungs bruk av flere paneler, som flere kunder tydeligvis ikke er helt fornøyde med.

 

Forresten, hvor fikk du vite det fra?Jeg hørte med dem idag tidlig, og de sa de hadde 11 skjermer på lager, det var de du snakka om?

Lenke til kommentar

Sendte dem mail:

 

Hei.

Jeg ser dere har 20+ på lager av Samsung Syncmaster 226BW, og før jeg legger inn bestillingen ønsker jeg å vite om dette er A-panel eller S-panel? Om dere kunne sjekket dette hadde det vært supert!

 

Heisann.

 

det er mange som spør meg om dette, og jeg vet rett og slett ikke hvor jeg kan se det.

Jeg har snakket med samsung, og di sier at det ikke kan leses ut i fra noe.

 

Om du vet noe annet, venligst gi meg beskjed om hvordan jeg kan finne ut hvilken type det er.

 

PS: Om da info står på eske, regner med forståelse for at jeg ikke kan åpne alle eskene.  :)

 

Hei.

Info om det er A eller S panel står kun bakpå skjermen (F.eks Samsung 226 BW [r] S)

For å finne ut måtte du isåfal ha åpnet en eske, da jeg regner med at hele forsendelsen er av samme paneltype.

 

Jeg la inn en bestilling, og om jeg får A panel og merker store problemer med baklysblødning, som andre med dette panelet klager over, vil jeg benytte meg av angreretten.

 

Om du har sjansen gir jeg deg tillatelse til å åpne esken til min bestilling og sjekke dette, sånn at dere kan gi svar til folk som spør i fremtiden.

 

Halla igjen..

 

Da har jeg åpnet 2 skjermer, og det var da type S panel på begge to. Som du selv sier, da regner jeg med at det er dette på hele vår forsendelsen.

 

Så det skal være i orden. De har sendt skjermen tilogmed :dribble:

 

Kudos til netshop.no for utrolig bra og rask service via mail. Svar etter få minutter:)

Endret av Mow
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg er solgt, hadde egentlig tenkt at 19" CRTen jeg hadde nå fikk duge et år til, men siden den blir litt i tyngste laget og drasse med til TG o.l så blir skjermen jeg har nå i tyngste laget.

 

Tenker og kjøpe skjermen etter sommerferien, valget nå står vel egentlig mellom 20" versjonen av denne og 22" som diskuteres her, men jeg tror det blir 22" prisforskjellen er uansett veldig liten.

 

Noen her som vet hvor stor forskjellen mellom disse to er? Altså bildekvalitet og lignende.

 

Eneste som egentlig kan stoppe meg nå er hvis disse skjermene utelukkende kommer med A panel, eller at S paneler bli nærmest umulig og få tak i. Får håpe at ryktene om at A panelene kun kommer på det asiatiska markedet, slik ryktene sier.

 

 

Uansett, noe sier meg at jeg kommer til og jobbe litt ekstra i sommer ;)

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvor mange cm det er fra bordet og opp til nedre del av skjermen? Siden den ikke har høydejustering betyr dette MYE for meg.

 

Forhånd mange mange takk  :thumbup:

8356301[/snapback]

Det er litt under 8 cm, dette er da inkludert foten.

8357572[/snapback]

 

Takk takk. Da blir den altfor lav for meg. Kjempesynd :hmm:

Har 940B idag, justert helt opp og har 13 cm mellom bord og skjerm. Det er akkurat passe. Vil ikke sitte å "se ned" på en skjerm.. da må jeg kanskje ofre litt ms og kontrast til fordel for 225BW...

Lenke til kommentar

Har du lyst nok på skjermen går det ann å bruke noen smarte løsninger for å få skjermen høyere opp:)

 

Skjermen min er sist registrert på omlastingsterminalen i Oslo, sist registrert 07:50, så forhåpentligvis blir den registrert som "ankommet postkontor" rundt 16. Hadde vært kos :)

Lenke til kommentar
Da var en bestillt fra Netshop (eneste jeg fant som har den på lager).

Blir spennende å se hvordan den er kontra Dell 2407'en

8357106[/snapback]

 

 

Sammenliknet med Dell 2407 tror jeg Samsung 226bw klarer seg heller dårlig, da det er såvidt jeg vet s-ips lcd skjerm i Dell(ekte 8bit pr kanal) mot 226bw's 6 bit display.

 

Men alltid morro høre hva du mener om den :)

Lenke til kommentar
Da var en bestillt fra Netshop (eneste jeg fant som har den på lager).

Blir spennende å se hvordan den er kontra Dell 2407'en

8357106[/snapback]

 

 

Sammenliknet med Dell 2407 tror jeg Samsung 226bw klarer seg heller dårlig, da det er såvidt jeg vet s-ips lcd skjerm i Dell(ekte 8bit pr kanal) mot 226bw's 6 bit display.

 

Men alltid morro høre hva du mener om den :)

8360540[/snapback]

 

 

hehe, ja jeg regner med Dell'en er bedre, den koster jo dobbelt så mye. 226BWen skal jeg ha til pc nr 2 som erstatning for en gammel 17" CRT.

Men er litt spent på hvor stor forskjell det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...